Gespecialiseerd personeelGespecialiseerd personeel Altijd 200 motoren op voorraadAltijd 200 motoren op voorraad Online bestellenOnline bestellen Online bestellenGratis wifi

Suzuki GSX-R1000

De Suzuki GSX-R1000 is een van de beste spelers op het lokale circuit. Niet alleen stampvol met vermogen, maar ook met features en toeters en bellen om dit allemaal in bedwang te houden. Waaronder instelbare tractiecontrole, een IMU en nog veel meer. Vergeet het vlijmscherpe rijwielgedeelte niet. Is er iemand anders sneller dan jou? Dan is dat hoogstwaarschijnlijk jouw schuld.

Het motorblok van de Suzuki GSX-R1000

Aan boord van dit super geavanceerde en lichtgewicht frame tref je een 999,8cc groot motorblok. Vier cilinders zijn verantwoordelijk voor het opwekken van een duizelingwekkend vermogen van 202 PK. Dit toerental is bereikt bij 13200 toeren per minuut. Bij een toerental van 10800 toeren per minuut gaat het maximale koppel tekeer in het blok. Dat koppel komt neer op 117,6NM. Met dat vermogen sta je garant voor duizelingwekkende acceleratie, daarbovenop bizar hoge snelheden met de minste inspanning. Tevens uitgerust met diverse snufjes om dit allemaal in bedwang te houden. Tot in zoverre dat er zelfs een IMU unit in gezet is om er zeker van te zijn dat dat allemaal gaat lukken.

De IMU unit is aangesloten op diverse andere systemen. Waaronder het ABS systeem en het tractie controle systeem. Dit is technologie bijna letterlijk 1 op 1 afkomstig uit de MotoGP. Dit maakt het mogelijk om zowel de ABS als de tractiecontrole naar een hoger niveau te tillen. Hierdoor is de ABS bochtengevoelig, daarbovenop het tractiecontrole systeem in te stellen in 10 verschillende standen. Waaronder de ”uit” stand natuurlijk. Jij kan het immers zelf, toch?

De GSXR1000 en zijn rijwielgedeelte

Hard rechtdoor rijden is niet moeilijk, dat kan letterlijk iedereen. Het zijn die bochten die de nodige techniek vergen. Het scheelt een heleboel om die aan te kunnen vallen met het nodige wapentuig in je arsenaal. Dat is dan ook iets wat je bezit op een Suzuki GSX-R1000. Ten eerste het rijwielgedeelte. Aan de voorzijde tref je een volledig instelbare Showa Big Piston front voorvork. Hiermee ga je het verschil uit maken tijdens hevig remmen. Aan de achterzijde tref je een Showa-achterschokdemper. Hier tref je een progressief linksysteem en tevens volledig instelbaar. Qua vering heb je dus alles in huis. Ten tweede het lichtgewicht frame. Deze is bijzonder lichtgewicht en relatief kort. Hierdoor geniet je van meer wendbaarheid en tegelijkertijd aanzienlijk meer feedback.

De lijst met features gaat eigenlijk nog veel verder, maar om te voorkomen dat je bezig blijft (en ik ook) hebben we het even voor je samengevat hieronder. Al met al is het veilig om te stellen dat je met de Suzuk GSX-R1000 alle snufjes en tech in huis hebt om iedereen de baas te kunnen zijn.

 

Suzuki GSX-R1000

v.a. 20399,-
Kosten rijklaar maken v.a. 0,-
Aflevering door heel Nederland v.a. 0,-

Nu bij MOTOR City Amsterdam

v.a. 20399,-

Financiering mogelijk

Even samenvatten..

 

Waarom koop je de Suzuki GSX-R1000 bij MOTOR City Amsterdam?

  • Krachtige viercilinder motor
  • Vlijmscherp rijwielgedeelte
  • Motion Track ABS & TCS remsysteem
  • Internal measurement system
  • BFF-voorvork en Showa achterschokdemper
  • Volledig LCD-display
  • Lichtgewicht frame
  • Launch control
  • Bidirectionele quickshifter
  • Low RPM assist
  • Easy start systeem
  • Verschillende rijmodi

Bekijk deze motor in onze showroom

 
 

Heb je een vraag over deze motor?

020 480 8010

Specificaties Suzuki GSX-R1000

Cilinderinhoud999,8cc
Aantal cilinders4
Maximaal vermogen202PK @ 13200TPM
Maximaal koppel117,6NM @ 10800TPM
Gewicht202KG
Suzuki GSXR1000
Vergelijkbare motoren

mt-10 sp

Yamaha MT-10 SP

Yamaha R1

Yamaha YZF-R1