 
                            BRAKING - 690 SM1 - Brake Pads - Semi-Metallisch
Introductie van de BRAKING 690 SM1 Brake PadsDe BRAKING 690 SM1 Brake Pads zijn speciaal ontworpen om de remprestaties van jouw motor te verbeteren. Deze semi-metallische remblokken bieden een uitstek...
Introductie van de BRAKING 690 SM1 Brake Pads
De BRAKING 690 SM1 Brake Pads zijn speciaal ontworpen om de remprestaties van jouw motor te verbeteren. Deze semi-metallische remblokken bieden een uitstekende remkracht en zijn geschikt voor verschillende Honda-modellen. Met de juiste remblokken ben je verzekerd van een veilige en betrouwbare remervaring.
Compatibiliteit met Diverse Honda Modellen
De 690 SM1 remblokken zijn compatibel met een breed scala aan Honda-motoren, waaronder:
- Honda Cbr 1000 f h, j
- Honda Gl 1500 (a t, a v, j, k, l, se m-n-p-r-s-t-v-w-x-y)
- Honda Nx 650 (j-k-l-m-n-p-r-s-t)
- Honda Vfr 700 f g, 750 f g-h
- Honda Vt 600 c (j-k-l-m-n)
- Honda Vtr 250 l
- Honda Xl 600 v (m-n-p)
- Honda Xrv 650 (j-k)
Deze brede compatibiliteit zorgt ervoor dat je de juiste remblokken kunt vinden voor jouw specifieke motor, wat essentieel is voor optimale prestaties.
Voordelen van Semi-Metallische Remblokken
Semi-metallische remblokken, zoals de 690 SM1, zijn bekend om hun uitstekende hittebestendigheid en remkracht. Ze bieden een goede balans tussen prestaties en slijtage, waardoor ze ideaal zijn voor zowel straat- als sportgebruik. Met deze remblokken ben je verzekerd van een korte remweg en een consistente remkracht, zelfs onder zware omstandigheden.
Waarom Kiezen voor BRAKING?
BRAKING staat bekend om zijn kwaliteit en betrouwbaarheid in de motorwereld. Met jarenlange ervaring en expertise in het ontwikkelen van remoplossingen, ben je verzekerd van topkwaliteit remblokken die aan hoge standaarden voldoen. Kies voor BRAKING als je waarde hecht aan veiligheid en prestaties.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Geschikt voor veel Honda-modellen
- ✅ Goede hittebestendigheid
- ✅ Betrouwbare kwaliteit van BRAKING
Let op
- 🚫 Beperkt tot Honda-modellen
- 🚫 Semi-metallisch kan meer slijtage veroorzaken aan schijven
| Merk | Model | 
|---|---|
| Honda | Cbr 1000 f h | 
| Honda | Cbr 1000 f j | 
| Honda | Gl 1500 a s | 
| Honda | Gl 1500 a t | 
| Honda | Gl 1500 a v | 
| Honda | Gl 1500 j | 
| Honda | Gl 1500 k | 
| Honda | Gl 1500 l | 
| Honda | Gl 1500 se m | 
| Honda | Gl 1500 se n | 
| Honda | Gl 1500 se p | 
| Honda | Gl 1500 se r | 
| Honda | Gl 1500 se s | 
| Honda | Gl 1500 se t | 
| Honda | Gl 1500 se v | 
| Honda | Gl 1500 se w | 
| Honda | Gl 1500 se x | 
| Honda | Gl 1500 se y | 
| Honda | Nx 650 j | 
| Honda | Nx 650 k | 
| Honda | Nx 650 l | 
| Honda | Nx 650 m | 
| Honda | Nx 650 n | 
| Honda | Nx 650 p | 
| Honda | Nx 650 r | 
| Honda | Nx 650 s | 
| Honda | Nx 650 t | 
| Honda | Vfr 700 f g | 
| Honda | Vfr 750 f g | 
| Honda | Vfr 750 f h | 
| Honda | Vt 600 c j | 
| Honda | Vt 600 c k | 
| Honda | Vt 600 c l | 
| Honda | Vt 600 c m | 
| Honda | Vt 600 c n | 
| Honda | Vtr 250 l | 
| Honda | Xl 600 v m | 
| Honda | Xl 600 v n | 
| Honda | Xl 600 v p | 
| Honda | Xrv 650 j | 
| Honda | Xrv 650 k |