AFAM - REAR STEEL 42T, 520 - Sprockets - Precisie en Duurzaamheid
De AFAM REAR STEEL 42T, 520 is een hoogwaardige sprocket die is ontworpen voor optimale prestaties. Deze sprocket is vervaardigd uit stevig staal, wat zorgt voor een lange levensduur en betrouwbare we...
De AFAM REAR STEEL 42T, 520 is een hoogwaardige sprocket die is ontworpen voor optimale prestaties. Deze sprocket is vervaardigd uit stevig staal, wat zorgt voor een lange levensduur en betrouwbare werking onder verschillende omstandigheden.
Met een tandwielverhouding van 42 tanden biedt deze sprocket de juiste balans tussen acceleratie en topsnelheid. Of je nu een ervaren motorrijder bent of net begint, deze sprocket is ideaal voor diverse toepassingen, waardoor je de controle hebt die je nodig hebt tijdens het rijden.
Waarom Kiezen voor de AFAM REAR STEEL 42T, 520?
De keuze voor de AFAM REAR STEEL 42T, 520 sprocket betekent kiezen voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Deze sprocket is niet merkspecifiek, waardoor hij geschikt is voor een breed scala aan motoren en scooters. Dit maakt het eenvoudiger om de perfecte match te vinden voor jouw voertuig.
Met de robuuste constructie van staal is deze sprocket bestand tegen slijtage en belastingen. Dit betekent dat je minder vaak hoeft te vervangen en daardoor op de lange termijn kosten bespaart.
Vragen en Antwoorden
Is deze sprocket geschikt voor mijn motor?
Ja, de AFAM REAR STEEL 42T, 520 is niet merkspecifiek en kan op verschillende motoren en scooters worden gemonteerd.
Hoeveel tanden heeft deze sprocket?
Deze sprocket heeft 42 tanden, wat zorgt voor een goede balans tussen acceleratie en topsnelheid.
Voordelen
- ✅ Hoge kwaliteit staal
- ✅ Geschikt voor verschillende voertuigen
- ✅ Lange levensduur
- ✅ Betrouwbare prestaties
Let op
- 🚫 Geen specifieke merkcompatibiliteit
- 🚫 Niet geschikt voor extreme race toepassingen
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | Kle 500 1 |
| Kawasaki | Kle 500 2 |
| Kawasaki | Kle 500 3 |
| Kawasaki | Kle 500 4 |
| Kawasaki | Kle 500 5 |
| Kawasaki | Kle 500 6 |
| Kawasaki | Kle 500 7 |
| Kawasaki | Kle 500 m |
| Kawasaki | Kle 500 n |
| Kawasaki | Kle 500 p |
| Kawasaki | Kle 500 r |
| Kawasaki | Kle 500 s |
| Kawasaki | Kle 500 t |
| Kawasaki | Kle 500 v |
| Kawasaki | Kle 500 w |
| Kawasaki | Kle 500 x |
| Kawasaki | Kle 500 y |
| Kawasaki | Klr 650 1 |
| Kawasaki | Klr 650 2 |
| Kawasaki | Klr 650 3 |
| Kawasaki | Klr 650 4 |
| Kawasaki | Klr 650 h |
| Kawasaki | Klr 650 j |
| Kawasaki | Klr 650 k |
| Kawasaki | Klr 650 l |
| Kawasaki | Klr 650 m |
| Kawasaki | Klr 650 s |
| Kawasaki | Klr 650 t |
| Kawasaki | Klr 650 v |
| Kawasaki | Klr 650 w |
| Kawasaki | Klr 650 x |
| Kawasaki | Klr 650 y |
| Kawasaki | Klx 650 p |
| Kawasaki | Klx 650 r |
| Kawasaki | Klx 650 s |
| Kawasaki | W 800 k |
| Kawasaki | W 800 l |
| Kawasaki | W 800 m |
| Kawasaki | W 800 n |
| Kawasaki | W 800 p |
| Kawasaki | W 800 r |
| Kawasaki | W 800 s |