 
                            ALL BALLS - 37-1302 - Suspension Rear Repair - Geschikt voor Honda en Kawasaki
De SHOCK BLADDER REAR 37-1302 van ALL BALLS is een essentieel onderdeel voor de achtervering van jouw motor. Dit product valt onder de categorie Suspension Rear Repair en is ontworpen om de prestaties...
De SHOCK BLADDER REAR 37-1302 van ALL BALLS is een essentieel onderdeel voor de achtervering van jouw motor. Dit product valt onder de categorie Suspension Rear Repair en is ontworpen om de prestaties van jouw voertuig aanzienlijk te verbeteren. Met de juiste schokabsorptie zorg je voor een soepelere rit, ongeacht het terrein.
Deze schokbladder is compatibel met een breed scala aan modellen, waaronder verschillende Honda CR en CRF series, Kawasaki KX series, en Suzuki RM en DRZ modellen. Dit zorgt ervoor dat je met de 37-1302 een betrouwbare keuze maakt voor je motoronderdelen.
Waarom kiezen voor de SHOCK BLADDER REAR 37-1302?
De voordelen van deze schokbladder zijn talrijk. Ten eerste biedt het een uitstekende demping, waardoor schokken en trillingen tijdens het rijden effectief worden geabsorbeerd. Dit resulteert in een betere controle en comfort tijdens het rijden. Bovendien is de installatie eenvoudig, zodat je snel weer op de weg of het parcours bent.
Bij MotorCity Amsterdam staat kwaliteit voorop. Wij zorgen ervoor dat onze producten voldoen aan de hoogste normen, zodat jij met een gerust hart kunt rijden. De SHOCK BLADDER REAR 37-1302 is geen uitzondering; het is een onderdeel dat je niet wilt missen als je serieus bent over je motorprestaties.
Vragen en antwoorden
Hoe weet ik of de SHOCK BLADDER REAR 37-1302 geschikt is voor mijn motor?
Controleer de compatibiliteit met je motormodel. Deze schokbladder is geschikt voor diverse modellen van Honda, Kawasaki en Suzuki. Kijk in de specificaties of jouw model vermeld staat.
Het is belangrijk om de juiste onderdelen te gebruiken voor je motor om optimale prestaties te garanderen. De ALL BALLS schokbladder is getest en goedgekeurd voor gebruik met specifieke modellen, waardoor je verzekerd bent van kwaliteit.
Is de installatie van de SHOCK BLADDER REAR moeilijk?
De installatie van deze schokbladder is relatief eenvoudig en kan meestal zonder speciale gereedschappen worden uitgevoerd. Zorg ervoor dat je de juiste instructies volgt voor een correcte plaatsing.
Met een beetje basiskennis van motoronderhoud kan de installatie snel en probleemloos worden voltooid, zodat je snel weer kunt genieten van je rit.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor verschillende Honda, Kawasaki en Suzuki modellen
- ✅ Eenvoudige installatie
- ✅ Verbetert rijcomfort en controle
Let op
- 🚫 Niet compatibel met alle motoren
- 🚫 Beperkte beschikbaarheid in bepaalde regio's
| Merk | Model | 
|---|---|
| Honda | Cr 250 r 1 | 
| Honda | Cr 250 r 2 | 
| Honda | Cr 250 r 3 | 
| Honda | Cr 250 r 4 | 
| Honda | Cr 250 r 5 | 
| Honda | Cr 250 r 6 | 
| Honda | Cr 250 r 7 | 
| Honda | Cr 250 r p | 
| Honda | Cr 250 r r | 
| Honda | Cr 250 r s | 
| Honda | Cr 250 r t | 
| Honda | Cr 250 r v | 
| Honda | Cr 250 r w | 
| Honda | Cr 250 r x | 
| Honda | Cr 250 r y | 
| Honda | Crf 250 r 5 | 
| Honda | Crf 250 r 6 | 
| Honda | Crf 250 r 7 | 
| Honda | Crf 250 r 8 | 
| Honda | Crf 250 r 9 | 
| Honda | Crf 250 x 5 | 
| Honda | Crf 250 x 6 | 
| Honda | Crf 250 x 7 | 
| Honda | Crf 250 x 8 | 
| Honda | Crf 450 r 2 | 
| Honda | Crf 450 r 3 | 
| Honda | Crf 450 r 4 | 
| Honda | Crf 450 r 5 | 
| Honda | Crf 450 r 6 | 
| Honda | Crf 450 r 7 | 
| Honda | Crf 450 r 8 | 
| Honda | Crf 450 x 5 | 
| Honda | Crf 450 x 6 | 
| Honda | Crf 450 x 7 | 
| Honda | Crf 450 x 8 | 
| Honda | Crf 450 x 9 | 
| Honda | Crf 450 x a | 
| Honda | Crf 450 x b | 
| Honda | Crf 450 x c | 
| Honda | Crf 450 x d | 
| Honda | Crf 450 x e | 
| Honda | Crf 450 x f | 
| Kawasaki | Kx 250 f 6 | 
| Kawasaki | Kx 250 f 7 | 
| Kawasaki | Kx 250 f 8 | 
| Kawasaki | Kx 250 f 9 | 
| Kawasaki | Kx 250 f a | 
| Kawasaki | Kx 250 f b | 
| Kawasaki | Kx 250 f c | 
| Kawasaki | Kx 250 f d | 
| Kawasaki | Kx 250 f e | 
| Kawasaki | Kx 250 f f | 
| Kawasaki | Kx 250 f g | 
| Kawasaki | Kx 250 f h | 
| Kawasaki | Kx 250 f j | 
| Kawasaki | Kx 250 f k | 
| Kawasaki | Kx 450 f f | 
| Kawasaki | Kx 450 f g | 
| Kawasaki | Kx 450 f h | 
| Kawasaki | Kx 450 f j | 
| Suzuki | Drz 400 1 | 
| Suzuki | Drz 400 2 | 
| Suzuki | Drz 400 e 2 | 
| Suzuki | Drz 400 s 1 | 
| Suzuki | Drz 400 s 2 | 
| Suzuki | Drz 400 s 3 | 
| Suzuki | Drz 400 s 4 | 
| Suzuki | Drz 400 s 5 | 
| Suzuki | Drz 400 s 6 | 
| Suzuki | Drz 400 s 7 | 
| Suzuki | Drz 400 s 8 | 
| Suzuki | Drz 400 s 9 | 
| Suzuki | Drz 400 s y | 
| Suzuki | Drz 400 sm 5 | 
| Suzuki | Drz 400 sm 6 | 
| Suzuki | Drz 400 sm 7 | 
| Suzuki | Drz 400 sm 8 | 
| Suzuki | Drz 400 sm 9 | 
| Suzuki | Drz 400 y | 
| Suzuki | Rm 125 1 | 
| Suzuki | Rm 125 2 | 
| Suzuki | Rm 125 3 | 
| Suzuki | Rm 125 4 | 
| Suzuki | Rm 125 5 | 
| Suzuki | Rm 125 6 | 
| Suzuki | Rm 125 7 | 
| Suzuki | Rm 125 8 | 
| Suzuki | Rm 125 t | 
| Suzuki | Rm 125 v | 
| Suzuki | Rm 125 w | 
| Suzuki | Rm 125 x | 
| Suzuki | Rm 125 y | 
| Suzuki | Rm 250 4 | 
| Suzuki | Rm 250 5 | 
| Suzuki | Rm 250 6 | 
| Suzuki | Rm 250 7 | 
| Suzuki | Rm 250 8 | 
| Suzuki | Rm 250 t | 
| Suzuki | Rm 250 v | 
| Suzuki | Rm 250 w | 
| Suzuki | Rm 250 x | 
| Suzuki | Rm 250 y | 
| Suzuki | Rmx 450 z a | 
| Suzuki | Rmx 450 z b | 
| Suzuki | Rmx 450 z c | 
| Suzuki | Rmz 250 7 | 
| Suzuki | Rmz 250 8 | 
| Suzuki | Rmz 250 9 | 
| Suzuki | Rmz 250 a | 
| Suzuki | Rmz 250 b | 
| Suzuki | Rmz 250 c | 
| Suzuki | Rmz 250 d | 
| Suzuki | Rmz 250 e | 
| Suzuki | Rmz 250 f | 
| Suzuki | Rmz 450 5 | 
| Suzuki | Rmz 450 6 | 
| Suzuki | Rmz 450 7 | 
| Suzuki | Rmz 450 8 | 
| Suzuki | Rmz 450 9 | 
| Suzuki | Rmz 450 a | 
| Suzuki | Rmz 450 b | 
| Suzuki | Rmz 450 c | 
| Suzuki | Rmz 450 d | 
| Suzuki | Rmz 450 e | 
| Suzuki | Rmz 450 f | 
| Suzuki | Rmz 450 g | 
| Suzuki | Rmz 450 h |