KTM 690 Duke
Ben jij geen fan van rechtdoor rijden? Mooi. De KTM 690 Duke ook niet. Dat klinkt als een match gemaakt in de hemel. De 690 Duke koop je namelijk voor het opvreten van bochten. Smijten van de ene kant, naar de andere. Smullen.
Het motorblok van de KTM 690 Duke
Aan de boord van deze KTM Duke tref je een 690cc groot ééncilinder motorblok. Laten we dat herhalen, want je kijkt er erg normaal bij. 690cc uit een ééncilinder motorblok. Dit is met uitstek de grootste ééncilinder die er in een productiemotor is gegaan. Tevens ook met het meeste vermogen. Zo een slordige 74Pk die bij 7500 toeren per minuut al beschikbaar is. Het motorblok geeft de 690 Duke een bijzonder sportief karakter. Het motorblok voelt relatief grof aan, mede hierdoor geniet je van een rijervaring zoals op geen ander.
Rijk uitgerust
In deze machine tref je de nodige elektronica om jouw dollemans rit een beetje op de rails te houden. Kijk bijvoorbeeld naar het dual-circuit ABS systeem. Dit systeem doet wat je ervan gewend bent. Zorgen dat jij jezelf geen koprol remt. Tegelijkertijd kent deze ook een zogeheten Supermoto modus. Hierbij blijft het voorwiel ABS gereed, maar het achterwiel niet. Mocht je van het gummen zijn, dan is dat de stand die je nodig hebt. Wanneer deze stand is ingeschakeld zie je terug op een full-color TFT display.
KTM 690 Duke |
v.a. € 10399,- |
Kosten rijklaar maken | v.a. € 0,- |
Aflevering door heel Nederland | v.a. € 0,- |
Nu bij MOTOR City Amsterdam |
v.a. € 10399,- |
Financiering mogelijk
Even samenvatten..
Kom langs in onze showroom
Heb je een vraag over deze motor?
020 480 8010Specificaties KTM 690 Duke
Cilinderinhoud | 690 cc |
Maximaal vermogen | 74Pk @ 7500 toeren |
Maximaal koppel | 67 Nm / 5500 tpm |
Gewicht | 149,5 kg |
Zithoogte | 835 mm |
Brandstof inhoud | 14 liter |
Verbruik | 1 op 20 km |