ALL BALLS - 37-1311 - Suspension Rear Repair - Shock Bladder Rear
SHOCK BLADDER REAR 37-1311 De ALL BALLS SHOCK BLADDER REAR 37-1311 is een essentieel onderdeel voor de achtervering van verschillende motoren, waaronder populaire modellen van Honda, Kawasaki en Suzuk...
SHOCK BLADDER REAR 37-1311
De ALL BALLS SHOCK BLADDER REAR 37-1311 is een essentieel onderdeel voor de achtervering van verschillende motoren, waaronder populaire modellen van Honda, Kawasaki en Suzuki. Deze shock bladder staat garant voor optimale prestatie en duurzaamheid, waardoor je motor soepel en betrouwbaar functioneert.
Compatibiliteit
Deze shock bladder is compatibel met een breed scala aan motoren. Hieronder vind je de specifieke modellen waarvoor deze bladder geschikt is:
- Honda: CR 80 R (1 t/m 2, t, v, w, x, y), CR 85 R (3 t/m 7), CRF 150 R (7 t/m 9, RB 7 t/m D) - Kawasaki: KX 80 (t, v, w, x, y), KX 85 (1) - Suzuki: DR 650 SE (t, v, w), RM 80 X (t t/m y), RM 85 (2 t/m 9, a t/m d, l 5 t/m 9)
Voordelen van de SHOCK BLADDER REAR 37-1311
Met de SHOCK BLADDER REAR 37-1311 kun je rekenen op verbeterde schokabsorptie, wat zorgt voor een comfortabelere rijervaring. Dit is vooral belangrijk bij het rijden op ruw terrein of bij hoge snelheden, waar elke schok voelbaar is. Daarnaast is de installatie eenvoudig, waardoor je snel weer op de weg bent.
Onderhoud en gebruik
Het is belangrijk om je schokbladder regelmatig te controleren en te vervangen indien nodig. Dit zorgt ervoor dat je motor in topconditie blijft en voorkomt verdere schade aan het veringssysteem. Door te kiezen voor de ALL BALLS SHOCK BLADDER REAR 37-1311 maak je gebruik van een kwaliteitsproduct dat speciaal is ontworpen voor intensief gebruik.
Vragen en Antwoorden
Wat is een shock bladder en waarom heb ik deze nodig?
Een shock bladder is een essentieel onderdeel van de vering van je motor. Het helpt bij het absorberen van schokken en zorgt voor een soepelere rit. Zonder een goed functionerende bladder kan je motor minder goed presteren.
Hoe weet ik of mijn shock bladder aan vervanging toe is?
Als je merkt dat je motor minder goed veert of als er olie lekt uit de schokdemper, is het een teken dat je de shock bladder moet vervangen. Regelmatige inspectie kan problemen vroegtijdig signaleren.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Verbetert schokabsorptie
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Specifieke modellen vereist
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cr 80 r 1 |
| Honda | Cr 80 r 2 |
| Honda | Cr 80 r t |
| Honda | Cr 80 r v |
| Honda | Cr 80 r w |
| Honda | Cr 80 r x |
| Honda | Cr 80 r y |
| Honda | Cr 85 r 3 |
| Honda | Cr 85 r 4 |
| Honda | Cr 85 r 5 |
| Honda | Cr 85 r 6 |
| Honda | Cr 85 r 7 |
| Honda | Cr 85 rb 3 |
| Honda | Cr 85 rb 4 |
| Honda | Cr 85 rb 5 |
| Honda | Cr 85 rb 6 |
| Honda | Cr 85 rb 7 |
| Honda | Crf 150 r 7 |
| Honda | Crf 150 r 8 |
| Honda | Crf 150 r 9 |
| Honda | Crf 150 rb 7 |
| Honda | Crf 150 rb 8 |
| Honda | Crf 150 rb 9 |
| Honda | Crf 150 rb a |
| Honda | Crf 150 rb b |
| Honda | Crf 150 rb c |
| Honda | Crf 150 rb d |
| Honda | Crf 150 rb e |
| Honda | Crf 150 rb f |
| Kawasaki | Kx 80 t |
| Kawasaki | Kx 80 v |
| Kawasaki | Kx 80 w |
| Kawasaki | Kx 80 x |
| Kawasaki | Kx 80 y |
| Kawasaki | Kx 85 1 |
| Suzuki | Dr 650 se t |
| Suzuki | Dr 650 se v |
| Suzuki | Dr 650 se w |
| Suzuki | Rm 80 x t |
| Suzuki | Rm 80 x v |
| Suzuki | Rm 80 x w |
| Suzuki | Rm 80 x x |
| Suzuki | Rm 80 x y |
| Suzuki | Rm 85 2 |
| Suzuki | Rm 85 3 |
| Suzuki | Rm 85 4 |
| Suzuki | Rm 85 5 |
| Suzuki | Rm 85 6 |
| Suzuki | Rm 85 7 |
| Suzuki | Rm 85 8 |
| Suzuki | Rm 85 9 |
| Suzuki | Rm 85 a |
| Suzuki | Rm 85 b |
| Suzuki | Rm 85 c |
| Suzuki | Rm 85 e |
| Suzuki | Rm 85 l 5 |
| Suzuki | Rm 85 l 6 |
| Suzuki | Rm 85 l 7 |
| Suzuki | Rm 85 l 8 |
| Suzuki | Rm 85 l 9 |
| Suzuki | Rm 85 l a |
| Suzuki | Rm 85 l b |
| Suzuki | Rm 85 l c |
| Suzuki | Rm 85 l d |
| Suzuki | Rm 85 l e |