BRAKING - 698 CM56 - Brake Pads - Sintered
De BRAKING 698 CM56 brake pads zijn een uitstekende keuze voor motorliefhebbers die op zoek zijn naar hoogwaardige remprestaties. Deze sintered remblokken zijn speciaal ontworpen om maximale remkracht...
De BRAKING 698 CM56 brake pads zijn een uitstekende keuze voor motorliefhebbers die op zoek zijn naar hoogwaardige remprestaties. Deze sintered remblokken zijn speciaal ontworpen om maximale remkracht te bieden, waardoor je veilig en gecontroleerd kunt rijden.
Met een brede compatibiliteit zijn deze remblokken geschikt voor verschillende modellen van Kawasaki en Suzuki, waaronder populaire types zoals de Kawasaki GPX 600 R en Suzuki GS 500 E. Dit maakt de BRAKING 698 CM56 een veelzijdige keuze voor veel motorrijders.
Voordelen van de BRAKING 698 CM56 Brake Pads
De sintered constructie van deze remblokken zorgt voor een uitstekende warmtebestendigheid en een langere levensduur, wat betekent dat je minder vaak hoeft te vervangen. Daarnaast bieden ze een betere grip, vooral in natte omstandigheden, waardoor je met vertrouwen kunt rijden.
Compatibiliteit
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan Kawasaki en Suzuki modellen, waaronder:
- Kawasaki Er 5 v
- Kawasaki Gpx 750 r h
- Suzuki Dr 800 s m
- Suzuki Gsf 400 n
Door de veelzijdigheid van deze remblokken, is de kans groot dat ze passen bij jouw motor.
Vragen en Antwoorden
Wat maakt de BRAKING 698 CM56 brake pads uniek?
De BRAKING 698 CM56 onderscheidt zich door zijn sintered constructie, wat zorgt voor uitstekende remprestaties en duurzaamheid.
Met deze remblokken krijg je niet alleen betrouwbaarheid, maar ook een verbeterde grip onder verschillende rijomstandigheden.
Zijn deze remblokken eenvoudig te installeren?
Ja, de BRAKING 698 CM56 is ontworpen voor een gemakkelijke installatie op compatibele motoren, waardoor je snel weer op de weg kunt zijn.
De meeste motorrijders kunnen deze remblokken zelf installeren zonder professionele hulp te hoeven inschakelen.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Geschikt voor veel modellen
- ✅ Lange levensduur
- ✅ Betere grip in natte omstandigheden
Let op
- 🚫 Mogelijk niet geschikt voor alle motoren
- 🚫 Iets duurder dan standaard remblokken
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | Er 5 v |
| Kawasaki | Er 5 w |
| Kawasaki | Er 5 x |
| Kawasaki | Er 5 y |
| Kawasaki | Gpx 600 r j |
| Kawasaki | Gpx 600 r k |
| Kawasaki | Gpx 600 r l |
| Kawasaki | Gpx 600 r m |
| Kawasaki | Gpx 600 r n |
| Kawasaki | Gpx 600 r p |
| Kawasaki | Gpx 600 r r |
| Kawasaki | Gpx 600 r s |
| Kawasaki | Gpx 600 r t |
| Kawasaki | Gpx 600 r v |
| Kawasaki | Gpx 750 r h |
| Kawasaki | Gpz 500 s 1 |
| Kawasaki | Gpz 500 s 2 |
| Kawasaki | Gpz 500 s 3 |
| Kawasaki | Gpz 500 s r |
| Kawasaki | Gpz 500 s s |
| Kawasaki | Gpz 500 s t |
| Kawasaki | Gpz 500 s v |
| Kawasaki | Gpz 500 s w |
| Kawasaki | Gpz 500 s x |
| Kawasaki | Gpz 500 s y |
| Kawasaki | Gpz 900 r l |
| Kawasaki | Gpz 900 r p |
| Kawasaki | Gtr 1000 1 |
| Kawasaki | Gtr 1000 2 |
| Kawasaki | Gtr 1000 3 |
| Kawasaki | Gtr 1000 r |
| Kawasaki | Gtr 1000 s |
| Kawasaki | Gtr 1000 t |
| Kawasaki | Gtr 1000 v |
| Kawasaki | Gtr 1000 w |
| Kawasaki | Gtr 1000 x |
| Kawasaki | Gtr 1000 y |
| Kawasaki | Kle 500 1 |
| Kawasaki | Kle 500 2 |
| Kawasaki | Kle 500 3 |
| Kawasaki | Kle 500 4 |
| Kawasaki | Kle 500 5 |
| Kawasaki | Kle 500 6 |
| Kawasaki | Kle 500 7 |
| Kawasaki | Kle 500 m |
| Kawasaki | Kle 500 n |
| Kawasaki | Kle 500 p |
| Kawasaki | Kle 500 r |
| Kawasaki | Kle 500 s |
| Kawasaki | Kle 500 t |
| Kawasaki | Kle 500 v |
| Kawasaki | Kle 500 w |
| Kawasaki | Kle 500 x |
| Kawasaki | Kle 500 y |
| Kawasaki | Klr 650 k |
| Kawasaki | Klr 650 l |
| Kawasaki | Klr 650 m |
| Kawasaki | Zl 600 s |
| Kawasaki | Zl 600 t |
| Kawasaki | Zr 1100 n |
| Kawasaki | Zr 1100 p |
| Kawasaki | Zr 550 m |
| Kawasaki | Zr 750 m |
| Kawasaki | Zr 750 n |
| Kawasaki | Zr 750 p |
| Kawasaki | Zr 750 r |
| Kawasaki | Zr 750 s |
| Kawasaki | Zr 750 t |
| Kawasaki | Zr 750 v |
| Kawasaki | Zx 10 j |
| Kawasaki | Zzr 1100 l |
| Kawasaki | Zzr 1100 m |
| Kawasaki | Zzr 1100 n |
| Kawasaki | Zzr 250 1 |
| Kawasaki | Zzr 250 2 |
| Kawasaki | Zzr 250 3 |
| Kawasaki | Zzr 250 l |
| Kawasaki | Zzr 250 m |
| Kawasaki | Zzr 250 n |
| Kawasaki | Zzr 250 p |
| Kawasaki | Zzr 250 x |
| Kawasaki | Zzr 250 y |
| Kawasaki | Zzr 600 l |
| Kawasaki | Zzr 600 m |
| Kawasaki | Zzr 600 n |
| Suzuki | Dr 800 s m |
| Suzuki | Dr 800 s n |
| Suzuki | Dr 800 s p |
| Suzuki | Dr 800 s r |
| Suzuki | Dr 800 s s |
| Suzuki | Dr 800 s t |
| Suzuki | Dr 800 s v |
| Suzuki | Gs 500 e k |
| Suzuki | Gs 500 e l |
| Suzuki | Gs 500 e m |
| Suzuki | Gs 500 e n |
| Suzuki | Gs 500 e p |
| Suzuki | Gs 500 e r |
| Suzuki | Gs 500 e s |
| Suzuki | Gsf 400 m |
| Suzuki | Gsf 400 n |
| Suzuki | Gsf 400 p |
| Suzuki | Gsx 1100 g m |
| Suzuki | Gsx 1100 g n |
| Suzuki | Vx 800 l |
| Suzuki | Vx 800 m |
| Suzuki | Vx 800 n |
| Suzuki | Vx 800 p |
| Suzuki | Vx 800 r |