BRAKING - 688 SM1 - Brake Pads - Semi Metallic
De BRAKING 688 SM1 BRAKE PADS SEMI METALLIC zijn ontworpen voor optimale remprestaties en betrouwbaarheid. Deze semi-metallische remblokken zijn geschikt voor verschillende motoren, waaronder modellen...
De BRAKING 688 SM1 BRAKE PADS SEMI METALLIC zijn ontworpen voor optimale remprestaties en betrouwbaarheid. Deze semi-metallische remblokken zijn geschikt voor verschillende motoren, waaronder modellen van Aprilia en Ducati. Ze bieden uitstekende remkracht en duurzaamheid, waardoor ze een ideale keuze zijn voor zowel dagelijks gebruik als sportieve ritten.
Met een brede compatibiliteit zijn deze remblokken perfect voor een scala aan motoren, waaronder: Aprilia Rs 250 s, Ducati 748 sp, Guzzi 1100 sport en vele anderen. De semi-metallische samenstelling zorgt ervoor dat ze goed functioneren onder verschillende rijomstandigheden, wat bijdraagt aan een veilige en comfortabele rijervaring.
Voordelen van de BRAKING 688 SM1 remblokken
Deze remblokken zijn speciaal ontwikkeld om langdurige prestaties te leveren. De combinatie van materialen zorgt voor een optimale remkracht, zelfs bij hoge temperaturen. Dit maakt ze ideaal voor motorrijders die graag de grenzen van hun voertuig opzoeken. Daarnaast zijn ze eenvoudig te installeren, waardoor je snel weer op de weg bent.
FAQs over de BRAKING 688 SM1 remblokken
Voor welke motoren zijn de BRAKING 688 SM1 remblokken geschikt?
De BRAKING 688 SM1 remblokken zijn compatibel met diverse motoren zoals de Aprilia Rs 250 s, Ducati 748 sp, en Guzzi 1100 sport, onder anderen.
Wat zijn de voordelen van semi-metallische remblokken?
Semi-metallische remblokken bieden uitstekende remkracht en prestaties onder verschillende rijomstandigheden, wat ze een betrouwbare keuze maakt voor motorrijders.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Duurzaam en betrouwbaar
- ✅ Geschikt voor veel motoren
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Kan meer stof genereren
- 🚫 Iets hogere slijtage bij intensief gebruik
| Merk | Model |
|---|---|
| Aprilia | Rs 250 s |
| Aprilia | Rs 250 t |
| Aprilia | Rs 250 v |
| Ducati | 600 m r |
| Ducati | 600 m s |
| Ducati | 600 m t |
| Ducati | 600 m v |
| Ducati | 600 m w |
| Ducati | 600 m x |
| Ducati | 600 ss r |
| Ducati | 600 ss s |
| Ducati | 600 ss t |
| Ducati | 600 ss v |
| Ducati | 600 ss w |
| Ducati | 748 biposto s |
| Ducati | 748 biposto t |
| Ducati | 748 biposto v |
| Ducati | 748 sp s |
| Ducati | 748 sp t |
| Ducati | 748 sp v |
| Ducati | 750 m s |
| Ducati | 750 m t |
| Ducati | 750 m v |
| Ducati | 750 m w |
| Ducati | 750 m x |
| Ducati | 750 ss l |
| Ducati | 750 ss m |
| Ducati | 750 ss n |
| Ducati | 750 ss p |
| Ducati | 750 ss r |
| Ducati | 750 ss s |
| Ducati | 750 ss t |
| Ducati | 750 ss v |
| Ducati | 750 ss w |
| Ducati | 851 biposto l |
| Ducati | 851 sp2 j |
| Ducati | 851 sport j |
| Ducati | 851 strada k |
| Ducati | 888 sp5 n |
| Ducati | 888 sp5 p |
| Ducati | 888 sp5 r |
| Ducati | 888 strada m |
| Ducati | 888 strada n |
| Ducati | 888 strada p |
| Ducati | 888 strada r |
| Ducati | 900 m p |
| Ducati | 900 m r |
| Ducati | 900 m s |
| Ducati | 900 m t |
| Ducati | 900 m v |
| Ducati | 900 m w |
| Ducati | 900 m x |
| Ducati | 900 sl n |
| Ducati | 900 sl p |
| Ducati | 900 sl r |
| Ducati | 900 sl s |
| Ducati | 900 sl t |
| Ducati | 900 sl v |
| Ducati | 900 sl w |
| Ducati | 900 ss l |
| Ducati | 900 ss m |
| Ducati | 900 ss n |
| Ducati | 900 ss p |
| Ducati | 900 ss r |
| Ducati | 900 ss s |
| Ducati | 900 ss t |
| Ducati | 900 ss v |
| Ducati | 900 ss w |
| Ducati | 907 ie m |
| Ducati | 907 ie n |
| Ducati | 907 ie p |
| Ducati | 907 ie r |
| Ducati | 916 biposto s |
| Ducati | 916 biposto t |
| Ducati | 916 biposto v |
| Ducati | 916 senna s |
| Ducati | 916 senna t |
| Ducati | 916 senna v |
| Ducati | 916 sp r |
| Ducati | 916 sp s |
| Ducati | 916 sp t |
| Ducati | 916 sp v |
| Ducati | 916 sps v |
| Ducati | 916 sps w |
| Ducati | 916 strada r |
| Ducati | 916 strada s |
| Guzzi | 1000 daytona n |
| Guzzi | 1000 daytona p |
| Guzzi | 1000 daytona r |
| Guzzi | 1000 daytona rs v |
| Guzzi | 1000 daytona rs w |
| Guzzi | 1000 daytona s |
| Guzzi | 1000 daytona t |
| Guzzi | 1000 v10 v |
| Guzzi | 1000 v10 w |
| Guzzi | 1000 v10 x |
| Guzzi | 1000 v10 y |
| Guzzi | 1100 california x |
| Guzzi | 1100 california y |
| Guzzi | 1100 sport i. 1 |
| Guzzi | 1100 sport i. v |
| Guzzi | 1100 sport i. w |
| Guzzi | 1100 sport i. x |
| Guzzi | 1100 sport i. y |
| Guzzi | 1100 sport r |
| Guzzi | 1100 sport s |
| Guzzi | 1100 sport t |
| Guzzi | 1100 sport v |
| Guzzi | 1100 sport w |
| Guzzi | 1100 v11 y |
| Ktm | 660 smc 3 |
| Yamaha | Szr 660 t |
| Yamaha | Szr 660 v |
| Yamaha | Szr 660 w |