BRAKING - 700 SM1 - Brake Pads - Semi Metallic
De BRAKING 700 SM1 remblokken zijn ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid tijdens het rijden. Deze semi-metallische remblokken bieden uitstekende remkracht en zijn geschikt voor een breed sc...
De BRAKING 700 SM1 remblokken zijn ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid tijdens het rijden. Deze semi-metallische remblokken bieden uitstekende remkracht en zijn geschikt voor een breed scala aan Honda motoren.
Deze remblokken zijn compatibel met onder andere de Honda CR 125R, CR 250R, CR 500R en NX 250 modellen. Of je nu een ervaren rijder bent of net begint, deze remblokken zorgen ervoor dat je voertuig altijd veilig en betrouwbaar remt.
Voordelen van de BRAKING 700 SM1 remblokken
Met de semi-metallische samenstelling bieden deze remblokken een uitstekende balans tussen duurzaamheid en prestaties. Ze zijn ontworpen om een lange levensduur te bieden, zelfs onder zware omstandigheden. Dit maakt ze ideaal voor zowel dagelijks gebruik als voor sportieve ritten.
Technische specificaties
De BRAKING 700 SM1 remblokken zijn vervaardigd met hoogwaardige materialen, waardoor ze bestand zijn tegen hoge temperaturen en slijtage. Dit garandeert dat je altijd kunt vertrouwen op je remmen, ongeacht de situatie.
Veelgestelde vragen
Zijn deze remblokken geschikt voor mijn motor?
Ja, de BRAKING 700 SM1 remblokken zijn compatibel met verschillende Honda modellen, waaronder de CR 125R, CR 250R en NX 250. Controleer de specificaties van je motor om zeker te zijn.
Wat zijn de voordelen van semi-metallische remblokken?
Semi-metallische remblokken bieden een uitstekende remkracht, zelfs bij natte omstandigheden. Ze zijn ook duurzaam en hebben een langere levensduur in vergelijking met organische remblokken.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Geschikt voor diverse Honda modellen
- ✅ Lange levensduur
- ✅ Betrouwbaar onder zware omstandigheden
Let op
- 🚫 Kan wat geluid maken bij gebruik
- 🚫 Iets duurder dan organische remblokken
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cr 125 r h |
| Honda | Cr 125 r j |
| Honda | Cr 125 r k |
| Honda | Cr 125 r l |
| Honda | Cr 125 r m |
| Honda | Cr 125 r n |
| Honda | Cr 125 r p |
| Honda | Cr 125 r r |
| Honda | Cr 250 r h |
| Honda | Cr 250 r j |
| Honda | Cr 250 r k |
| Honda | Cr 250 r l |
| Honda | Cr 250 r m |
| Honda | Cr 250 r n |
| Honda | Cr 250 r p |
| Honda | Cr 250 r r |
| Honda | Cr 500 r h |
| Honda | Cr 500 r j |
| Honda | Cr 500 r k |
| Honda | Cr 500 r l |
| Honda | Cr 500 r m |
| Honda | Cr 500 r n |
| Honda | Cr 500 r p |
| Honda | Cr 500 r r |
| Honda | Nx 250 j |
| Honda | Nx 250 k |
| Honda | Nx 250 l |
| Honda | Nx 250 m |
| Honda | Nx 250 n |
| Honda | Nx 250 p |
| Honda | Nx 250 r |
| Honda | Nx 250 s |
| Honda | Nx 250 t |
| Honda | Xr 250 r j |
| Honda | Xr 250 r k |
| Honda | Xr 250 r n |
| Honda | Xr 250 r p |
| Honda | Xr 250 r r |
| Honda | Xr 250 r s |
| Honda | Xr 600 r j |
| Honda | Xr 600 r k |
| Honda | Xr 600 r l |
| Honda | Xr 600 r m |
| Honda | Xr 600 r n |