BRAKING - 669 SM1 - Brake Pads - Semi Metallic
De BRAKING 669 SM1 remblokken zijn ontworpen voor motorrijders die op zoek zijn naar betrouwbare en krachtige remprestaties. Deze semi metallic remblokken bieden een uitstekende balans tussen grip en...
De BRAKING 669 SM1 remblokken zijn ontworpen voor motorrijders die op zoek zijn naar betrouwbare en krachtige remprestaties. Deze semi metallic remblokken bieden een uitstekende balans tussen grip en duurzaamheid, waardoor ze perfect zijn voor zowel dagelijks gebruik als voor avontuurlijke ritten.
Een van de belangrijkste voordelen van de 669 SM1 remblokken is hun veelzijdigheid. Ze zijn geschikt voor een breed scala aan motoren en scooters, waardoor ze een uitstekende keuze zijn voor motorrijders die regelmatig van voertuig wisselen. De speciale samenstelling van het materiaal zorgt ervoor dat deze remblokken consistent presteren, ongeacht de omstandigheden.
Waarom kiezen voor BRAKING 669 SM1 remblokken?
De BRAKING 669 SM1 remblokken zijn niet alleen ontworpen voor effectiviteit, maar ook voor jouw veiligheid. Het gebruik van semi metallic materialen zorgt ervoor dat deze remblokken een uitstekende warmteafvoer hebben, wat zorgt voor minder vervaging tijdens intensieve ritten. Dit betekent dat je erop kunt vertrouwen dat je remmen altijd betrouwbaar zijn, ongeacht hoe uitdagend de rit ook is.
Daarnaast zijn deze remblokken eenvoudig te installeren, waardoor je ze zelf kunt vervangen zonder dat je daarvoor naar een garage hoeft. Dit bespaart je niet alleen tijd, maar ook geld. De remblokken zijn geschikt voor verschillende motoren en scooters, maar controleer altijd de compatibiliteit met jouw voertuig voordat je ze aanschaft.
Veelgestelde vragen
Wat maakt de BRAKING 669 SM1 remblokken anders dan andere remblokken?
De BRAKING 669 SM1 remblokken zijn gemaakt van semi metallic materialen, wat zorgt voor een uitstekende combinatie van grip en duurzaamheid. Dit maakt ze ideaal voor zowel dagelijks gebruik als voor intensieve ritten.
Ze bieden een consistente remprestatie onder verschillende omstandigheden, wat cruciaal is voor jouw veiligheid op de weg.
Kan ik de remblokken zelf installeren?
Ja, de BRAKING 669 SM1 remblokken zijn ontworpen voor eenvoudige installatie. Dit geeft je de mogelijkheid om ze zelf te vervangen, wat tijd en kosten bespaart.
Zorg ervoor dat je de juiste gereedschappen en instructies hebt om dit veilig te doen.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip en duurzaamheid
- ✅ Eenvoudige installatie
- ✅ Betrouwbare remprestaties
- ✅ Geschikt voor verschillende motoren
Let op
- 🚫 Geen specifieke merkaanpassing
- 🚫 Beperkte compatibiliteit
| Merk | Model |
|---|---|
| Aprilia | Rx 125 j |
| Aprilia | Rx 125 k |
| Aprilia | Rx 125 l |
| Aprilia | Rx 125 m |
| Aprilia | Rx 125 n |
| Aprilia | Rx 125 p |
| Aprilia | Sx 125 m |
| Aprilia | Sx 125 n |
| Aprilia | Sx 125 p |
| Buell | M 2 r |
| Buell | M 2 s |
| Buell | M 2 t |
| Buell | M 2 v |
| Kawasaki | Gpz 305 d |
| Kawasaki | Gpz 400 f |
| Kawasaki | Gpz 400 g |
| Kawasaki | Gpz 400 h |
| Kawasaki | Gpz 400 r |
| Kawasaki | Gpz 500 s 1 |
| Kawasaki | Gpz 500 s 2 |
| Kawasaki | Gpz 500 s 3 |
| Kawasaki | Gpz 500 s j |
| Kawasaki | Gpz 500 s k |
| Kawasaki | Gpz 500 s l |
| Kawasaki | Gpz 500 s m |
| Kawasaki | Gpz 500 s n |
| Kawasaki | Gpz 500 s p |
| Kawasaki | Gpz 500 s r |
| Kawasaki | Gpz 500 s s |
| Kawasaki | Gpz 500 s t |
| Kawasaki | Gpz 500 s v |
| Kawasaki | Gpz 500 s w |
| Kawasaki | Gpz 500 s x |
| Kawasaki | Gpz 500 s y |
| Kawasaki | Gt 550 k |
| Kawasaki | Gt 550 m |
| Kawasaki | Gt 550 n |
| Kawasaki | Gt 550 p |
| Kawasaki | Kle 500 1 |
| Kawasaki | Kle 500 2 |
| Kawasaki | Kle 500 3 |
| Kawasaki | Kle 500 4 |
| Kawasaki | Kle 500 5 |
| Kawasaki | Kle 500 6 |
| Kawasaki | Kle 500 7 |
| Kawasaki | Kle 500 m |
| Kawasaki | Kle 500 n |
| Kawasaki | Kle 500 p |
| Kawasaki | Kle 500 r |
| Kawasaki | Kle 500 s |
| Kawasaki | Kle 500 t |
| Kawasaki | Kle 500 v |
| Kawasaki | Kle 500 w |
| Kawasaki | Kle 500 x |
| Kawasaki | Kle 500 y |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 1 |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 2 |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 3 |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 j |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 k |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 l |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 m |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 n |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 p |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 r |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 s |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 t |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 v |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 w |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 x |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 y |
| Kawasaki | Klr 250 h |
| Kawasaki | Klr 600 f |
| Kawasaki | Klr 600 g |
| Kawasaki | Klr 600 h |
| Kawasaki | Klr 600 j |
| Kawasaki | Klr 650 1 |
| Kawasaki | Klr 650 2 |
| Kawasaki | Klr 650 3 |
| Kawasaki | Klr 650 4 |
| Kawasaki | Klr 650 h |
| Kawasaki | Klr 650 j |
| Kawasaki | Klr 650 k |
| Kawasaki | Klr 650 l |
| Kawasaki | Klr 650 m |
| Kawasaki | Klr 650 s |
| Kawasaki | Klr 650 t |
| Kawasaki | Klr 650 v |
| Kawasaki | Klr 650 w |
| Kawasaki | Klr 650 x |
| Kawasaki | Klr 650 y |
| Kawasaki | Kmx 125 1 |
| Kawasaki | Kmx 125 2 |
| Kawasaki | Kmx 125 g |
| Kawasaki | Kmx 125 h |
| Kawasaki | Kmx 125 x |
| Kawasaki | Kmx 125 y |
| Kawasaki | Kx 125 e |
| Kawasaki | Kx 125 f |
| Kawasaki | Kx 125 g |
| Kawasaki | Kx 125 h |
| Kawasaki | Kx 125 j |
| Kawasaki | Kx 250 e |
| Kawasaki | Kx 250 f |
| Kawasaki | Kx 250 g |
| Kawasaki | Kx 250 h |
| Kawasaki | Kx 250 j |
| Kawasaki | Kx 500 e |
| Kawasaki | Kx 500 f |
| Kawasaki | Kx 500 g |
| Kawasaki | Kx 500 h |
| Kawasaki | Kx 500 j |
| Kawasaki | Zzr 250 1 |
| Kawasaki | Zzr 250 2 |
| Kawasaki | Zzr 250 3 |
| Kawasaki | Zzr 250 l |
| Kawasaki | Zzr 250 m |
| Kawasaki | Zzr 250 n |
| Kawasaki | Zzr 250 p |
| Kawasaki | Zzr 250 x |
| Kawasaki | Zzr 250 y |
| Suzuki | Gn 125 1 |
| Suzuki | Gn 125 m |
| Suzuki | Gn 125 n |
| Suzuki | Gn 125 p |
| Suzuki | Gn 125 r |
| Suzuki | Gn 125 s |
| Suzuki | Gn 125 t |
| Suzuki | Gn 125 v |
| Suzuki | Gn 125 w |
| Suzuki | Gn 125 x |
| Suzuki | Gn 125 y |
| Suzuki | Gsx 400 e d |
| Suzuki | Gsx 400 f b |
| Suzuki | Gsx 400 f c |
| Suzuki | Gsx 400 f d |