BRAKING - 612 SM1 - Brake Pads - Semi-Metallisch
Met de BRAKING 612 SM1 remblokken haal je kwaliteit en betrouwbaarheid in huis voor jouw motor. Deze semi-metallische remblokken zijn ontworpen om optimale prestaties te leveren, zelfs onder zware oms...
Met de BRAKING 612 SM1 remblokken haal je kwaliteit en betrouwbaarheid in huis voor jouw motor. Deze semi-metallische remblokken zijn ontworpen om optimale prestaties te leveren, zelfs onder zware omstandigheden. Ze zijn speciaal ontwikkeld voor een breed scala aan motoren, waaronder modellen van Aprilia, Ducati, en Guzzi.
Compatibiliteit
De BRAKING 612 SM1 remblokken zijn compatibel met diverse motoren, waaronder:
Aprilia: Af1 125, Rs 125, Rs 250
Ducati: 600, 748, 900, 916, 996, 998
Guzzi: 1000 Daytona, 1100 Sport
Honda: Nsr 125
Yamaha: Szr 660
Voordelen van semi-metallische remblokken
Semi-metallische remblokken bieden verschillende voordelen ten opzichte van organische versies. Ze hebben een betere warmtegeleiding, wat resulteert in een constante remkracht. Dit is vooral belangrijk tijdens lange ritten of bij intensief gebruik.
Onderhoud en installatie
Het vervangen van remblokken is een essentieel onderdeel van motoronderhoud. Zorg ervoor dat je de remblokken regelmatig controleert en vervangt wanneer dat nodig is. De installatie van de BRAKING 612 SM1 remblokken is eenvoudig en kan in veel gevallen door jezelf worden uitgevoerd. Volg de aanwijzingen in je motorhandleiding voor de beste resultaten.
Vragen en antwoorden
Wat zijn de voordelen van semi-metallische remblokken?
Semi-metallische remblokken bieden een uitstekende remkracht, zelfs bij hoge temperaturen, en zijn daardoor zeer geschikt voor sport- en racegebruik.
Hoe vaak moet ik mijn remblokken vervangen?
Het is aan te raden om je remblokken minimaal eens per seizoen te controleren en te vervangen als ze versleten zijn.
Kan ik de remblokken zelf vervangen?
Ja, met de juiste gereedschappen en instructies is het mogelijk om de remblokken zelf te vervangen. Zorg ervoor dat je de veiligheidsmaatregelen volgt.
Voordelen
- ✅ Optimale remkracht
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor alle motoren
- 🚫 Semi-metallische remblokken kunnen slijten bij intensief gebruik
| Merk | Model |
|---|---|
| Aprilia | Af1 125 futura l |
| Aprilia | Af1 125 futura m |
| Aprilia | Af1 125 futura n |
| Aprilia | Af1 125 replica j |
| Aprilia | Af1 125 replica k |
| Aprilia | Af1 125 replica l |
| Aprilia | Af1 125 replica m |
| Aprilia | Af1 125 sintesi j |
| Aprilia | Af1 125 sintesi k |
| Aprilia | Af1 125 sintesi l |
| Aprilia | Af1 125 sintesi m |
| Aprilia | Af1 125 sport pro m |
| Aprilia | Af1 125 sport pro n |
| Aprilia | Rs 125 1 |
| Aprilia | Rs 125 2 |
| Aprilia | Rs 125 3 |
| Aprilia | Rs 125 4 |
| Aprilia | Rs 125 5 |
| Aprilia | Rs 125 s |
| Aprilia | Rs 125 t |
| Aprilia | Rs 125 v |
| Aprilia | Rs 125 w |
| Aprilia | Rs 125 x |
| Aprilia | Rs 125 y |
| Aprilia | Rs 250 1 |
| Aprilia | Rs 250 2 |
| Aprilia | Rs 250 3 |
| Aprilia | Rs 250 s |
| Aprilia | Rs 250 t |
| Aprilia | Rs 250 v |
| Aprilia | Rs 250 w |
| Aprilia | Rs 250 x |
| Aprilia | Rs 250 y |
| Ducati | 1000 m ie 4 |
| Ducati | 1000 m ie 5 |
| Ducati | 1000 m s ie 3 |
| Ducati | 1000 m s ie 4 |
| Ducati | 1000 m s ie 5 |
| Ducati | 1000 m s2r 6 |
| Ducati | 1000 m s2r 7 |
| Ducati | 1000 m s2r 8 |
| Ducati | 500 pantah sl d |
| Ducati | 600 m 1 |
| Ducati | 600 m r |
| Ducati | 600 m s |
| Ducati | 600 m t |
| Ducati | 600 m v |
| Ducati | 600 m w |
| Ducati | 600 m x |
| Ducati | 600 m y |
| Ducati | 600 pantah sl b |
| Ducati | 600 pantah sl c |
| Ducati | 600 pantah sl d |
| Ducati | 600 ss r |
| Ducati | 600 ss s |
| Ducati | 600 ss t |
| Ducati | 600 ss v |
| Ducati | 600 ss w |
| Ducati | 620 m ie 2 |
| Ducati | 620 m ie 3 |
| Ducati | 620 m ie 4 |
| Ducati | 620 m ie 5 |
| Ducati | 620 m ie 6 |
| Ducati | 620 m s ie 2 |
| Ducati | 620 m s ie 3 |
| Ducati | 650 pantah sl d |
| Ducati | 650 pantah sl e |
| Ducati | 650 pantah sl f |
| Ducati | 650 pantah sl g |
| Ducati | 695 m 7 |
| Ducati | 695 m 8 |
| Ducati | 748 biposto 1 |
| Ducati | 748 biposto 2 |
| Ducati | 748 biposto 3 |
| Ducati | 748 biposto s |
| Ducati | 748 biposto t |
| Ducati | 748 biposto v |
| Ducati | 748 biposto w |
| Ducati | 748 biposto x |
| Ducati | 748 biposto y |
| Ducati | 748 r 1 |
| Ducati | 748 r 2 |
| Ducati | 748 s 1 |
| Ducati | 748 s 2 |
| Ducati | 748 sp s |
| Ducati | 748 sp t |
| Ducati | 748 sp v |
| Ducati | 748 sps x |
| Ducati | 748 strada w |
| Ducati | 750 m 1 |
| Ducati | 750 m ie 2 |
| Ducati | 750 m s |
| Ducati | 750 m t |
| Ducati | 750 m v |
| Ducati | 750 m w |
| Ducati | 750 m x |
| Ducati | 750 m y |
| Ducati | 750 ss l |
| Ducati | 750 ss m |
| Ducati | 750 ss n |
| Ducati | 750 ss p |
| Ducati | 750 ss r |
| Ducati | 750 ss s |
| Ducati | 750 ss t |
| Ducati | 750 ss v |
| Ducati | 750 ss w |
| Ducati | 800 m s ie 3 |
| Ducati | 800 m s ie 4 |
| Ducati | 800 m s2r 5 |
| Ducati | 800 m s2r 6 |
| Ducati | 800 m s2r 7 |
| Ducati | 851 biposto l |
| Ducati | 851 sp2 j |
| Ducati | 851 sport j |
| Ducati | 851 strada k |
| Ducati | 888 sp5 n |
| Ducati | 888 sp5 p |
| Ducati | 888 sp5 r |
| Ducati | 888 strada m |
| Ducati | 888 strada n |
| Ducati | 888 strada p |
| Ducati | 888 strada r |
| Ducati | 900 m 1 |
| Ducati | 900 m ie 2 |
| Ducati | 900 m p |
| Ducati | 900 m r |
| Ducati | 900 m s |
| Ducati | 900 m t |
| Ducati | 900 m v |
| Ducati | 900 m w |
| Ducati | 900 m x |
| Ducati | 900 m y |
| Ducati | 900 mh 1 |
| Ducati | 900 mh 2 |
| Ducati | 900 sl n |
| Ducati | 900 sl p |
| Ducati | 900 sl r |
| Ducati | 900 sl s |
| Ducati | 900 sl t |
| Ducati | 900 sl v |
| Ducati | 900 sl w |
| Ducati | 900 sport 2 |
| Ducati | 900 ss l |
| Ducati | 900 ss m |
| Ducati | 900 ss n |
| Ducati | 900 ss p |
| Ducati | 900 ss r |
| Ducati | 900 ss s |
| Ducati | 900 ss t |
| Ducati | 900 ss v |
| Ducati | 900 ss w |
| Ducati | 907 ie m |
| Ducati | 907 ie n |
| Ducati | 907 ie p |
| Ducati | 907 ie r |
| Ducati | 916 biposto s |
| Ducati | 916 biposto t |
| Ducati | 916 biposto v |
| Ducati | 916 m s4 1 |
| Ducati | 916 m s4 2 |
| Ducati | 916 m s4 3 |
| Ducati | 916 senna s |
| Ducati | 916 senna t |
| Ducati | 916 senna v |
| Ducati | 916 senna w |
| Ducati | 916 sp r |
| Ducati | 916 sp s |
| Ducati | 916 sp t |
| Ducati | 916 sp v |
| Ducati | 916 sps v |
| Ducati | 916 sps w |
| Ducati | 916 strada r |
| Ducati | 916 strada s |
| Ducati | 916 w |
| Ducati | 996 1 |
| Ducati | 996 r 1 |
| Ducati | 996 s 1 |
| Ducati | 996 s4r 4 |
| Ducati | 996 s4r 5 |
| Ducati | 996 s4r 6 |
| Ducati | 996 sps 2 x |
| Ducati | 996 sps 2 y |
| Ducati | 996 sps x |
| Ducati | 996 sps y |
| Ducati | 996 x |
| Ducati | 996 y |
| Ducati | 998 2 |
| Ducati | 998 3 |
| Ducati | 998 4 |
| Ducati | 998 m s4r 7 |
| Ducati | 998 m s4r s 6 |
| Ducati | 998 m s4r s 7 |
| Ducati | 998 m s4r s 8 |
| Ducati | 998 s 2 |
| Ducati | 998 s 4 |
| Guzzi | 1000 daytona n |
| Guzzi | 1000 daytona p |
| Guzzi | 1000 daytona r |
| Guzzi | 1000 daytona rs v |
| Guzzi | 1000 daytona rs w |
| Guzzi | 1000 daytona s |
| Guzzi | 1000 daytona t |
| Guzzi | 1000 v10 v |
| Guzzi | 1000 v10 w |
| Guzzi | 1000 v10 x |
| Guzzi | 1000 v10 y |
| Guzzi | 1100 sport i. 1 |
| Guzzi | 1100 sport i. v |
| Guzzi | 1100 sport i. w |
| Guzzi | 1100 sport i. x |
| Guzzi | 1100 sport i. y |
| Guzzi | 1100 sport r |
| Guzzi | 1100 sport s |
| Guzzi | 1100 sport t |
| Guzzi | 1100 sport v |
| Guzzi | 1100 sport w |
| Guzzi | 1100 v11 1 |
| Guzzi | 1100 v11 2 |
| Guzzi | 1100 v11 3 |
| Guzzi | 1100 v11 4 |
| Guzzi | 1100 v11 5 |
| Guzzi | 1100 v11 y |
| Guzzi | 750 nevada club 1 |
| Guzzi | 750 nevada club 2 |
| Guzzi | 750 nevada club y |
| Guzzi | 750 nevada m |
| Guzzi | 750 nevada n |
| Guzzi | 750 nevada n.t. r |
| Guzzi | 750 nevada n.t. s |
| Guzzi | 750 nevada n.t. t |
| Guzzi | 750 nevada n.t. v |
| Guzzi | 750 nevada n.t. w |
| Guzzi | 750 nevada p |
| Guzzi | 750 ntx j |
| Guzzi | 750 ntx k |
| Guzzi | 750 ntx l |
| Guzzi | 750 ntx m |
| Guzzi | 750 ntx n |
| Guzzi | 750 strada p |
| Guzzi | 750 strada r |
| Guzzi | 750 strada s |
| Guzzi | 750 strada t |
| Guzzi | 750 targa l |
| Guzzi | 750 targa m |
| Guzzi | 750 targa n |
| Guzzi | 750 targa p |
| Guzzi | V 35 custom c |
| Guzzi | V 35 custom d |
| Guzzi | V 35 custom e |
| Guzzi | V 35 custom f |
| Guzzi | V 35 custom g |
| Guzzi | V 35 ii b |
| Guzzi | V 35 ii c |
| Guzzi | V 35 ii d |
| Guzzi | V 35 ii e |
| Guzzi | V 35 ii f |
| Guzzi | V 35 ii g |
| Guzzi | V 50 custom b |
| Guzzi | V 50 custom c |
| Guzzi | V 50 custom d |
| Guzzi | V 50 custom e |
| Guzzi | V 50 custom f |
| Guzzi | V 50 custom g |
| Guzzi | V 50 iii b |
| Guzzi | V 50 iii c |
| Guzzi | V 50 iii d |
| Guzzi | V 50 iii e |
| Guzzi | V 50 iii f |
| Guzzi | V 50 iii g |
| Guzzi | V 65 c |
| Guzzi | V 65 custom c |
| Guzzi | V 65 custom d |
| Guzzi | V 65 custom e |
| Guzzi | V 65 custom f |
| Guzzi | V 65 custom g |
| Guzzi | V 65 d |
| Guzzi | V 65 e |
| Guzzi | V 65 f |
| Guzzi | V 65 florida g |
| Guzzi | V 65 florida h |
| Guzzi | V 65 florida j |
| Guzzi | V 65 florida k |
| Guzzi | V 65 florida l |
| Guzzi | V 65 florida m |
| Guzzi | V 65 florida n |
| Guzzi | V 65 florida p |
| Guzzi | V 65 g |
| Guzzi | V 65 gt h |
| Guzzi | V 65 gt j |
| Guzzi | V 65 gt k |
| Guzzi | V 65 gt l |
| Guzzi | V 65 gt m |
| Guzzi | V 65 gt n |
| Guzzi | V 65 gt p |
| Guzzi | V 65 gt r |
| Guzzi | V 65 h |
| Guzzi | V 65 lario e |
| Guzzi | V 65 lario f |
| Guzzi | V 65 lario g |
| Guzzi | V 65 lario h |
| Guzzi | V 65 sport c |
| Guzzi | V 65 sport d |
| Guzzi | V 65 sport e |
| Guzzi | V 65 sport f |
| Guzzi | V 65 sport g |
| Guzzi | V 65 sport h |
| Guzzi | V 75 f |
| Guzzi | V 75 g |
| Guzzi | V 75 h |
| Honda | Nsr 125 r 1 |
| Honda | Nsr 125 r 2 |
| Honda | Nsr 125 r 3 |
| Honda | Nsr 125 r k |
| Honda | Nsr 125 r l |
| Honda | Nsr 125 r m |
| Honda | Nsr 125 r n |
| Honda | Nsr 125 r p |
| Honda | Nsr 125 r r |
| Honda | Nsr 125 r s |
| Honda | Nsr 125 r t |
| Honda | Nsr 125 r v |
| Honda | Nsr 125 r w |
| Honda | Nsr 125 r x |
| Honda | Nsr 125 r y |
| Yamaha | Szr 660 t |
| Yamaha | Szr 660 v |
| Yamaha | Szr 660 w |