Suzuki

Suzuki V-Strom 800DE - 6 jaar garantie

Avontuur is zojuist een nieuwe weg ingeslagen. Suzuki zet een nieuwe standaard met het compleet nieuwe 776cc blok.

Boek een Proefrit
Suzuki V-Strom 800DE
Modeljaar: 2023
 
v.a. 12.699,-
Contact

De voordelen van
deze motor

Ook als 35kW

Gravel-Mode

4 rij-modi

5inch TFT-display

Avontuur krijgt een nieuwe dimensie

Met een moderne styling, opvallende kleuren, een ergonomisch rechtopstaande zithouding, een 5” TFT-display met pop-upwaarschuwingen, een brandstoftank van 20 liter en een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket heeft deze allrounder It unieke kenmerken. ongeacht het uiteindelijke doel.

De verticaal geplaatste zeshoekige LED-koplampen zorgen voor een optimale zichtbaarheid en geven de motorfiets een bijzondere flair. Compacte LED-positielichten, LED-knipperlichten en LED-achterlichten zorgen voor uitstekend zicht.

Een groot voordeel is het compacte ontwerp van de nieuwe 776 cm³ parallelle twin met 270° krukas en standaard gecombineerde bovenste en onderste quickshifters.

Matige afmetingen van voor naar achter zorgen voor een ideale gewichtsverdeling en een optimale framegeometrie voor gravel, trails en lange ritten. Tegelijkertijd zorgt het compacte ontwerp voor een optimale zitpositie.

Je kunt je heupen verder naar voren bewegen voor een comfortabele zithouding en betere controle.

Dankzij het Suzuki Easy Start-systeem kan de motor met een druk op de knop worden gestart. Easy Start maakt autorijden leuker en gemakkelijker omdat u deze functie elke keer gebruikt als u rijdt.

zijaanzicht van 2023 suzuki v strom 800 de
boven aanzicht van kofferruimte op de 2023 suzuki v strom 800de

Het nieuwe blok

De V-STROM 800DE wordt aangedreven door Suzuki's nieuwe 776cc parallelle twin in een zeer compact ontwerp.

De nieuwe tweecilinder voldoet aan de Euro 5-emissienormen en heeft een lange boring-slagverhouding voor de perfecte balans tussen soepele, controleerbare krachtoverbrenging en ultieme prestaties bij elk toerental. Sterk koppel bij zeer lage snelheden maakt het nog comfortabeler.

Suzuki biedt deze motor ook aan in een 35kW-variant voor A2-rijbewijshouders.

Suzuki rust de nieuwe motor uit met een krukas van 270°. Dit komt omdat de lanceerafstand overeenkomt met die van een V-twin, wat zorgt voor een soepele rit met veel koppel en agressieve tractie. Gecombineerd met de aangename roffels en geluiden, is het een personage dat erg lijkt op de V-Twin.

De V-Strom is uitgerust met het gepatenteerde Suzuki Cross Balancer krukasmechanisme. Dit zorgt voor een bijzonder soepele rit en maakt een lichtere en compactere krachtbron mogelijk. Twee onder een hoek van 90 graden geplaatste balansassen elimineren trillingen en dragen bij aan een stillere motor. De motor levert 84,3 pk bij 8.500 tpm en een koppel van 78 Nm bij 6.800 tpm.

De vermogensafgifte van de nieuwe 776cc parallelle twin kan worden aangepast met drie rijmodi via de Suzuki Drive Mode Selector (SDMS). De rijmodi kunnen worden geselecteerd uit A (Active), B (Basic) en C (Comfort).

De drie rijmodi leveren te allen tijde maximaal vermogen, maar met verschillende gasrespons, modulatie en koppelkarakteristieken. Dit maakt rijden zelfverzekerder en leuker. Elektronische ride-by-wire gasklepregeling zorgt voor verbeterde controle en betrouwbare gasrespons, vooral bij het rijden op onverharde wegen.

motorrijder met passagier op de 2023 suzuki v strom 800 de
close up cockpit 2023 Suzuki V-strom 800de

Premium segment features

Remsysteem

Suzuki rust de nieuwe V-STROM 800DE uit met een krachtig remsysteem en een ABS-systeem dat in twee standen kan worden gezet. Indien gewenst kan de achterste ABS-annuleringsmodus worden gebruikt om het achterste ABS uit te schakelen voor de remcontrole die u nodig hebt op grind of andere onverharde oppervlakken.

Het remsysteem is voorzien van twee schijfremmen voor en één schijfrem achter. Het antiblokkeersysteem (ABS) voorkomt dat de wielen blokkeren tijdens hard remmen, waardoor een stabielere remwerking wordt gegarandeerd. Modus 1 heeft minimale interferentie en is ideaal voor rijden op gravel. Modus 2 is het beste voor stadsverkeer en normale wegomstandigheden.

TFT-scherm

Een uniek detail van de nieuwe V-STROM 800DE is het veelzijdige 5-inch TFT-kleurenscherm. Dit goed leesbare display van hoge kwaliteit biedt essentiële real-time informatie over de motorstatus en kan grote pop-upberichten en waarschuwingen weergeven.

De toerenteller functioneert ook als programmeerbare schakelindicator en knippert wanneer de motor een ingesteld toerental bereikt. in elke rijsituatie. Aan de linkerkant van het multifunctionele dashboard zit een 5 volt USB-poort met een maximale stroom van 2 ampère voor het opladen van navigatiesystemen of smartphones.

Styling

De styling blijft trouw aan het V-STROM-erfgoed en de Suzuki-ontwerptradities en drukt zijn eigen stijl uit, maar de V-STROM 800DE biedt ook een aantrekkelijke, radicaal nieuwe en moderne look.

Zijn scherpe nieuwe 'snavel' is hoger en verder van het voorwiel verwijderd, waardoor hij visueel beter afsteekt van het wegdek. Een echte verschijning. De opvallende zeshoekige LED-koplampunit benadrukt de slanke, lichte en compacte voorkant.

Het zadel

Het zadel van de Suzuki V-STROM 800DE is ontworpen voor optimaal comfort tijdens lange toertochten en offroad-ritten.

Zelfs met de optionele top- en zijkoffers biedt het zadel ook bewegingsvrijheid voor de passagier.

Een korte voorruit maximaliseert het zicht en de bescherming tijdens het rijden op landwegen en grindwegen. Ook is het scherm in 3 stappen verstelbaar (behalve tijdens het rijden).

Bestel de V-Strom 800DE
close up van neus van de nieuwe 2023 suzuki v strom 800 de

DE SUZUKI V-STROM 800 DE IS VERKRIJGBAAR IN DE KLEUREN:

PRODUCTFOTO 2023-SUZUKI-V-STROM
PRODUCTFOTO 2023-SUZUKI-V-STROM
PRODUCTFOTO 2023-SUZUKI-V-STROM
Suzuki V-Strom 800DE v.a. 12.699,-
Kosten rijklaar maken v.a. 0,-
Nu bij MotorCity Amsterdam v.a. 12.699,-

Financiering mogelijk

Heb je een vraag over deze motor?