AFAM - REAR ALU 46T, 520 - Sprockets - Geschikt voor Kawasaki en Suzuki
De AFAM REAR ALU 46T, 520 is een hoogwaardige sprocket die perfect is voor jouw Kawasaki of Suzuki motor. Deze sprocket is ontworpen voor optimale prestaties en duurzaamheid, zodat je zorgeloos kunt g...
De AFAM REAR ALU 46T, 520 is een hoogwaardige sprocket die perfect is voor jouw Kawasaki of Suzuki motor. Deze sprocket is ontworpen voor optimale prestaties en duurzaamheid, zodat je zorgeloos kunt genieten van je rit.
Met een vertanding van 46 tanden en een 520 kettingmaat, biedt deze sprocket de juiste balans tussen acceleratie en topsnelheid. Dit maakt hem uitermate geschikt voor zowel off-road als on-road gebruik. De aluminium constructie zorgt ervoor dat de sprocket lichtgewicht is, zonder in te boeten op sterkte.
Compatibiliteit
Deze sprocket is compatibel met diverse modellen van Kawasaki, zoals de KX 125, KX 250, KLX 250, en meer. Ook is hij geschikt voor de Suzuki RMZ 250. Dit maakt de AFAM REAR ALU 46T, 520 een veelzijdige keuze voor motorrijders die een betrouwbare en duurzame sprocket zoeken.
Waarom kiezen voor de AFAM REAR ALU 46T, 520?
Bij MotorCity Amsterdam leveren we alleen de beste onderdelen voor jouw motor. De AFAM REAR ALU 46T, 520 is ontworpen om de prestaties van je motor te optimaliseren. Met deze sprocket ervaar je een verbeterde acceleratie en een soepelere rit. Bovendien zorgt de lichte aluminium constructie voor een lagere massa, wat bijdraagt aan betere handling en wendbaarheid.
Veelgestelde Vragen
Wat zijn de voordelen van een aluminium sprocket?
Aluminium sprockets zijn lichter dan stalen sprockets, waardoor ze de prestaties van je motor verbeteren. Ze zijn perfect voor rijders die op zoek zijn naar een betere acceleratie en handling.
Is deze sprocket eenvoudig te installeren?
Ja, de AFAM REAR ALU 46T, 520 kan eenvoudig worden geïnstalleerd met standaard gereedschap. Zorg ervoor dat je de juiste kettingmaat en vertanding hebt voor jouw motor.
Voordelen
- ✅ Lichtgewicht aluminium constructie
- ✅ Geschikt voor meerdere Kawasaki en Suzuki modellen
- ✅ Verbeterde acceleratie en prestaties
Let op
- 🚫 Mogelijk minder duurzaam dan stalen sprockets
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | Klx 250 9 |
| Kawasaki | Klx 250 a |
| Kawasaki | Klx 250 b |
| Kawasaki | Klx 250 c |
| Kawasaki | Klx 250 d |
| Kawasaki | Klx 250 e |
| Kawasaki | Klx 250 f |
| Kawasaki | Klx 250 r p |
| Kawasaki | Klx 250 r r |
| Kawasaki | Klx 250 r s |
| Kawasaki | Klx 300 r 2 |
| Kawasaki | Klx 300 r 3 |
| Kawasaki | Klx 450 r 8 |
| Kawasaki | Klx 450 r 9 |
| Kawasaki | Klx 450 r a |
| Kawasaki | Klx 450 r b |
| Kawasaki | Klx 450 r c |
| Kawasaki | Klx 450 r d |
| Kawasaki | Klx 450 r e |
| Kawasaki | Klx 450 r f |
| Kawasaki | Klx 450 r g |
| Kawasaki | Klx 650 r 1 |
| Kawasaki | Klx 650 r 2 |
| Kawasaki | Klx 650 r p |
| Kawasaki | Klx 650 r r |
| Kawasaki | Klx 650 r s |
| Kawasaki | Klx 650 r t |
| Kawasaki | Klx 650 r v |
| Kawasaki | Klx 650 r w |
| Kawasaki | Klx 650 r x |
| Kawasaki | Klx 650 r y |
| Kawasaki | Kx 125 1 |
| Kawasaki | Kx 125 2 |
| Kawasaki | Kx 125 3 |
| Kawasaki | Kx 125 4 |
| Kawasaki | Kx 125 5 |
| Kawasaki | Kx 125 6 |
| Kawasaki | Kx 125 7 |
| Kawasaki | Kx 125 e |
| Kawasaki | Kx 125 f |
| Kawasaki | Kx 125 g |
| Kawasaki | Kx 125 h |
| Kawasaki | Kx 125 j |
| Kawasaki | Kx 125 k |
| Kawasaki | Kx 125 l |
| Kawasaki | Kx 125 m |
| Kawasaki | Kx 125 n |
| Kawasaki | Kx 125 p |
| Kawasaki | Kx 125 r |
| Kawasaki | Kx 125 s |
| Kawasaki | Kx 125 t |
| Kawasaki | Kx 125 v |
| Kawasaki | Kx 125 w |
| Kawasaki | Kx 125 x |
| Kawasaki | Kx 125 y |
| Kawasaki | Kx 250 1 |
| Kawasaki | Kx 250 2 |
| Kawasaki | Kx 250 3 |
| Kawasaki | Kx 250 4 |
| Kawasaki | Kx 250 5 |
| Kawasaki | Kx 250 6 |
| Kawasaki | Kx 250 7 |
| Kawasaki | Kx 250 8 |
| Kawasaki | Kx 250 e |
| Kawasaki | Kx 250 f |
| Kawasaki | Kx 250 f 4 |
| Kawasaki | Kx 250 f 5 |
| Kawasaki | Kx 250 f 6 |
| Kawasaki | Kx 250 f 7 |
| Kawasaki | Kx 250 f 8 |
| Kawasaki | Kx 250 f 9 |
| Kawasaki | Kx 250 f a |
| Kawasaki | Kx 250 f b |
| Kawasaki | Kx 250 f c |
| Kawasaki | Kx 250 f d |
| Kawasaki | Kx 250 f e |
| Kawasaki | Kx 250 f f |
| Kawasaki | Kx 250 f g |
| Kawasaki | Kx 250 f h |
| Kawasaki | Kx 250 f j |
| Kawasaki | Kx 250 f k |
| Kawasaki | Kx 250 f l |
| Kawasaki | Kx 250 f m |
| Kawasaki | Kx 250 f n |
| Kawasaki | Kx 250 f p |
| Kawasaki | Kx 250 f r |
| Kawasaki | Kx 250 f s |
| Kawasaki | Kx 250 g |
| Kawasaki | Kx 250 h |
| Kawasaki | Kx 250 j |
| Kawasaki | Kx 250 k |
| Kawasaki | Kx 250 l |
| Kawasaki | Kx 250 m |
| Kawasaki | Kx 250 n |
| Kawasaki | Kx 250 p |
| Kawasaki | Kx 250 r |
| Kawasaki | Kx 250 s |
| Kawasaki | Kx 250 t |
| Kawasaki | Kx 250 v |
| Kawasaki | Kx 250 w |
| Kawasaki | Kx 250 x |
| Kawasaki | Kx 250 y |
| Kawasaki | Kx 450 f 6 |
| Kawasaki | Kx 450 f 7 |
| Kawasaki | Kx 450 f 8 |
| Kawasaki | Kx 450 f 9 |
| Kawasaki | Kx 450 f a |
| Kawasaki | Kx 450 f b |
| Kawasaki | Kx 450 f c |
| Kawasaki | Kx 450 f d |
| Kawasaki | Kx 450 f e |
| Kawasaki | Kx 450 f f |
| Kawasaki | Kx 450 f g |
| Kawasaki | Kx 450 f h |
| Kawasaki | Kx 450 f j |
| Kawasaki | Kx 450 f k |
| Kawasaki | Kx 450 f l |
| Kawasaki | Kx 450 f m |
| Kawasaki | Kx 450 f n |
| Kawasaki | Kx 450 f p |
| Kawasaki | Kx 450 f r |
| Kawasaki | Kx 450 f s |
| Kawasaki | Kx 500 1 |
| Kawasaki | Kx 500 2 |
| Kawasaki | Kx 500 3 |
| Kawasaki | Kx 500 e |
| Kawasaki | Kx 500 f |
| Kawasaki | Kx 500 g |
| Kawasaki | Kx 500 h |
| Kawasaki | Kx 500 j |
| Kawasaki | Kx 500 k |
| Kawasaki | Kx 500 l |
| Kawasaki | Kx 500 m |
| Kawasaki | Kx 500 n |
| Kawasaki | Kx 500 p |
| Kawasaki | Kx 500 r |
| Kawasaki | Kx 500 s |
| Kawasaki | Kx 500 v |
| Kawasaki | Kx 500 w |
| Kawasaki | Kx 500 x |
| Kawasaki | Kx 500 y |
| Suzuki | Rmz 250 4 |
| Suzuki | Rmz 250 5 |
| Suzuki | Rmz 250 6 |