AFAM - REAR STEEL 38T, 520 - Sprockets - Staal 38T
De AFAM REAR STEEL 38T, 520 is een hoogwaardige sprocket die speciaal is ontworpen voor motoren en scooters. Dit onderdeel biedt een uitstekende duurzaamheid en prestaties, wat essentieel is voor een...
De AFAM REAR STEEL 38T, 520 is een hoogwaardige sprocket die speciaal is ontworpen voor motoren en scooters. Dit onderdeel biedt een uitstekende duurzaamheid en prestaties, wat essentieel is voor een soepele rit.
Met een tandwielconfiguratie van 38 tanden en een kettingmaat van 520, zorgt deze sprocket ervoor dat je voertuig optimaal functioneert. De constructie van staal garandeert een lange levensduur, zelfs onder zware omstandigheden. Of je nu een dagelijkse rit maakt of lange ritten plant, deze sprocket is een betrouwbare keuze.
Compatibiliteit en gebruik
De AFAM REAR STEEL 38T, 520 sprocket is een universeel onderdeel zonder specifieke merkspecifieke compatibiliteit. Dit betekent dat je deze sprocket kunt gebruiken in verschillende situaties, zolang je voldoet aan de kettingmaat en tandconfiguratie. Dit maakt het een flexibele keuze voor veel motorrijders.
Bij het vervangen van je sprocket is het belangrijk om de juiste maat en tandconfiguratie te kiezen. De AFAM sprocket biedt niet alleen de juiste afmetingen, maar ook de kwaliteit die je van AFAM mag verwachten.
Veelgestelde vragen
Wat is de levensduur van de AFAM REAR STEEL 38T, 520 sprocket?
De levensduur van de sprocket hangt af van rijomstandigheden en onderhoud. Met goed onderhoud kan deze sprocket jarenlang meegaan.
Kan ik deze sprocket gebruiken voor verschillende motoren?
Ja, de AFAM REAR STEEL 38T, 520 sprocket is universeel en kan op verschillende motoren worden toegepast, mits de kettingmaat en tandconfiguratie kloppen.
Voordelen
- ✅ Duurzaam staal voor lange levensduur
- ✅ Universele compatibiliteit
- ✅ Optimale prestaties voor motoren en scooters
Let op
- 🚫 Geen merkspecifieke compatibiliteit
- 🚫 Vereist juiste installatie voor optimale werking
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | Kle 500 1 |
| Kawasaki | Kle 500 2 |
| Kawasaki | Kle 500 3 |
| Kawasaki | Kle 500 4 |
| Kawasaki | Kle 500 5 |
| Kawasaki | Kle 500 6 |
| Kawasaki | Kle 500 7 |
| Kawasaki | Kle 500 m |
| Kawasaki | Kle 500 n |
| Kawasaki | Kle 500 p |
| Kawasaki | Kle 500 r |
| Kawasaki | Kle 500 s |
| Kawasaki | Kle 500 t |
| Kawasaki | Kle 500 v |
| Kawasaki | Kle 500 w |
| Kawasaki | Kle 500 x |
| Kawasaki | Kle 500 y |
| Kawasaki | Klr 650 1 |
| Kawasaki | Klr 650 2 |
| Kawasaki | Klr 650 3 |
| Kawasaki | Klr 650 4 |
| Kawasaki | Klr 650 h |
| Kawasaki | Klr 650 j |
| Kawasaki | Klr 650 k |
| Kawasaki | Klr 650 l |
| Kawasaki | Klr 650 m |
| Kawasaki | Klr 650 s |
| Kawasaki | Klr 650 t |
| Kawasaki | Klr 650 v |
| Kawasaki | Klr 650 w |
| Kawasaki | Klr 650 x |
| Kawasaki | Klr 650 y |
| Kawasaki | Klx 650 p |
| Kawasaki | Klx 650 r |
| Kawasaki | Klx 650 s |
| Kawasaki | W 800 k |
| Kawasaki | W 800 l |
| Kawasaki | W 800 m |
| Kawasaki | W 800 n |
| Kawasaki | W 800 p |
| Kawasaki | W 800 r |
| Kawasaki | W 800 s |