BRAKING - 688 CM66 - Brake Pads - Semi Metallic
Introductie van de BRAKING 688 CM66 RemblokkenDe BRAKING 688 CM66 remblokken zijn ontworpen voor motorrijders die op zoek zijn naar een betrouwbare en krachtige remprestatie. Deze semi metallic remblo...
Introductie van de BRAKING 688 CM66 Remblokken
De BRAKING 688 CM66 remblokken zijn ontworpen voor motorrijders die op zoek zijn naar een betrouwbare en krachtige remprestatie. Deze semi metallic remblokken bieden een uitstekende balans tussen prestaties en duurzaamheid, waardoor ze ideaal zijn voor verschillende motoren, waaronder populaire Ducati en Aprilia modellen.
Compatibiliteit
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder:
Aprilia Rs 250 s, t, v; Ducati 600 m r, s, t, v, w, x; 748 biposto s, t, v; 851 biposto l; Guzzi 1000 daytona n, p, r; en vele anderen. Met deze uitgebreide compatibiliteit ben je verzekerd van een perfecte fit voor jouw voertuig.
Voordelen van semi metallic remblokken
De semi metallic samenstelling van de BRAKING 688 CM66 remblokken zorgt voor een uitstekende remkracht, zelfs onder zware omstandigheden. Dit type remblok biedt een goede warmteafvoer en vermindert de kans op vervaging, waardoor je veilig en efficiënt kunt remmen, ongeacht de situatie.
Installatie en Onderhoud
De installatie van de BRAKING 688 CM66 remblokken is eenvoudig en kan met de juiste gereedschappen door de meeste motorliefhebbers zelf worden uitgevoerd. Zorg ervoor dat je de remblokken regelmatig inspecteert en vervangt wanneer dat nodig is voor de beste prestaties.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Geschikt voor diverse modellen
- ✅ Eenvoudige installatie
- ✅ Duurzaam en betrouwbaar
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor extreme raceomstandigheden
- 🚫 Kan iets meer geluid maken dan organische remblokken
| Merk | Model |
|---|---|
| Aprilia | Rs 250 s |
| Aprilia | Rs 250 t |
| Aprilia | Rs 250 v |
| Ducati | 600 m r |
| Ducati | 600 m s |
| Ducati | 600 m t |
| Ducati | 600 m v |
| Ducati | 600 m w |
| Ducati | 600 m x |
| Ducati | 600 ss r |
| Ducati | 600 ss s |
| Ducati | 600 ss t |
| Ducati | 600 ss v |
| Ducati | 600 ss w |
| Ducati | 748 biposto s |
| Ducati | 748 biposto t |
| Ducati | 748 biposto v |
| Ducati | 748 sp s |
| Ducati | 748 sp t |
| Ducati | 748 sp v |
| Ducati | 750 m s |
| Ducati | 750 m t |
| Ducati | 750 m v |
| Ducati | 750 m w |
| Ducati | 750 m x |
| Ducati | 750 ss l |
| Ducati | 750 ss m |
| Ducati | 750 ss n |
| Ducati | 750 ss p |
| Ducati | 750 ss r |
| Ducati | 750 ss s |
| Ducati | 750 ss t |
| Ducati | 750 ss v |
| Ducati | 750 ss w |
| Ducati | 851 biposto l |
| Ducati | 851 sp2 j |
| Ducati | 851 sport j |
| Ducati | 851 strada k |
| Ducati | 888 sp5 n |
| Ducati | 888 sp5 p |
| Ducati | 888 sp5 r |
| Ducati | 888 strada m |
| Ducati | 888 strada n |
| Ducati | 888 strada p |
| Ducati | 888 strada r |
| Ducati | 900 m p |
| Ducati | 900 m r |
| Ducati | 900 m s |
| Ducati | 900 m t |
| Ducati | 900 m v |
| Ducati | 900 m w |
| Ducati | 900 m x |
| Ducati | 900 sl n |
| Ducati | 900 sl p |
| Ducati | 900 sl r |
| Ducati | 900 sl s |
| Ducati | 900 sl t |
| Ducati | 900 sl v |
| Ducati | 900 sl w |
| Ducati | 900 ss l |
| Ducati | 900 ss m |
| Ducati | 900 ss n |
| Ducati | 900 ss p |
| Ducati | 900 ss r |
| Ducati | 900 ss s |
| Ducati | 900 ss t |
| Ducati | 900 ss v |
| Ducati | 900 ss w |
| Ducati | 907 ie m |
| Ducati | 907 ie n |
| Ducati | 907 ie p |
| Ducati | 907 ie r |
| Ducati | 916 biposto s |
| Ducati | 916 biposto t |
| Ducati | 916 biposto v |
| Ducati | 916 senna s |
| Ducati | 916 senna t |
| Ducati | 916 senna v |
| Ducati | 916 sp r |
| Ducati | 916 sp s |
| Ducati | 916 sp t |
| Ducati | 916 sp v |
| Ducati | 916 sps v |
| Ducati | 916 sps w |
| Ducati | 916 strada r |
| Ducati | 916 strada s |
| Guzzi | 1000 daytona n |
| Guzzi | 1000 daytona p |
| Guzzi | 1000 daytona r |
| Guzzi | 1000 daytona rs v |
| Guzzi | 1000 daytona rs w |
| Guzzi | 1000 daytona s |
| Guzzi | 1000 daytona t |
| Guzzi | 1000 v10 v |
| Guzzi | 1000 v10 w |
| Guzzi | 1000 v10 x |
| Guzzi | 1000 v10 y |
| Guzzi | 1100 california x |
| Guzzi | 1100 california y |
| Guzzi | 1100 sport i. 1 |
| Guzzi | 1100 sport i. v |
| Guzzi | 1100 sport i. w |
| Guzzi | 1100 sport i. x |
| Guzzi | 1100 sport i. y |
| Guzzi | 1100 sport r |
| Guzzi | 1100 sport s |
| Guzzi | 1100 sport t |
| Guzzi | 1100 sport v |
| Guzzi | 1100 sport w |
| Guzzi | 1100 v11 y |
| Ktm | 660 smc 3 |
| Yamaha | Szr 660 t |
| Yamaha | Szr 660 v |
| Yamaha | Szr 660 w |