 
                            BRAKING - 696 CM56 - Brake Pads - Sintered
De BRAKING 696 CM56 remblokken zijn ontworpen voor optimale remprestaties en duurzaamheid. Deze sintered remblokken bieden uitstekende grip en zijn perfect voor zowel straat- als offroadgebruik. Dankz...
De BRAKING 696 CM56 remblokken zijn ontworpen voor optimale remprestaties en duurzaamheid. Deze sintered remblokken bieden uitstekende grip en zijn perfect voor zowel straat- als offroadgebruik. Dankzij de hoogwaardige materialen kunnen deze remblokken de hitte beter verdragen, wat resulteert in een consistente remkracht onder verschillende rijomstandigheden.
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren van merken zoals Honda, Kawasaki, Royal Enfield, Suzuki en Yamaha. De uitgebreide compatibiliteit maakt het eenvoudig om de juiste remblokken voor jouw voertuig te vinden, waardoor je met een gerust hart de weg op kunt.
Compatibiliteit
De BRAKING 696 CM56 remblokken zijn geschikt voor de volgende modellen:
- Honda CA 125 S, CA 125 T, CMX 250 C T, CMX 250 C V
- Kawasaki KLX 125 A tot F, KLX 140 R, KLX 250 A tot F, KX 125 K tot P, KX 250 K tot P, KX 500 K tot P
- Royal Enfield 500 Bullet Electra X series en EFI Bullet series
- Suzuki DR 350 en RM 125/250 series
- Yamaha WR 250 en YZ 125/250 series
Waarom kiezen voor BRAKING remblokken?
Met de BRAKING 696 CM56 remblokken kies je voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Deze remblokken zijn speciaal ontwikkeld om een lange levensduur te garanderen. Ze zorgen voor een efficiënte remwerking, wat essentieel is voor jouw veiligheid op de weg. Of je nu een ervaren motorrijder bent of net begint, deze remblokken bieden de prestaties die je nodig hebt.
Vragen en antwoorden
Wat zijn sintered remblokken?
Sintered remblokken zijn gemaakt van samengeperste materialen die onder hoge temperatuur zijn verhit. Dit zorgt voor een stevige structuur en uitstekende prestaties, vooral bij hoge temperaturen.
Hoe weet ik of deze remblokken geschikt zijn voor mijn motor?
Controleer de compatibiliteit met jouw motormodel in de specificaties. De 696 CM56 remblokken zijn geschikt voor een breed scala aan motoren, waaronder modellen van Honda, Kawasaki, Royal Enfield, Suzuki en Yamaha.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip en remkracht
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Duurzaam en hittebestendig
Let op
- 🚫 Mogelijk niet geschikt voor sommige modellen
- 🚫 Geen specifieke installatie-instructies meegeleverd
| Merk | Model | 
|---|---|
| Honda | Ca 125 s | 
| Honda | Ca 125 t | 
| Honda | Cmx 250 c t | 
| Honda | Cmx 250 c v | 
| Kawasaki | Klx 125 a | 
| Kawasaki | Klx 125 b | 
| Kawasaki | Klx 125 c | 
| Kawasaki | Klx 125 d | 
| Kawasaki | Klx 125 e | 
| Kawasaki | Klx 125 f | 
| Kawasaki | Klx 140 r f p | 
| Kawasaki | Klx 140 r f r | 
| Kawasaki | Klx 140 r l p | 
| Kawasaki | Klx 140 r l r | 
| Kawasaki | Klx 140 r p | 
| Kawasaki | Klx 140 r r | 
| Kawasaki | Klx 250 9 | 
| Kawasaki | Klx 250 a | 
| Kawasaki | Klx 250 b | 
| Kawasaki | Klx 250 c | 
| Kawasaki | Klx 250 d | 
| Kawasaki | Klx 250 e | 
| Kawasaki | Klx 250 f | 
| Kawasaki | Kx 125 k | 
| Kawasaki | Kx 125 l | 
| Kawasaki | Kx 125 m | 
| Kawasaki | Kx 125 n | 
| Kawasaki | Kx 125 p | 
| Kawasaki | Kx 250 k | 
| Kawasaki | Kx 250 l | 
| Kawasaki | Kx 250 m | 
| Kawasaki | Kx 250 n | 
| Kawasaki | Kx 250 p | 
| Kawasaki | Kx 500 k | 
| Kawasaki | Kx 500 l | 
| Kawasaki | Kx 500 m | 
| Kawasaki | Kx 500 n | 
| Kawasaki | Kx 500 p | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x 5 | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x 6 | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x 7 | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x 8 | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x 9 | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x a | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x b | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x c | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x d | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x e | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x f | 
| Royal enfield | 500 efi bullet 9 | 
| Royal enfield | 500 efi bullet a | 
| Royal enfield | 500 efi bullet b | 
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green 9 | 
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green a | 
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green b | 
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green c | 
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green d | 
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green e | 
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green f | 
| Royal enfield | 500 efi bullet c | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic 9 | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic a | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic b | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic c | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome 9 | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome a | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome b | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome c | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome d | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome e | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome f | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic d | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic e | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic f | 
| Royal enfield | 500 efi bullet d | 
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm c | 
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm d | 
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm e | 
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm f | 
| Royal enfield | 500 efi bullet e | 
| Royal enfield | 500 efi bullet f | 
| Royal enfield | 500 efi clubman 9 | 
| Royal enfield | 500 efi clubman a | 
| Royal enfield | 500 efi clubman b | 
| Royal enfield | 500 efi clubman c | 
| Royal enfield | 500 efi electra 9 | 
| Royal enfield | 500 efi electra a | 
| Royal enfield | 500 efi electra b | 
| Royal enfield | 500 efi electra c | 
| Royal enfield | 500 efi electra d | 
| Royal enfield | 500 efi electra e | 
| Royal enfield | 500 efi fury b | 
| Royal enfield | 500 efi fury c | 
| Royal enfield | 500 efi trials 9 | 
| Royal enfield | 500 efi trials a | 
| Royal enfield | 500 efi trials b | 
| Royal enfield | 500 efi trials c | 
| Royal enfield | 500 efi woodsman 9 | 
| Royal enfield | 500 efi woodsman a | 
| Royal enfield | 500 efi woodsman b | 
| Royal enfield | 500 efi woodsman c | 
| Suzuki | Dr 350 s l | 
| Suzuki | Dr 350 s m | 
| Suzuki | Dr 350 s n | 
| Suzuki | Dr 350 s p | 
| Suzuki | Dr 350 se r | 
| Suzuki | Dr 350 se s | 
| Suzuki | Dr 350 se t | 
| Suzuki | Dr 350 se v | 
| Suzuki | Dr 350 se w | 
| Suzuki | Dr 350 se x | 
| Suzuki | Rm 125 h | 
| Suzuki | Rm 125 j | 
| Suzuki | Rm 125 k | 
| Suzuki | Rm 125 l | 
| Suzuki | Rm 125 m | 
| Suzuki | Rm 125 n | 
| Suzuki | Rm 125 p | 
| Suzuki | Rm 125 r | 
| Suzuki | Rm 125 s | 
| Suzuki | Rm 250 h | 
| Suzuki | Rm 250 j | 
| Suzuki | Rm 250 k | 
| Suzuki | Rm 250 l | 
| Suzuki | Rm 250 m | 
| Suzuki | Rm 250 n | 
| Suzuki | Rm 250 p | 
| Suzuki | Rm 250 r | 
| Suzuki | Rm 250 s | 
| Yamaha | Wr 250 z m | 
| Yamaha | Wr 250 z n | 
| Yamaha | Wr 250 z p | 
| Yamaha | Wr 250 z r | 
| Yamaha | Wr 250 z s | 
| Yamaha | Wr 250 z t | 
| Yamaha | Wr 250 z v | 
| Yamaha | Yz 125 k | 
| Yamaha | Yz 125 lc l | 
| Yamaha | Yz 125 lc m | 
| Yamaha | Yz 125 lc n | 
| Yamaha | Yz 125 lc p | 
| Yamaha | Yz 125 lc r | 
| Yamaha | Yz 125 lc s | 
| Yamaha | Yz 125 lc t | 
| Yamaha | Yz 125 v | 
| Yamaha | Yz 250 k | 
| Yamaha | Yz 250 lc l | 
| Yamaha | Yz 250 lc m | 
| Yamaha | Yz 250 lc n | 
| Yamaha | Yz 250 lc p | 
| Yamaha | Yz 250 lc r | 
| Yamaha | Yz 250 lc s | 
| Yamaha | Yz 250 lc t | 
| Yamaha | Yz 250 v |