Kawasaki ZX-10R SE
De Kawasaki ZX-10R Ninja SE is een bijzonder sterke speler op het lokale circuit. Niet alleen het lokale circuit, maar ook je nabijgelegen dijkwegen natuurlijk. Boordevol met de nodige snufjes om jou zo snel mogelijk van A naar B te krijgen. Niet alleen in een rechte lijn, dat kan immers iedereen, maar ook wanneer je diverse bochten tegen komt.
De Kawasaki ZX-10R Ninja SE en zijn motorblok
Aan boord van dit korte en lichtgewicht frame tref je een 998cc groot motorblok. Deze drukt op zijn piek vermogen 203 PK richting de grond. Dit piek vermogen is bereikbaar bij een toerental van 13500 toeren per minuut. Bij een toerental van 11200 toeren per minuut gaat het maximaal te behalen koppel tekeer in het blok. Bij dat toerental gaat er 114,9NM aan koppel in de rondte. Voor het opwerken van dit vermogen zijn een viertal cilinders verantwoordelijk. Moge duidelijk wezen dat dat voldoende moet zijn. Zo niet, ben jij gewoon langzaam.
Aan boord van deze Kawasaki ZX-10R tref je diverse snufjes om het vermogen allemaal een beetje in bedwang te houden. Allereerst een elektronische stuurdemper. Door niemand minder ontwikkeld dan Öhlins. Geoptimaliseerd op circuit en bochtige wegen. Ten tweede de Cornering Management functie. Mede dankzij de aanwezigheid van een IMU kan de ZX-10R jou helpen met het vinden van de ideale lijn en het behouden daarvan. Tevens helpt het twin-spar-frame hier ook bij. Deze heet een nieuwe geometrie waarbij de rijder verder naar voren, boven het balhoofd zit. Dit ten gunste van de stuur input. Om alles weer terug tot stilstand te brengen tref je een vlijmscherp remmen pakket. Ontwikkeld door niemand minder dan Brembo. Vergeet de astronomisch lichte velgen niet. Gemaakt door niemand minder dan Marchesini.
Om alles rap tot voortgang te brengen tref je een Kawasaki Quick Shifter aan. Deze is tevens te gebruiken bij zowel het op schakelen als het neer schakelen. Bochten val je aan met een flink arsenaal aan veerkracht. Verzorgt mede dankzij de door Showa geproduceerde elektronische vering.
Al met al is het veilig om te stellen dat je met deze Kawasaki ZX-10R SE een absoluut kanon in huis haalt. Vlijmscherp rijwielgedeelte en krachtig motorblok zorgen beide voor een overdonderde ervaring op het lokale circuit.
Kawasaki ZX-10R SE |
v.a. € 25999,- |
Kosten rijklaar maken | v.a. € 0,- |
Aflevering door heel Nederland | v.a. € 0,- |
Nu bij MOTOR City Amsterdam |
v.a. € 25999,- |
Financiering mogelijk
Even samenvatten..
Waarom koop je de Kawasaki ZX-10R bij MOTOR City Amsterdam?
- Krachtige viercilinder motor
- Vlijmscherp rijwielgedeelte
- Internal measurement system
- Showa elektronische veerpakket
- Volledig LCD-display
- Lichtgewicht frame
- Bidirectionele quickshifter
- Marchesini velgen