BRAKING - 688 CM55 - Brake Pads - Sintered
ProductoverzichtDe BRAKING 688 CM55 remblokken zijn ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid. Deze sintered remblokken zijn perfect voor een breed scala aan motoren, vooral voor merken zoals A...
Productoverzicht
De BRAKING 688 CM55 remblokken zijn ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid. Deze sintered remblokken zijn perfect voor een breed scala aan motoren, vooral voor merken zoals Aprilia en Ducati. Met een uitstekende grip en remkracht bieden deze remblokken de betrouwbaarheid die jij nodig hebt op de weg of het circuit.
Compatibiliteit
Deze remblokken zijn compatibel met diverse modellen van Aprilia, Ducati, en Guzzi. Dit maakt de 688 CM55 een veelzijdige keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar hoge kwaliteit en prestatie. Controleer de lijst met compatibele modellen om te zien of deze remblokken geschikt zijn voor jouw motor.
Voordelen van Sintered Remblokken
Sintered remblokken hebben verschillende voordelen ten opzichte van organische remblokken. Ze bieden een betere remkracht, vooral bij hoge temperaturen, en zijn minder gevoelig voor slijtage. Dit maakt ze ideaal voor zowel dagelijks gebruik als voor sportieve rijders die vertrouwen willen op hun remmen in alle omstandigheden.
Highlights
Met de 688 CM55 remblokken kies je voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Ze zijn eenvoudig te installeren en zorgen voor een verbeterde remrespons. Dit maakt je rijervaring niet alleen veiliger, maar ook plezieriger.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Geschikt voor diverse merken
- ✅ Weinig slijtage
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Mogelijk minder geschikt voor lage temperaturen
- 🚫 Iets hoger geprijsd dan organische opties
| Merk | Model |
|---|---|
| Aprilia | Rs 250 s |
| Aprilia | Rs 250 t |
| Aprilia | Rs 250 v |
| Ducati | 600 m r |
| Ducati | 600 m s |
| Ducati | 600 m t |
| Ducati | 600 m v |
| Ducati | 600 m w |
| Ducati | 600 m x |
| Ducati | 600 ss r |
| Ducati | 600 ss s |
| Ducati | 600 ss t |
| Ducati | 600 ss v |
| Ducati | 600 ss w |
| Ducati | 748 biposto s |
| Ducati | 748 biposto t |
| Ducati | 748 biposto v |
| Ducati | 748 sp s |
| Ducati | 748 sp t |
| Ducati | 748 sp v |
| Ducati | 750 m s |
| Ducati | 750 m t |
| Ducati | 750 m v |
| Ducati | 750 m w |
| Ducati | 750 m x |
| Ducati | 750 ss l |
| Ducati | 750 ss m |
| Ducati | 750 ss n |
| Ducati | 750 ss p |
| Ducati | 750 ss r |
| Ducati | 750 ss s |
| Ducati | 750 ss t |
| Ducati | 750 ss v |
| Ducati | 750 ss w |
| Ducati | 851 biposto l |
| Ducati | 851 sp2 j |
| Ducati | 851 sport j |
| Ducati | 851 strada k |
| Ducati | 888 sp5 n |
| Ducati | 888 sp5 p |
| Ducati | 888 sp5 r |
| Ducati | 888 strada m |
| Ducati | 888 strada n |
| Ducati | 888 strada p |
| Ducati | 888 strada r |
| Ducati | 900 m p |
| Ducati | 900 m r |
| Ducati | 900 m s |
| Ducati | 900 m t |
| Ducati | 900 m v |
| Ducati | 900 m w |
| Ducati | 900 m x |
| Ducati | 900 sl n |
| Ducati | 900 sl p |
| Ducati | 900 sl r |
| Ducati | 900 sl s |
| Ducati | 900 sl t |
| Ducati | 900 sl v |
| Ducati | 900 sl w |
| Ducati | 900 ss l |
| Ducati | 900 ss m |
| Ducati | 900 ss n |
| Ducati | 900 ss p |
| Ducati | 900 ss r |
| Ducati | 900 ss s |
| Ducati | 900 ss t |
| Ducati | 900 ss v |
| Ducati | 900 ss w |
| Ducati | 907 ie m |
| Ducati | 907 ie n |
| Ducati | 907 ie p |
| Ducati | 907 ie r |
| Ducati | 916 biposto s |
| Ducati | 916 biposto t |
| Ducati | 916 biposto v |
| Ducati | 916 senna s |
| Ducati | 916 senna t |
| Ducati | 916 senna v |
| Ducati | 916 sp r |
| Ducati | 916 sp s |
| Ducati | 916 sp t |
| Ducati | 916 sp v |
| Ducati | 916 sps v |
| Ducati | 916 sps w |
| Ducati | 916 strada r |
| Ducati | 916 strada s |
| Guzzi | 1000 daytona n |
| Guzzi | 1000 daytona p |
| Guzzi | 1000 daytona r |
| Guzzi | 1000 daytona rs v |
| Guzzi | 1000 daytona rs w |
| Guzzi | 1000 daytona s |
| Guzzi | 1000 daytona t |
| Guzzi | 1000 v10 v |
| Guzzi | 1000 v10 w |
| Guzzi | 1000 v10 x |
| Guzzi | 1000 v10 y |
| Guzzi | 1100 california x |
| Guzzi | 1100 california y |
| Guzzi | 1100 sport i. 1 |
| Guzzi | 1100 sport i. v |
| Guzzi | 1100 sport i. w |
| Guzzi | 1100 sport i. x |
| Guzzi | 1100 sport i. y |
| Guzzi | 1100 sport r |
| Guzzi | 1100 sport s |
| Guzzi | 1100 sport t |
| Guzzi | 1100 sport v |
| Guzzi | 1100 sport w |
| Guzzi | 1100 v11 y |
| Ktm | 660 smc 3 |
| Yamaha | Szr 660 t |
| Yamaha | Szr 660 v |
| Yamaha | Szr 660 w |