BRAKING - 701 SM1 - Brake Pads - Semi Metallic
De BRAKING 701 SM1 remblokken zijn speciaal ontworpen voor een uitstekende remprestaties en betrouwbaarheid. Deze semi-metalen remblokken bieden een perfecte balans tussen grip en slijtvastheid, waard...
De BRAKING 701 SM1 remblokken zijn speciaal ontworpen voor een uitstekende remprestaties en betrouwbaarheid. Deze semi-metalen remblokken bieden een perfecte balans tussen grip en slijtvastheid, waardoor ze ideaal zijn voor zowel dagelijks gebruik als intensieve ritten op de baan.
Compatibiliteit is een belangrijk aspect bij het kiezen van remblokken. De 701 SM1 is compatibel met een breed scala aan Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha motoren, waaronder modellen zoals de Honda CR 125, CR 250, en CR 500, evenals de Kawasaki KX- en KLX-series. Dit maakt deze remblokken een veelzijdige keuze voor verschillende motorfietsen.
Voordelen van de BRAKING 701 SM1 remblokken
Een van de grootste voordelen van de BRAKING 701 SM1 is de uitstekende remkracht die ze bieden, zelfs onder zware omstandigheden. Dit zorgt voor een veiligere rijervaring, ongeacht het type terrein. Bovendien zijn deze remblokken ontworpen om lang mee te gaan, wat betekent dat je minder vaak hoeft te vervangen en dus kosten kunt besparen op lange termijn.
De semi-metalen samenstelling van deze remblokken zorgt voor een efficiënte warmteafvoer, wat bijdraagt aan de algehele prestaties van je motor. Dit betekent dat je tijdens het rijden minder kans hebt op vervaging van de remkracht, wat essentieel is voor je veiligheid.
Veelgestelde vragen
Wat is het voordeel van semi-metalen remblokken?
Semi-metalen remblokken, zoals de BRAKING 701 SM1, bieden een uitstekende remkracht en zijn duurzaam. Ze zijn ideaal voor zowel straatgebruik als off-road.
Zijn deze remblokken geschikt voor mijn motor?
Ja, de BRAKING 701 SM1 remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren van merken zoals Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha. Controleer de specificaties van je motor om te bevestigen dat ze passen.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Duurzaam en slijtvast
- ✅ Goede warmteafvoer
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor alle motoren
- 🚫 Semi-metallic kan meer slijtage op schijven veroorzaken
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cr 125 r 1 |
| Honda | Cr 125 r h |
| Honda | Cr 125 r j |
| Honda | Cr 125 r k |
| Honda | Cr 125 r l |
| Honda | Cr 125 r m |
| Honda | Cr 125 r n |
| Honda | Cr 125 r p |
| Honda | Cr 125 r r |
| Honda | Cr 125 r s |
| Honda | Cr 125 r t |
| Honda | Cr 125 r v |
| Honda | Cr 125 r w |
| Honda | Cr 125 r x |
| Honda | Cr 125 r y |
| Honda | Cr 250 r 1 |
| Honda | Cr 250 r h |
| Honda | Cr 250 r j |
| Honda | Cr 250 r k |
| Honda | Cr 250 r l |
| Honda | Cr 250 r m |
| Honda | Cr 250 r n |
| Honda | Cr 250 r p |
| Honda | Cr 250 r r |
| Honda | Cr 250 r s |
| Honda | Cr 250 r t |
| Honda | Cr 250 r v |
| Honda | Cr 250 r w |
| Honda | Cr 250 r x |
| Honda | Cr 250 r y |
| Honda | Cr 500 r 1 |
| Honda | Cr 500 r h |
| Honda | Cr 500 r j |
| Honda | Cr 500 r k |
| Honda | Cr 500 r l |
| Honda | Cr 500 r m |
| Honda | Cr 500 r n |
| Honda | Cr 500 r p |
| Honda | Cr 500 r r |
| Honda | Cr 500 r s |
| Honda | Cr 500 r t |
| Honda | Cr 500 r v |
| Honda | Cr 500 r w |
| Honda | Cr 500 r x |
| Honda | Cr 500 r y |
| Honda | Cr 80 r 1 |
| Honda | Cr 80 r 2 |
| Honda | Cr 80 r n |
| Honda | Cr 80 r p |
| Honda | Cr 80 r r |
| Honda | Cr 80 r s |
| Honda | Cr 80 r t |
| Honda | Cr 80 r v |
| Honda | Cr 80 r w |
| Honda | Cr 80 r x |
| Honda | Cr 80 r y |
| Honda | Cr 85 r 3 |
| Honda | Cr 85 r 4 |
| Honda | Cr 85 r 5 |
| Honda | Cr 85 r 6 |
| Honda | Cr 85 r 7 |
| Honda | Cr 85 rb 3 |
| Honda | Cr 85 rb 4 |
| Honda | Cr 85 rb 5 |
| Honda | Cr 85 rb 6 |
| Honda | Cr 85 rb 7 |
| Honda | Xr 250 r n |
| Honda | Xr 250 r p |
| Honda | Xr 250 r r |
| Honda | Xr 250 r s |
| Honda | Xr 400 r 1 |
| Honda | Xr 400 r 2 |
| Honda | Xr 400 r 3 |
| Honda | Xr 400 r 4 |
| Honda | Xr 400 r t |
| Honda | Xr 400 r v |
| Honda | Xr 400 r w |
| Honda | Xr 400 r x |
| Honda | Xr 400 r y |
| Honda | Xr 600 r m |
| Honda | Xr 600 r n |
| Honda | Xr 600 r p |
| Honda | Xr 600 r r |
| Honda | Xr 600 r s |
| Honda | Xr 600 r t |
| Honda | Xr 600 r v |
| Honda | Xr 650 r 1 |
| Honda | Xr 650 r 2 |
| Honda | Xr 650 r 3 |
| Honda | Xr 650 r 4 |
| Honda | Xr 650 r y |
| Kawasaki | Klx 250 9 |
| Kawasaki | Klx 250 a |
| Kawasaki | Klx 250 b |
| Kawasaki | Klx 250 c |
| Kawasaki | Klx 250 d |
| Kawasaki | Klx 250 e |
| Kawasaki | Klx 250 f |
| Kawasaki | Klx 300 r 2 |
| Kawasaki | Klx 300 r 3 |
| Kawasaki | Klx 650 r 1 |
| Kawasaki | Klx 650 r 2 |
| Kawasaki | Klx 650 r t |
| Kawasaki | Klx 650 r v |
| Kawasaki | Klx 650 r w |
| Kawasaki | Klx 650 r x |
| Kawasaki | Klx 650 r y |
| Kawasaki | Kx 125 1 |
| Kawasaki | Kx 125 2 |
| Kawasaki | Kx 125 3 |
| Kawasaki | Kx 125 4 |
| Kawasaki | Kx 125 5 |
| Kawasaki | Kx 125 6 |
| Kawasaki | Kx 125 7 |
| Kawasaki | Kx 125 s |
| Kawasaki | Kx 125 t |
| Kawasaki | Kx 125 v |
| Kawasaki | Kx 125 w |
| Kawasaki | Kx 125 x |
| Kawasaki | Kx 125 y |
| Kawasaki | Kx 250 1 |
| Kawasaki | Kx 250 2 |
| Kawasaki | Kx 250 3 |
| Kawasaki | Kx 250 4 |
| Kawasaki | Kx 250 5 |
| Kawasaki | Kx 250 6 |
| Kawasaki | Kx 250 7 |
| Kawasaki | Kx 250 8 |
| Kawasaki | Kx 250 t |
| Kawasaki | Kx 250 v |
| Kawasaki | Kx 250 w |
| Kawasaki | Kx 250 x |
| Kawasaki | Kx 250 y |
| Kawasaki | Kx 500 1 |
| Kawasaki | Kx 500 2 |
| Kawasaki | Kx 500 3 |
| Kawasaki | Kx 500 v |
| Kawasaki | Kx 500 w |
| Kawasaki | Kx 500 x |
| Kawasaki | Kx 500 y |
| Suzuki | Dr-z 4 s s |
| Suzuki | Dr-z 4 sm s |
| Suzuki | Drz 400 1 |
| Suzuki | Drz 400 2 |
| Suzuki | Drz 400 e 2 |
| Suzuki | Drz 400 s 1 |
| Suzuki | Drz 400 s 2 |
| Suzuki | Drz 400 s 3 |
| Suzuki | Drz 400 s 4 |
| Suzuki | Drz 400 s 5 |
| Suzuki | Drz 400 s 6 |
| Suzuki | Drz 400 s 7 |
| Suzuki | Drz 400 s 8 |
| Suzuki | Drz 400 s 9 |
| Suzuki | Drz 400 s y |
| Suzuki | Drz 400 sm 5 |
| Suzuki | Drz 400 sm 6 |
| Suzuki | Drz 400 sm 7 |
| Suzuki | Drz 400 sm 8 |
| Suzuki | Drz 400 sm 9 |
| Suzuki | Drz 400 y |
| Suzuki | Rm 125 1 |
| Suzuki | Rm 125 2 |
| Suzuki | Rm 125 3 |
| Suzuki | Rm 125 4 |
| Suzuki | Rm 125 5 |
| Suzuki | Rm 125 6 |
| Suzuki | Rm 125 7 |
| Suzuki | Rm 125 8 |
| Suzuki | Rm 125 9 |
| Suzuki | Rm 125 a |
| Suzuki | Rm 125 t |
| Suzuki | Rm 125 v |
| Suzuki | Rm 125 w |
| Suzuki | Rm 125 x |
| Suzuki | Rm 125 y |
| Suzuki | Rm 250 1 |
| Suzuki | Rm 250 2 |
| Suzuki | Rm 250 3 |
| Suzuki | Rm 250 4 |
| Suzuki | Rm 250 5 |
| Suzuki | Rm 250 6 |
| Suzuki | Rm 250 7 |
| Suzuki | Rm 250 8 |
| Suzuki | Rm 250 9 |
| Suzuki | Rm 250 a |
| Suzuki | Rm 250 t |
| Suzuki | Rm 250 v |
| Suzuki | Rm 250 w |
| Suzuki | Rm 250 x |
| Suzuki | Rm 250 y |
| Yamaha | Wr 250 f 1 |
| Yamaha | Wr 250 f 2 |
| Yamaha | Wr 250 z w |
| Yamaha | Wr 400 f y |
| Yamaha | Wr 426 f 1 |
| Yamaha | Wr 426 f 2 |
| Yamaha | Yz 125 1 |
| Yamaha | Yz 125 2 |
| Yamaha | Yz 125 w |
| Yamaha | Yz 125 x |
| Yamaha | Yz 125 y |
| Yamaha | Yz 250 1 |
| Yamaha | Yz 250 2 |
| Yamaha | Yz 250 f 1 |
| Yamaha | Yz 250 f 2 |
| Yamaha | Yz 250 w |
| Yamaha | Yz 250 x |
| Yamaha | Yz 250 y |
| Yamaha | Yz 400 f w |
| Yamaha | Yz 400 f x |
| Yamaha | Yz 426 f 1 |
| Yamaha | Yz 426 f 2 |
| Yamaha | Yz 426 y |