ALL BALLS - 25-1516-HP - Steering Head Bearing - TAPERED DAC UPGR KIT
De TAPERED DAC UPGR KIT 25-1516-HP van ALL BALLS is een hoogwaardige steering head bearing die je motor of scooter naar een hoger niveau tilt. Dit product is ontworpen om de stuurprecisie te verbetere...
De TAPERED DAC UPGR KIT 25-1516-HP van ALL BALLS is een hoogwaardige steering head bearing die je motor of scooter naar een hoger niveau tilt. Dit product is ontworpen om de stuurprecisie te verbeteren en zorgt voor een soepelere rijervaring. Met deze upgrade maak je je voertuig betrouwbaarder en veiliger.
De TAPERED DAC UPGR KIT is een uitstekende keuze voor motorrijders die hun voertuig willen optimaliseren. Dit onderdeel is speciaal ontwikkeld om de slijtage van de stuurinrichting te verminderen, wat leidt tot een langere levensduur van je motor of scooter. Een goede stuurinrichting is cruciaal voor je veiligheid en comfort tijdens het rijden.
Waarom kiezen voor de TAPERED DAC UPGR KIT?
Met de TAPERED DAC UPGR KIT 25-1516-HP kies je voor kwaliteit en duurzaamheid. Deze kit is compatibel met verschillende types motoren en scooters, waardoor je verzekerd bent van een betrouwbare upgrade. De installatie is eenvoudig en kan vaak zonder speciale gereedschappen worden uitgevoerd, wat tijd en kosten bespaart.
Veelgestelde Vragen
Wat maakt deze steering head bearing anders dan andere?
De TAPERED DAC UPGR KIT heeft een unieke tapering die zorgt voor een betere belastingverdeling. Dit leidt tot minder slijtage en meer stabiliteit tijdens het rijden.
Is de installatie moeilijk?
De installatie van de TAPERED DAC UPGR KIT is relatief eenvoudig en kan vaak zonder professioneel gereedschap worden uitgevoerd. Daardoor is het een uitstekende keuze voor zowel ervaren als minder ervaren motorrijders.
Voordelen
- ✅ Verbeterde stuurprecisie
- ✅ Vermindert slijtage
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Geen specifieke merkcompatibiliteit
- 🚫 Niet geschikt voor elk model
| Merk | Model |
|---|---|
| Can am | 1000 b |
| Can am | 1000 c |
| Can am | 1000 d |
| Can am | 1000 dps d |
| Can am | 1000 dps e |
| Can am | 1000 dps f |
| Can am | 1000 e |
| Can am | 1000 f |
| Can am | 1000 ltd c |
| Can am | 1000 ltd d |
| Can am | 1000 ltd e |
| Can am | 1000 ltd f |
| Can am | 1000 x b |
| Can am | 1000 x c |
| Can am | 1000 xt b |
| Can am | 1000 xt c |
| Can am | 1000 xt d |
| Can am | 1000 xt e |
| Can am | 1000 xt f |
| Can am | 1000 xt-p e |
| Can am | 1000 xt-p f |
| Can am | 1000 xxc c |
| Can am | 1000 xxc d |
| Can am | 1000 xxc e |
| Can am | 400 std 7 |
| Can am | 400 std 8 |
| Can am | 400 std 9 |
| Can am | 400 std a |
| Can am | 400 std b |
| Can am | 400 std c |
| Can am | 400 std d |
| Can am | 400 std e |
| Can am | 400 xt 7 |
| Can am | 400 xt 8 |
| Can am | 400 xt 9 |
| Can am | 400 xt a |
| Can am | 400 xt b |
| Can am | 400 xt c |
| Can am | 400 xt d |
| Can am | 400 xt e |
| Can am | 500 outlander d |
| Can am | 500 outlander e |
| Can am | 500 renegade 8 |
| Can am | 500 renegade 9 |
| Can am | 500 renegade a |
| Can am | 500 renegade b |
| Can am | 500 renegade c |
| Can am | 500 renegade d |
| Can am | 500 renegade e |
| Can am | 500 renegade f |
| Can am | 650 std 7 |
| Can am | 650 std 8 |
| Can am | 650 std 9 |
| Can am | 650 std a |
| Can am | 650 std b |
| Can am | 650 std c |
| Can am | 650 xt 7 |
| Can am | 650 xt 8 |
| Can am | 650 xt 9 |
| Can am | 650 xt a |
| Can am | 650 xt b |
| Can am | 650 xt c |
| Can am | 800 commander b |
| Can am | 800 commander c |
| Can am | 800 commander d |
| Can am | 800 commander e |
| Can am | 800 hd8 h |
| Can am | 800 hd8 j |
| Can am | 800 hd8 k |
| Can am | 800 hd8 l |
| Can am | 800 hd8 m |
| Can am | 800 ltd 7 |
| Can am | 800 ltd 8 |
| Can am | 800 ltd 9 |
| Can am | 800 ltd a |
| Can am | 800 ltd b |
| Can am | 800 ltd c |
| Can am | 800 r c |
| Can am | 800 r d |
| Can am | 800 r e |
| Can am | 800 r efi 9 |
| Can am | 800 r efi a |
| Can am | 800 r efi b |
| Can am | 800 r f |
| Can am | 800 std 7 |
| Can am | 800 std 8 |
| Can am | 800 xt 7 |
| Can am | 800 xt 8 |
| Can am | 800 xt d |
| Can am | 800 xt e |
| Can am | 800 xt f |
| Can am | Ds 450 a |
| Can am | Ds 450 b |
| Can am | Ds 450 c |
| Can am | Ds 450 d |
| Can am | Ds 450 e |
| Can am | Ds 450 f |
| Can am | Ds 450 x 8 |
| Can am | Ds 450 x 9 |
| Can am | Ds 450 xxc/xxm f |