AFAM - REAR STEEL 39T, 520 - Sprockets - Staal
Ben je op zoek naar een betrouwbare en duurzame sprocket voor je motor? De AFAM REAR STEEL 39T, 520 is een uitstekende keuze. Deze sprocket is ontworpen om optimale prestaties te leveren en is geschik...
Ben je op zoek naar een betrouwbare en duurzame sprocket voor je motor? De AFAM REAR STEEL 39T, 520 is een uitstekende keuze. Deze sprocket is ontworpen om optimale prestaties te leveren en is geschikt voor verschillende motoren zonder specifieke merk- of modelbeperkingen.
Deze sprocket heeft een tandconfiguratie van 39 tanden en een kettingmaat van 520. Dit maakt het een ideale keuze voor motoren die behoefte hebben aan krachtige acceleratie en een soepele rijervaring. Het gebruik van hoogwaardig staal zorgt ervoor dat deze sprocket bestand is tegen de slijtage die je bij intensief gebruik kunt verwachten.
Waarom kiezen voor de AFAM REAR STEEL 39T, 520?
Een van de belangrijkste voordelen van de AFAM REAR STEEL 39T, 520 is de combinatie van kracht en duurzaamheid. Staal is een materiaal dat bekend staat om zijn sterkte en weerstand tegen vervorming, wat betekent dat je minder vaak je sprocket hoeft te vervangen. Dit bespaart niet alleen geld, maar ook tijd en moeite.
Daarnaast biedt deze sprocket een uitstekende grip en stabiliteit, wat cruciaal is voor een veilige rijervaring. Of je nu een ervaren motorrijder bent of net begint, met de AFAM sprocket ben je verzekerd van kwaliteit.
Veelgestelde Vragen
Is de AFAM REAR STEEL 39T, 520 geschikt voor mijn motor?
Ja, deze sprocket is compatibel met een breed scala aan motoren. Het is ontworpen zonder specifieke merk- of modelbeperkingen, waardoor het een veelzijdige keuze is voor veel motorliefhebbers.
Hoe weet ik wanneer ik mijn sprocket moet vervangen?
Een sprocket moet vervangen worden als je tekenen van slijtage opmerkt, zoals een ongelijke slijtage of als de tanden versleten zijn. Regelmatige inspectie is aan te raden om de prestaties van je motor op peil te houden.
Voordelen
- ✅ Hoogwaardig staal voor optimale duurzaamheid
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Ideale tandconfiguratie voor krachtige acceleratie
- ✅ Betrouwbare grip en stabiliteit
Let op
- 🚫 Geen specifieke merkcompatibiliteit
- 🚫 Mogelijk niet geschikt voor alle rijstijlen
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | En 650 s f |
| Kawasaki | En 650 s g |
| Kawasaki | En 650 s h |
| Kawasaki | En 650 s j |
| Kawasaki | En 650 s k |
| Kawasaki | En 650 s l |
| Kawasaki | En 650 s m |
| Kawasaki | En 650 s n |
| Kawasaki | En 650 s p |
| Kawasaki | En 650 s r |
| Kawasaki | En 650 s s |
| Kawasaki | Er 6 f 6 |
| Kawasaki | Er 6 f 7 |
| Kawasaki | Er 6 f 8 |
| Kawasaki | Er 6 f 9 |
| Kawasaki | Er 6 f a |
| Kawasaki | Er 6 f b |
| Kawasaki | Er 6 f c |
| Kawasaki | Er 6 f d |
| Kawasaki | Er 6 f e |
| Kawasaki | Er 6 f f |
| Kawasaki | Er 6 f g |
| Kawasaki | Er 6 n 6 |
| Kawasaki | Er 6 n 7 |
| Kawasaki | Er 6 n 8 |
| Kawasaki | Er 6 n 9 |
| Kawasaki | Er 6 n a |
| Kawasaki | Er 6 n b |
| Kawasaki | Er 6 n c |
| Kawasaki | Er 6 n d |
| Kawasaki | Er 6 n e |
| Kawasaki | Er 6 n f |
| Kawasaki | Er 6 n g |
| Kawasaki | Ninja 650 h |
| Kawasaki | Ninja 650 j |
| Kawasaki | Ninja 650 k |
| Kawasaki | Ninja 650 l |
| Kawasaki | Ninja 650 m |
| Kawasaki | Ninja 650 n |
| Kawasaki | Ninja 650 p |
| Kawasaki | Ninja 650 r |
| Kawasaki | Ninja 650 s |
| Kawasaki | Ninja 7 r |
| Kawasaki | Ninja 7 s |
| Kawasaki | Versys 650 7 |
| Kawasaki | Versys 650 8 |
| Kawasaki | Versys 650 9 |
| Kawasaki | Versys 650 a |
| Kawasaki | Versys 650 b |
| Kawasaki | Versys 650 c |
| Kawasaki | Versys 650 d |
| Kawasaki | Versys 650 e |
| Kawasaki | Versys 650 f |
| Kawasaki | Versys 650 g |
| Kawasaki | Versys 650 h |
| Kawasaki | Versys 650 j |
| Kawasaki | Versys 650 k |
| Kawasaki | Versys 650 l |
| Kawasaki | Versys 650 m |
| Kawasaki | Versys 650 n |
| Kawasaki | Versys 650 p |
| Kawasaki | Versys 650 r |
| Kawasaki | Versys 650 s |
| Kawasaki | Z 650 h |
| Kawasaki | Z 650 j |
| Kawasaki | Z 650 k |
| Kawasaki | Z 650 l |
| Kawasaki | Z 650 m |
| Kawasaki | Z 650 n |
| Kawasaki | Z 650 p |
| Kawasaki | Z 650 r |
| Kawasaki | Z 650 rs n |
| Kawasaki | Z 650 rs p |
| Kawasaki | Z 650 rs r |
| Kawasaki | Z 650 rs s |
| Kawasaki | Z 650 s |
| Kawasaki | Z 7 r |
| Kawasaki | Z 7 s |
| Kawasaki | Z 750 4 |
| Kawasaki | Z 750 5 |
| Kawasaki | Z 750 6 |
| Kawasaki | Z 750 7 |
| Kawasaki | Z 750 8 |
| Kawasaki | Z 750 9 |
| Kawasaki | Z 750 a |
| Kawasaki | Z 750 b |
| Kawasaki | Z 750 c |
| Kawasaki | Z 750 r b |
| Kawasaki | Z 750 r c |
| Kawasaki | Z 750 s 5 |
| Kawasaki | Z 750 s 6 |
| Kawasaki | Z 800 d |
| Kawasaki | Z 800 e |
| Kawasaki | Z 800 f |
| Kawasaki | Z 800 g |
| Kawasaki | Z 800 h |
| Kawasaki | Zx 10 r b |
| Kawasaki | Zx 10 r c |
| Kawasaki | Zx 10 r d |
| Kawasaki | Zx 10 r e |
| Kawasaki | Zx 10 r f |
| Kawasaki | Zx 10 r g |
| Kawasaki | Zx 10 r h |
| Kawasaki | Zx 10 r j |
| Kawasaki | Zx 10 r k |
| Kawasaki | Zx 10 r l |
| Kawasaki | Zx 10 r se j |
| Kawasaki | Zx 10 r se k |
| Kawasaki | Zx 10 r se l |
| Kawasaki | Zx 10 rr h |
| Kawasaki | Zx 10 rr j |
| Kawasaki | Zx 10 rr k |
| Kawasaki | Zx 6 r 5 |
| Kawasaki | Zx 6 r 6 |
| Kawasaki | Zx 6 r 7 |
| Kawasaki | Zx 6 r 8 |
| Kawasaki | Zx 6 r 9 |
| Kawasaki | Zx 6 r a |
| Kawasaki | Zx 6 r b |
| Kawasaki | Zx 6 r c |
| Kawasaki | Zx 6 r d |
| Kawasaki | Zx 6 r e |
| Kawasaki | Zx 6 r f |
| Kawasaki | Zx 6 r g |
| Kawasaki | Zx 6 r k |
| Kawasaki | Zx 6 r l |
| Kawasaki | Zx 6 r m |
| Kawasaki | Zx 6 r r |
| Kawasaki | Zx 6 rr 5 |
| Kawasaki | Zxr 400 1 |
| Kawasaki | Zxr 400 2 |
| Kawasaki | Zxr 400 m |
| Kawasaki | Zxr 400 n |
| Kawasaki | Zxr 400 p |
| Kawasaki | Zxr 400 r |
| Kawasaki | Zxr 400 s |
| Kawasaki | Zxr 400 x |
| Kawasaki | Zxr 400 y |