BRAKING - 613 SM1 - Brake Pads - Semi-Metallisch
De BRAKING 613 SM1 remblokken zijn ontworpen voor motoren die hoge prestaties vereisen. Deze semi-metallische remblokken bieden uitstekende remkracht en duurzaamheid, waardoor ze een perfecte keuze zi...
De BRAKING 613 SM1 remblokken zijn ontworpen voor motoren die hoge prestaties vereisen. Deze semi-metallische remblokken bieden uitstekende remkracht en duurzaamheid, waardoor ze een perfecte keuze zijn voor zowel dagelijks gebruik als voor de meer avontuurlijke ritten.
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder verschillende modellen van BMW, Ducati en Guzzi. Dit zorgt ervoor dat je met de BRAKING 613 SM1 altijd op de juiste manier kunt remmen, ongeacht je motorfiets.
Waarom kiezen voor BRAKING 613 SM1 remblokken?
Met een focus op kwaliteit en prestaties, zijn de BRAKING remblokken ontworpen om een optimale remervaring te bieden. De semi-metallische samenstelling zorgt voor een perfecte balans tussen grip en slijtvastheid, wat betekent dat je minder vaak je remblokken hoeft te vervangen. Dit bespaart je niet alleen geld, maar ook tijd.
Wanneer je kiest voor de BRAKING 613 SM1, kies je voor veiligheid en betrouwbaarheid. Deze remblokken zijn ontworpen om bij elke weersomstandigheid te functioneren, zodat je met een gerust hart de weg op kunt.
Veelgestelde vragen
Voor welke motoren zijn de BRAKING 613 SM1 remblokken geschikt?
De BRAKING 613 SM1 remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder BMW K series, R series, Ducati en Guzzi modellen. Dit maakt ze een veelzijdige keuze voor verschillende motorrijders.
Het is altijd raadzaam om de compatibiliteit met jouw specifieke model te controleren voor aankoop.
Hoe lang gaan de BRAKING 613 SM1 remblokken mee?
De levensduur van de BRAKING 613 SM1 remblokken hangt af van je rijstijl en de omstandigheden waarin je rijdt. Over het algemeen bieden ze een uitstekende slijtvastheid, waardoor je ze minder vaak hoeft te vervangen.
Regelmatig onderhoud en controle van je remblokken kunnen bijdragen aan een langere levensduur.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Duurzaam en slijtvast
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Betrouwbaar in alle weersomstandigheden
Let op
- 🚫 Kan iets meer stof produceren
- 🚫 Niet geschikt voor racetoepassingen
| Merk | Model |
|---|---|
| Bmw | K 1 j |
| Bmw | K 1 k |
| Bmw | K 1 l |
| Bmw | K 1 m |
| Bmw | K 1 n |
| Bmw | K 1 p |
| Bmw | K 100 2 h |
| Bmw | K 100 2 j |
| Bmw | K 100 2 k |
| Bmw | K 100 2 l |
| Bmw | K 100 d |
| Bmw | K 100 e |
| Bmw | K 100 f |
| Bmw | K 100 g |
| Bmw | K 100 h |
| Bmw | K 100 j |
| Bmw | K 100 k |
| Bmw | K 100 l |
| Bmw | K 100 lt d |
| Bmw | K 100 lt e |
| Bmw | K 100 lt f |
| Bmw | K 100 lt g |
| Bmw | K 100 lt h |
| Bmw | K 100 lt j |
| Bmw | K 100 lt k |
| Bmw | K 100 lt l |
| Bmw | K 100 lt m |
| Bmw | K 100 m |
| Bmw | K 100 n |
| Bmw | K 100 p |
| Bmw | K 100 r |
| Bmw | K 100 rs d |
| Bmw | K 100 rs e |
| Bmw | K 100 rs f |
| Bmw | K 100 rs g |
| Bmw | K 100 rs h |
| Bmw | K 100 rs j |
| Bmw | K 100 rs k |
| Bmw | K 100 rs l |
| Bmw | K 100 rs m |
| Bmw | K 100 rs n |
| Bmw | K 100 rt d |
| Bmw | K 100 rt e |
| Bmw | K 100 rt f |
| Bmw | K 100 rt g |
| Bmw | K 100 rt h |
| Bmw | K 100 rt j |
| Bmw | K 100 rt k |
| Bmw | K 100 rt l |
| Bmw | K 100 rt m |
| Bmw | K 100 rt n |
| Bmw | K 100 rt p |
| Bmw | K 1100 lt k |
| Bmw | K 1100 lt l |
| Bmw | K 1100 lt m |
| Bmw | K 1100 lt n |
| Bmw | K 1100 lt p |
| Bmw | K 1100 lt r |
| Bmw | K 1100 lt s |
| Bmw | K 1100 lt t |
| Bmw | K 1100 lt v |
| Bmw | K 1100 lt w |
| Bmw | K 1100 lt x |
| Bmw | K 1100 rs n |
| Bmw | K 1100 rs p |
| Bmw | K 1100 rs r |
| Bmw | K 1100 rs s |
| Bmw | K 1100 rs t |
| Bmw | K 1200 gt 3 |
| Bmw | K 1200 gt 4 |
| Bmw | K 1200 gt 5 |
| Bmw | K 1200 gt 6 |
| Bmw | K 1200 rs 1 |
| Bmw | K 1200 rs 2 |
| Bmw | K 1200 rs 3 |
| Bmw | K 1200 rs 4 |
| Bmw | K 1200 rs 5 |
| Bmw | K 1200 rs t |
| Bmw | K 1200 rs v |
| Bmw | K 1200 rs w |
| Bmw | K 1200 rs x |
| Bmw | K 1200 rs y |
| Bmw | K 75 c k |
| Bmw | K 75 c l |
| Bmw | K 75 c m |
| Bmw | K 75 c n |
| Bmw | K 75 c p |
| Bmw | K 75 k |
| Bmw | K 75 l |
| Bmw | K 75 m |
| Bmw | K 75 n |
| Bmw | K 75 p |
| Bmw | K 75 r |
| Bmw | K 75 rt k |
| Bmw | K 75 rt l |
| Bmw | K 75 rt m |
| Bmw | K 75 rt n |
| Bmw | K 75 rt p |
| Bmw | K 75 rt r |
| Bmw | K 75 rt s |
| Bmw | K 75 rt t |
| Bmw | K 75 s |
| Bmw | K 75 s f |
| Bmw | K 75 s g |
| Bmw | K 75 s h |
| Bmw | K 75 s j |
| Bmw | K 75 s k |
| Bmw | K 75 s l |
| Bmw | K 75 s m |
| Bmw | K 75 s n |
| Bmw | K 75 s p |
| Bmw | K 75 s r |
| Bmw | K 75 s s |
| Bmw | K 75 s t |
| Bmw | R 100 rs a |
| Bmw | R 100 rs b |
| Bmw | R 100 rs c |
| Bmw | R 100 rs d |
| Bmw | R 100 rs e |
| Bmw | R 100 rt a |
| Bmw | R 100 rt b |
| Bmw | R 100 rt c |
| Bmw | R 100 rt d |
| Bmw | R 100 rt e |
| Bmw | R 100 s a |
| Bmw | R 1100 rs 1 |
| Bmw | R 1100 rs n |
| Bmw | R 1100 rs p |
| Bmw | R 1100 rs r |
| Bmw | R 1100 rs s |
| Bmw | R 1100 rs t |
| Bmw | R 1100 rs v |
| Bmw | R 1100 rs w |
| Bmw | R 1100 rs x |
| Bmw | R 1100 rs y |
| Ducati | 750 f1 k |
| Ducati | 750 f1 l |
| Ducati | 750 f1 m |
| Ducati | 750 montjuich h |
| Ducati | 750 montjuich j |
| Ducati | 750 montjuich k |
| Ducati | 750 paso h |
| Ducati | 750 paso j |
| Ducati | 750 paso k |
| Ducati | 750 paso l |
| Ducati | 750 sport k |
| Ducati | 750 sport l |
| Ducati | 750 ss |
| Ducati | 750 ss a |
| Ducati | 750 ss b |
| Ducati | 900 ss |
| Ducati | 900 ss b |
| Ducati | 900 ss c |
| Ducati | 900 ss s |
| Ducati | 906 paso k |
| Ducati | 906 paso l |
| Ducati | 906 paso m |
| Ducati | 906 paso n |
| Ducati | 906 paso p |
| Ducati | 906 paso r |
| Guzzi | 1000 california ii c |
| Guzzi | 1000 california ii d |
| Guzzi | 1000 california ii e |
| Guzzi | 1000 california ii f |
| Guzzi | 1000 california ii g |
| Guzzi | 1000 california ii h |
| Guzzi | 1000 california iii c.i. j |
| Guzzi | 1000 california iii c.i. k |
| Guzzi | 1000 california iii c.i. l |
| Guzzi | 1000 california iii c.i. m |
| Guzzi | 1000 california iii e.i. l |
| Guzzi | 1000 california iii e.i. m |
| Guzzi | 1000 california iii e.i. n |
| Guzzi | 1000 california iii e.i. p |
| Guzzi | 1000 california iii h |
| Guzzi | 1000 california iii j |
| Guzzi | 1000 california iii k |
| Guzzi | 1000 california iii l |
| Guzzi | 1000 california iii m |
| Guzzi | 1000 california iii n |
| Guzzi | 1000 california iii p |
| Guzzi | 1000 le mans iv f |
| Guzzi | 1000 le mans iv g |
| Guzzi | 1000 le mans iv h |
| Guzzi | 1000 le mans iv j |
| Guzzi | 1000 le mans iv k |
| Guzzi | 1000 le mans iv l |
| Guzzi | 1000 le mans iv m |
| Guzzi | 1000 le mans iv n |
| Guzzi | 1000 le mans iv p |
| Guzzi | 1000 mille gt h |
| Guzzi | 1000 mille gt j |
| Guzzi | 1000 mille gt k |
| Guzzi | 1000 mille gt l |
| Guzzi | 1000 mille gt m |
| Guzzi | 1000 mille gt n |
| Guzzi | 1000 mille gt p |
| Guzzi | 1000 s m |
| Guzzi | 1000 s n |
| Guzzi | 1000 s p |
| Guzzi | 1000 sp ii e |
| Guzzi | 1000 sp ii f |
| Guzzi | 1000 sp ii g |
| Guzzi | 1000 sp ii h |
| Guzzi | 1000 sp ii j |
| Guzzi | 1000 sp iii k |
| Guzzi | 1000 sp iii l |
| Guzzi | 1000 sp iii m |
| Guzzi | 1000 strada p |
| Guzzi | 1000 strada r |
| Guzzi | 1000 strada s |
| Guzzi | 1000 strada t |
| Guzzi | 1100 california i.e. r |
| Guzzi | 1100 california i.e. s |
| Guzzi | 1100 california i.e. t |
| Guzzi | 1100 california i.e. v |
| Guzzi | 1100 california i.e. w |
| Guzzi | 1100 california r |
| Guzzi | 1100 california s |
| Guzzi | 1100 california t |
| Guzzi | 1100 california v |
| Guzzi | 1100 california w |
| Guzzi | 850 le mans iii b |
| Guzzi | 850 le mans iii c |
| Guzzi | 850 le mans iii d |
| Guzzi | 850 le mans iii e |
| Guzzi | 850 le mans iii f |
| Guzzi | 850 t5 iii d |
| Guzzi | 850 t5 iii e |
| Guzzi | 850 t5 iii f |
| Guzzi | 850 t5 iii g |
| Guzzi | 850 t5 iii h |
| Guzzi | 850 t5 iii j |