AFAM - REAR ALU 40T, 525 - Sprockets - Lichtgewicht en Duurzaam
De AFAM REAR ALU 40T, 525 is een hoogwaardige sprocket die speciaal ontworpen is voor optimale prestaties van jouw motor of scooter. Met een aantal unieke kenmerken biedt deze sprocket de perfecte bal...
De AFAM REAR ALU 40T, 525 is een hoogwaardige sprocket die speciaal ontworpen is voor optimale prestaties van jouw motor of scooter. Met een aantal unieke kenmerken biedt deze sprocket de perfecte balans tussen gewicht en sterkte, wat resulteert in een verbeterde rijervaring.
Deze sprocket heeft een 40 tanden configuratie en is gemaakt van aluminium, wat zorgt voor een verminderde massa. Dit maakt het makkelijker om acceleratie te behalen en verbetert de algehele wendbaarheid van je voertuig. De 525 kettingcompatibiliteit zorgt ervoor dat deze sprocket veelzijdig is en geschikt voor diverse toepassingen.
Waarom kiezen voor de AFAM REAR ALU 40T, 525?
Als je op zoek bent naar een sprocket die niet alleen lichtgewicht is, maar ook duurzaam, dan is de AFAM REAR ALU 40T, 525 de perfecte keuze. Door het gebruik van hoogwaardige materialen ben je verzekerd van een lange levensduur en uitstekende prestaties. Deze sprocket is ideaal voor zowel dagelijkse ritten als sportief gebruik.
Vragen en Antwoorden
Is de AFAM REAR ALU 40T, 525 geschikt voor mijn motor of scooter?
Ja, deze sprocket is ontworpen voor universeel gebruik met een 525 ketting, wat betekent dat hij compatibel is met diverse motoren en scooters. Controleer altijd de specificaties van jouw voertuig voor de beste pasvorm.
Hoe installeer ik de sprocket?
De installatie van de AFAM REAR ALU 40T, 525 vereist basis gereedschap en een beetje technische kennis. Het is aan te raden om de installatie te laten uitvoeren door een professional als je niet zeker bent van je vaardigheden.
Voordelen
- ✅ Lichtgewicht voor betere acceleratie
- ✅ Duurzaam aluminium voor lange levensduur
- ✅ Geschikt voor 525 kettingtype
Let op
- 🚫 Geen specifieke merkspecificaties
- 🚫 Installatie vereist basis technische kennis
| Merk | Model |
|---|---|
| Mvagusta | 1000 brutale m |
| Mvagusta | 1000 brutale n |
| Mvagusta | 1000 brutale p |
| Mvagusta | 1000 brutale rr m |
| Mvagusta | 1000 brutale rr n |
| Mvagusta | 1000 brutale rr p |
| Mvagusta | 1000 brutale rs m |
| Mvagusta | 1000 brutale rs n |
| Mvagusta | 1000 brutale rs p |
| Mvagusta | 1000 f4 6 |
| Mvagusta | 1000 f4 7 |
| Mvagusta | 1000 f4 ago 4 |
| Mvagusta | 1000 f4 ago 5 |
| Mvagusta | 1000 f4 j |
| Mvagusta | 1000 f4 lh44 j |
| Mvagusta | 1000 f4 mt 4 |
| Mvagusta | 1000 f4 mt 5 |
| Mvagusta | 1000 f4 mt 6 |
| Mvagusta | 1000 f4 r 6 |
| Mvagusta | 1000 f4 r 7 |
| Mvagusta | 1000 f4 rc f |
| Mvagusta | 1000 f4 rc g |
| Mvagusta | 1000 f4 rc h |
| Mvagusta | 1000 f4 rc j |
| Mvagusta | 1000 f4 rr 7 |
| Mvagusta | 1000 f4 rr j |
| Mvagusta | 1000 f4 s 4 |
| Mvagusta | 1000 f4 s 5 |
| Mvagusta | 1000 f4 s 6 |
| Mvagusta | 1000 rush m |
| Mvagusta | 1000 rush n |
| Mvagusta | 1000 rush p |
| Mvagusta | 1078 brutale rr 8 |
| Mvagusta | 1090 brutale rr a |
| Mvagusta | 1090 brutale rr b |
| Mvagusta | 675 f3 c |
| Mvagusta | 675 f3 d |
| Mvagusta | 675 f3 e |
| Mvagusta | 675 f3 f |
| Mvagusta | 675 f3 g |
| Mvagusta | 675 f3 h |
| Mvagusta | 675 f3 rc g |
| Mvagusta | 675 f3 rc h |
| Mvagusta | 800 brutale d |
| Mvagusta | 800 brutale e |
| Mvagusta | 800 brutale f |
| Mvagusta | 800 brutale g |
| Mvagusta | 800 brutale h |
| Mvagusta | 800 brutale j |
| Mvagusta | 800 brutale rc j |
| Mvagusta | 800 brutale rosso m |
| Mvagusta | 800 brutale rosso n |
| Mvagusta | 800 brutale rr d |
| Mvagusta | 800 brutale rr e |
| Mvagusta | 800 brutale rr f |
| Mvagusta | 800 brutale rr g |
| Mvagusta | 800 brutale rr h |
| Mvagusta | 800 brutale rr j |
| Mvagusta | 800 brutale rr m |
| Mvagusta | 800 brutale rr n |
| Mvagusta | 800 brutale rr p |
| Mvagusta | 800 dragster e |
| Mvagusta | 800 dragster f |
| Mvagusta | 800 dragster g |
| Mvagusta | 800 dragster h |
| Mvagusta | 800 dragster j |
| Mvagusta | 800 dragster m |
| Mvagusta | 800 dragster n |
| Mvagusta | 800 dragster rc j |
| Mvagusta | 800 dragster rc m |
| Mvagusta | 800 dragster rc n |
| Mvagusta | 800 dragster rr e |
| Mvagusta | 800 dragster rr f |
| Mvagusta | 800 dragster rr g |
| Mvagusta | 800 dragster rr h |
| Mvagusta | 800 dragster rr j |
| Mvagusta | 800 dragster rr m |
| Mvagusta | 800 dragster rr n |
| Mvagusta | 800 dragster rr p |
| Mvagusta | 800 f3 ago g |
| Mvagusta | 800 f3 g |
| Mvagusta | 800 f3 h |
| Mvagusta | 800 f3 j |
| Mvagusta | 800 f3 m |
| Mvagusta | 800 f3 n |
| Mvagusta | 800 f3 r p |
| Mvagusta | 800 f3 rc g |
| Mvagusta | 800 f3 rc h |
| Mvagusta | 800 f3 rc j |
| Mvagusta | 800 f3 rr m |
| Mvagusta | 800 f3 rr n |
| Mvagusta | 800 f3 rr p |
| Mvagusta | 800 rivale d |
| Mvagusta | 800 rivale e |
| Mvagusta | 800 rivale f |
| Mvagusta | 800 rivale g |
| Mvagusta | 800 rivale h |
| Mvagusta | 800 rivale j |
| Mvagusta | 800 rsv # 1 j |
| Mvagusta | 800 stradale f |
| Mvagusta | 800 stradale g |
| Mvagusta | 800 superveloce m |
| Mvagusta | 800 superveloce n |
| Mvagusta | 800 superveloce p |
| Mvagusta | 800 tourismo veloce f |
| Mvagusta | 800 tourismo veloce g |
| Mvagusta | 800 tourismo veloce h |
| Mvagusta | 800 tourismo veloce j |
| Mvagusta | 800 tourismo veloce rc h |
| Mvagusta | 910 brutale r 6 |
| Mvagusta | 910 brutale r 7 |
| Mvagusta | 910 brutale s 6 |
| Mvagusta | 910 brutale s 7 |
| Mvagusta | 920 brutale a |
| Mvagusta | 920 brutale b |
| Mvagusta | 990 brutale r a |
| Mvagusta | 990 brutale r b |