AFAM - REAR ALU 46T, 520 - Sprockets - Lichtgewicht en duurzaam
De AFAM REAR ALU 46T, 520 is een hoogwaardig achtertandwiel dat speciaal is ontworpen voor een verscheidenheid aan Ducati modellen. Dit sprocket biedt uitstekende prestaties en is gemaakt van lichtgew...
De AFAM REAR ALU 46T, 520 is een hoogwaardig achtertandwiel dat speciaal is ontworpen voor een verscheidenheid aan Ducati modellen. Dit sprocket biedt uitstekende prestaties en is gemaakt van lichtgewicht aluminium, wat bijdraagt aan een verbeterde acceleratie en handling van je motor.
Dit sprocket is compatibel met verschillende Ducati voertuigen, waaronder de populaire modellen zoals de Ducati 600 m, 620 ds, en 750 ss. Met een tandtelling van 46 en een kettingmaat van 520, is dit onderdeel ideaal voor motorrijders die op zoek zijn naar een betrouwbare vervangingsoptie. Het gebruik van aluminium maakt het sprocket niet alleen licht, maar ook sterk en duurzaam, wat bijdraagt aan een langere levensduur.
Compatibiliteit
De AFAM REAR ALU 46T, 520 is compatibel met een breed scala aan Ducati modellen, waaronder:
- Ducati 600 m serie
- Ducati 620 ds serie
- Ducati 750 ss serie
- Ducati 900 ss serie
- Ducati 800 ss serie
- En vele anderen
Dit maakt het een veelzijdige keuze voor motorrijders die meerdere Ducati-modellen bezitten of onderhouden.
Waarom kiezen voor AFAM?
AFAM staat bekend om zijn kwaliteit en expertise in motoronderdelen. Dit sprocket is geen uitzondering en biedt je de zekerheid van een betrouwbaar product. Het gebruik van hoogwaardige materialen en de nauwkeurige afwerking garanderen dat je motor optimaal presteert. Met de AFAM REAR ALU 46T, 520 ben je verzekerd van een product dat niet alleen presteert, maar ook lang meegaat.
Veelgestelde Vragen
Hoe weet ik of dit sprocket geschikt is voor mijn Ducati?
Als je een Ducati hebt die in de compatibiliteitslijst staat, is de kans groot dat dit sprocket past. Controleer altijd je motorhandleiding of neem contact op met een specialist voor zekerheid.
Wat zijn de voordelen van een aluminium sprocket?
Aluminium sprockets zijn lichter dan traditionele stalen sprockets, wat resulteert in betere acceleratie en handling. Ze zijn ook minder gevoelig voor slijtage, waardoor ze langer meegaan.
Voordelen
- ✅ Lichtgewicht ontwerp voor betere prestaties
- ✅ Geschikt voor veel Ducati modellen
- ✅ Duurzaam aluminium materiaal
- ✅ Verbeterde acceleratie
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor niet-Ducati motoren
- 🚫 Kan duurder zijn dan standaard sprockets
| Merk | Model |
|---|---|
| Ducati | 600 m 1 |
| Ducati | 600 m r |
| Ducati | 600 m s |
| Ducati | 600 m t |
| Ducati | 600 m v |
| Ducati | 600 m w |
| Ducati | 600 m x |
| Ducati | 600 m y |
| Ducati | 600 ss r |
| Ducati | 600 ss s |
| Ducati | 600 ss t |
| Ducati | 600 ss v |
| Ducati | 600 ss w |
| Ducati | 620 ds 5 |
| Ducati | 620 ds 6 |
| Ducati | 620 ds 7 |
| Ducati | 620 m ie 2 |
| Ducati | 620 m ie 3 |
| Ducati | 620 m ie 4 |
| Ducati | 620 m ie 5 |
| Ducati | 620 m ie 6 |
| Ducati | 620 m s ie 2 |
| Ducati | 620 m s ie 3 |
| Ducati | 620 sport ie 3 |
| Ducati | 695 m 7 |
| Ducati | 695 m 8 |
| Ducati | 696 m 8 |
| Ducati | 696 m 9 |
| Ducati | 696 m a |
| Ducati | 696 m b |
| Ducati | 696 m c |
| Ducati | 696 m d |
| Ducati | 696 m e |
| Ducati | 750 m 1 |
| Ducati | 750 m ie 2 |
| Ducati | 750 m s |
| Ducati | 750 m t |
| Ducati | 750 m v |
| Ducati | 750 m w |
| Ducati | 750 m x |
| Ducati | 750 m y |
| Ducati | 750 sport 1 |
| Ducati | 750 sport 2 |
| Ducati | 750 ss ie 1 |
| Ducati | 750 ss ie 2 |
| Ducati | 750 ss ie y |
| Ducati | 750 ss l |
| Ducati | 750 ss m |
| Ducati | 750 ss n |
| Ducati | 750 ss p |
| Ducati | 750 ss r |
| Ducati | 750 ss s |
| Ducati | 750 ss t |
| Ducati | 750 ss v |
| Ducati | 750 ss w |
| Ducati | 750 ss x |
| Ducati | 800 m s ie 3 |
| Ducati | 800 m s ie 4 |
| Ducati | 800 sport ie 3 |
| Ducati | 800 ss ie 3 |
| Ducati | 800 ss ie 4 |
| Ducati | 851 biposto l |
| Ducati | 851 sp2 j |
| Ducati | 851 sport j |
| Ducati | 851 strada k |
| Ducati | 888 sp5 n |
| Ducati | 888 sp5 p |
| Ducati | 888 sp5 r |
| Ducati | 888 strada m |
| Ducati | 888 strada n |
| Ducati | 888 strada p |
| Ducati | 888 strada r |
| Ducati | 900 m 1 |
| Ducati | 900 m ie 2 |
| Ducati | 900 m p |
| Ducati | 900 m r |
| Ducati | 900 m s |
| Ducati | 900 m t |
| Ducati | 900 m v |
| Ducati | 900 m w |
| Ducati | 900 m x |
| Ducati | 900 m y |
| Ducati | 900 mh 2 |
| Ducati | 900 sl n |
| Ducati | 900 sl p |
| Ducati | 900 sl r |
| Ducati | 900 sl s |
| Ducati | 900 sl t |
| Ducati | 900 sl v |
| Ducati | 900 sl w |
| Ducati | 900 sport 2 |
| Ducati | 900 ss ie 1 |
| Ducati | 900 ss ie 2 |
| Ducati | 900 ss ie y |
| Ducati | 900 ss l |
| Ducati | 900 ss m |
| Ducati | 900 ss n |
| Ducati | 900 ss p |
| Ducati | 900 ss r |
| Ducati | 900 ss s |
| Ducati | 900 ss t |
| Ducati | 900 ss v |
| Ducati | 900 ss w |
| Ducati | 900 ss x |
| Ducati | 907 ie m |
| Ducati | 907 ie n |
| Ducati | 907 ie p |
| Ducati | 907 ie r |