ALL BALLS - 25-2086-5 - Oil & Dust Seals - DIFF. SEAL KIT REAR
De DIFF. SEAL KIT REAR 25-2086-5 van ALL BALLS is een essentiƫel onderdeel voor het onderhoud van jouw motor of scooter. Deze kit is ontworpen om optimale bescherming te bieden tegen olie- en stofinfi...
De DIFF. SEAL KIT REAR 25-2086-5 van ALL BALLS is een essentiƫel onderdeel voor het onderhoud van jouw motor of scooter. Deze kit is ontworpen om optimale bescherming te bieden tegen olie- en stofinfiltratie, wat cruciaal is voor de levensduur van jouw voertuig. Met de juiste afdichtingen voorkom je dat vuil en vocht de interne onderdelen bereiken, wat kan leiden tot kostbare schade.
De DIFF. SEAL KIT REAR is eenvoudig te installeren en past in diverse toepassingen, hoewel er geen specifieke merken of modellen zijn opgegeven. Dit biedt je de flexibiliteit om de kit te gebruiken in verschillende situaties, waardoor het een waardevolle toevoeging is aan je onderhoudsset.
Waarom kiezen voor de DIFF. SEAL KIT REAR?
Met deze seal kit verbeter je niet alleen de prestaties van je voertuig, maar verleng je ook de levensduur van belangrijke onderdelen. De hoogwaardige materialen zorgen ervoor dat de afdichtingen stevig en duurzaam zijn, waardoor ze bestand zijn tegen zware omstandigheden.
Vragen en Antwoorden
Is de DIFF. SEAL KIT REAR geschikt voor mijn motor?
Ja, deze kit is ontworpen om veelzijdig te zijn en kan in verschillende motoren en scooters worden gebruikt, hoewel er geen specifieke modellen zijn aangegeven.
Hoe weet ik of ik deze seal kit nodig heb?
Als je merkt dat er olie of vuil lekt uit de achterste differentieel, is de kans groot dat je de afdichtingen moet vervangen. De DIFF. SEAL KIT REAR biedt de oplossing.
Voordelen
- ā Geschikt voor diverse toepassingen
- ā Eenvoudige installatie
- ā Verhoogt de levensduur van onderdelen
Let op
- š« Geen specifieke compatibiliteit vermeld
| Merk | Model |
|---|---|
| Can am | 1000 c |
| Can am | 1000 d |
| Can am | 1000 dps d |
| Can am | 1000 e |
| Can am | 1000 ltd c |
| Can am | 1000 ltd d |
| Can am | 1000 x b |
| Can am | 1000 x c |
| Can am | 1000 xt b |
| Can am | 1000 xt c |
| Can am | 1000 xt d |
| Can am | 1000 xt e |
| Can am | 1000 xxc c |
| Can am | 1000 xxc d |
| Can am | 1000 xxc e |
| Can am | 400 std b |
| Can am | 400 std c |
| Can am | 400 std d |
| Can am | 400 std e |
| Can am | 500 renegade b |
| Can am | 500 renegade c |
| Can am | 500 renegade d |
| Can am | 500 renegade e |
| Can am | 500 renegade f |
| Can am | 500 std b |
| Can am | 500 std c |
| Can am | 500 std d |
| Can am | 500 std e |
| Can am | 500 xt b |
| Can am | 500 xt c |
| Can am | 500 xt d |
| Can am | 500 xt e |
| Can am | 650 std b |
| Can am | 650 std c |
| Can am | 650 xt b |
| Can am | 650 xt c |
| Can am | 800 commander b |
| Can am | 800 commander c |
| Can am | 800 commander d |
| Can am | 800 commander e |
| Can am | 800 r c |
| Can am | 800 r d |
| Can am | 800 r e |
| Can am | 800 r efi b |
| Can am | 800 xt b |
| Can am | 800 xt c |
| Can am | 800 xt d |