BRAKING - 711 CM56 - Brake Pads - Sintered
De BRAKING 711 CM56 remblokken zijn speciaal ontworpen voor optimale remprestaties. Deze gesinterde remblokken bieden uitstekende grip en duurzaamheid, waardoor ze ideaal zijn voor zowel straatgebruik...
De BRAKING 711 CM56 remblokken zijn speciaal ontworpen voor optimale remprestaties. Deze gesinterde remblokken bieden uitstekende grip en duurzaamheid, waardoor ze ideaal zijn voor zowel straatgebruik als sportieve ritten.
Deze remblokken zijn compatibel met verschillende motoren, waaronder modellen van Buell, Honda, Suzuki en Triumph. Dit zorgt ervoor dat je de juiste keuze maakt, ongeacht het type motor dat je rijdt.
Waarom kiezen voor BRAKING remblokken?
BRAKING staat bekend om zijn hoge kwaliteit en betrouwbaarheid. De 711 CM56 remblokken zijn geen uitzondering. Ze zijn ontworpen om de prestaties van je motor te verbeteren en zorgen voor een veilige en effectieve remkracht, zelfs onder zware omstandigheden.
Compatibiliteit en specificaties
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motorfietsen. Je kunt ze gebruiken op modellen van Buell, zoals de M2 en S1, maar ook op Honda motoren zoals de Cb 1000 en Cbr 400. Dit maakt deze remblokken bijzonder veelzijdig.
Dankzij hun gesinterde samenstelling bieden ze een uitstekende remkracht en een langere levensduur dan standaard remblokken. Dit betekent dat je minder vaak hoeft te vervangen, wat kosten en tijd bespaart.
Veelgestelde vragen
Hoe weet ik of deze remblokken passen op mijn motor?
Controleer de compatibiliteitslijst van de BRAKING 711 CM56 remblokken. Ze passen op een breed scala aan modellen, waaronder Buell, Honda, Suzuki en Triumph.
Als je twijfelt, kun je altijd contact met ons opnemen voor advies.
Wat is het voordeel van gesinterde remblokken?
Gesinterde remblokken bieden een betere grip en prestaties dan organische remblokken, vooral onder zware omstandigheden en hoge temperaturen.
Ze zijn ideaal voor zowel dagelijks gebruik als sportief rijden.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Lange levensduur
- ✅ Compatibel met diverse merken
- ✅ Geschikt voor sportief rijden
Let op
- 🚫 Mogelijk iets duurder dan standaard remblokken
- 🚫 Kan meer slijtage op schijven veroorzaken
| Merk | Model |
|---|---|
| Buell | M 2 1 |
| Buell | M 2 w |
| Buell | M 2 x |
| Buell | M 2 y |
| Buell | S 1 1 |
| Buell | S 1 2 |
| Buell | S 1 w |
| Buell | S 1 x |
| Buell | S 1 y |
| Buell | S 2 1 |
| Buell | S 2 2 |
| Buell | S 2 t 1 |
| Buell | S 2 t 2 |
| Buell | S 2 t w |
| Buell | S 2 t x |
| Buell | S 2 t y |
| Buell | S 2 w |
| Buell | S 2 x |
| Buell | S 2 y |
| Buell | S 3 1 |
| Buell | S 3 2 |
| Buell | S 3 t 1 |
| Buell | S 3 t 2 |
| Buell | S 3 t w |
| Buell | S 3 t x |
| Buell | S 3 t y |
| Buell | S 3 w |
| Buell | S 3 x |
| Buell | S 3 y |
| Buell | Xb 12 r 4 |
| Buell | Xb 12 r 5 |
| Buell | Xb 12 r 6 |
| Buell | Xb 12 s 4 |
| Buell | Xb 12 s 5 |
| Buell | Xb 12 s 6 |
| Buell | Xb 12 s cg 6 |
| Buell | Xb 12 s ss 6 |
| Buell | Xb 12 x 6 |
| Buell | Xb 9 r 2 |
| Buell | Xb 9 r 3 |
| Buell | Xb 9 r 4 |
| Buell | Xb 9 r 5 |
| Buell | Xb 9 r 6 |
| Buell | Xb 9 s x 6 |
| Honda | Cb 1000 s |
| Honda | Cb 400 f k |
| Honda | Cb 400 f l |
| Honda | Cb 750 p |
| Honda | Cb 750 r |
| Honda | Cb 750 s |
| Honda | Cbr 400 r k |
| Honda | Cbr 400 r l |
| Honda | Cbr 400 rr m |
| Honda | Cbr 400 rr n |
| Honda | Cbr 400 rr p |
| Honda | Cbr 400 rr r |
| Honda | Cbr 400 rr s |
| Honda | Ctx 700 e |
| Honda | Ctx 700 f |
| Honda | Ctx 700 g |
| Honda | Ctx 700 h |
| Honda | Ctx 700 n e |
| Honda | Ctx 700 n f |
| Honda | Ctx 700 n g |
| Honda | Ctx 700 n h |
| Honda | Fes 125 3 |
| Honda | Fes 125 4 |
| Honda | Fes 125 5 |
| Honda | Fes 125 6 |
| Honda | Fes 125 7 |
| Honda | Fes 150 3 |
| Honda | Fes 150 4 |
| Honda | Fes 150 5 |
| Honda | Fes 150 6 |
| Honda | Fes 250 y |
| Honda | Fmx 650 7 |
| Honda | Forza 125 p |
| Honda | Forza 750 m |
| Honda | Forza 750 p |
| Honda | Forza 750 r |
| Honda | Forza 750 s |
| Honda | Nt 650 j |
| Honda | Nt 650 k |
| Honda | Nt 650 l |
| Honda | Nt 650 v 1 |
| Honda | Nt 650 v w |
| Honda | Nt 650 v x |
| Honda | Nt 650 v y |
| Honda | Ntv 650 j |
| Honda | Ntv 650 k |
| Honda | Ntv 650 l |
| Honda | Ntv 650 m |
| Honda | Ntv 650 n |
| Honda | Ntv 650 p |
| Honda | Ntv 650 r |
| Honda | Ntv 650 s |
| Honda | Ntv 650 t |
| Honda | Ntv 650 v |
| Honda | Nx 650 j |
| Honda | Nx 650 k |
| Honda | Nx 650 l |
| Honda | Nx 650 m |
| Honda | Nx 650 n |
| Honda | Nx 650 p |
| Honda | Nx 650 r |
| Honda | Nx 650 s |
| Honda | Nx 650 t |
| Honda | Xl 600 v m |
| Honda | Xl 600 v n |
| Honda | Xl 600 v p |
| Honda | Xl 600 v r |
| Honda | Xl 600 v s |
| Honda | Xl 600 v t |
| Honda | Xl 600 v v |
| Honda | Xl 600 v w |
| Honda | Xl 600 v x |
| Honda | Xl 600 v y |
| Honda | Xl 650 v 1 |
| Honda | Xl 650 v 2 |
| Honda | Xl 650 v 3 |
| Honda | Xl 650 v 4 |
| Honda | Xl 650 v 5 |
| Honda | Xl 650 v 6 |
| Honda | Xrv 650 j |
| Honda | Xrv 650 k |
| Honda | Xrv 750 1 |
| Honda | Xrv 750 2 |
| Honda | Xrv 750 3 |
| Honda | Xrv 750 l |
| Honda | Xrv 750 m |
| Honda | Xrv 750 n |
| Honda | Xrv 750 p |
| Honda | Xrv 750 r |
| Honda | Xrv 750 s |
| Honda | Xrv 750 t |
| Honda | Xrv 750 v |
| Honda | Xrv 750 w |
| Honda | Xrv 750 x |
| Honda | Xrv 750 y |
| Suzuki | Xf 650 v |
| Suzuki | Xf 650 w |
| Suzuki | Xf 650 x |
| Triumph | Bonneville 1200 h |
| Triumph | Bonneville 1200 j |
| Triumph | Bonneville 1200 k |
| Triumph | Bonneville 1200 l |
| Triumph | Bonneville 1200 m |
| Triumph | Daytona 600 3 |
| Triumph | Daytona 600 4 |
| Triumph | Daytona 650 5 |
| Triumph | Daytona 675 6 |
| Triumph | Daytona 675 7 |
| Triumph | Daytona 675 8 |
| Triumph | Daytona 675 9 |
| Triumph | Daytona 675 a |
| Triumph | Daytona 675 b |
| Triumph | Daytona 675 c |
| Triumph | Daytona 675 se b |
| Triumph | Daytona 675 se c |
| Triumph | Daytona 955 i 1 |
| Triumph | Daytona 955 i 2 |
| Triumph | Daytona 955 i 3 |
| Triumph | Daytona 955 i 4 |
| Triumph | Speedfour 600 3 |
| Triumph | Speedfour 600 4 |
| Triumph | Speedfour 600 5 |
| Triumph | Speedfour 600 6 |
| Triumph | Street 675 8 |
| Triumph | Street 675 9 |
| Triumph | Street 675 a |
| Triumph | Street 675 b |
| Triumph | Street 675 c |
| Triumph | Street 675 r 9 |
| Triumph | Street 675 r a |
| Triumph | Street 675 r b |
| Triumph | Street 675 r c |
| Triumph | Tiger 800 b |
| Triumph | Tiger 800 c |
| Triumph | Tiger 800 d |
| Triumph | Tiger 800 e |
| Triumph | Tiger 800 f |
| Triumph | Tiger 800 xc b |
| Triumph | Tiger 800 xc c |
| Triumph | Tiger 800 xc d |
| Triumph | Tiger 800 xc e |
| Triumph | Tiger 800 xc f |
| Triumph | Tiger 800 xc g |
| Triumph | Tiger 800 xc j |
| Triumph | Tiger 800 xca g |
| Triumph | Tiger 800 xca h |
| Triumph | Tiger 800 xca j |
| Triumph | Tiger 800 xca k |
| Triumph | Tiger 800 xca l |
| Triumph | Tiger 800 xcx f |
| Triumph | Tiger 800 xcx g |
| Triumph | Tiger 800 xcx h |
| Triumph | Tiger 800 xcx j |
| Triumph | Tiger 800 xcx k |
| Triumph | Tiger 800 xcx l |
| Triumph | Tiger 800 xcx low g |
| Triumph | Tiger 800 xcx low h |
| Triumph | Tiger 800 xcx low j |
| Triumph | Tiger 800 xr g |
| Triumph | Tiger 800 xr h |
| Triumph | Tiger 800 xr j |
| Triumph | Tiger 800 xr k |
| Triumph | Tiger 800 xr l |
| Triumph | Tiger 800 xrt g |
| Triumph | Tiger 800 xrt h |
| Triumph | Tiger 800 xrt j |
| Triumph | Tiger 800 xrt k |
| Triumph | Tiger 800 xrt l |
| Triumph | Tiger 800 xrx f |
| Triumph | Tiger 800 xrx g |
| Triumph | Tiger 800 xrx h |
| Triumph | Tiger 800 xrx j |
| Triumph | Tiger 800 xrx k |
| Triumph | Tiger 800 xrx l |
| Triumph | Tiger 800 xrx low g |
| Triumph | Tiger 800 xrx low h |
| Triumph | Tiger 800 xrx low j |
| Triumph | Tiger 800 xrx low k |
| Triumph | Tiger 800 xrx low l |
| Triumph | Tt 600 1 |
| Triumph | Tt 600 2 |
| Triumph | Tt 600 3 |
| Triumph | Tt 600 4 |
| Yamaha | Xj 6 f a |
| Yamaha | Xj 6 f b |
| Yamaha | Xj 6 fa b |
| Yamaha | Xj 6 fa c |
| Yamaha | Xj 6 n 9 |
| Yamaha | Xj 6 n a |
| Yamaha | Xj 6 n b |
| Yamaha | Xj 6 n c |
| Yamaha | Xj 6 s 9 |
| Yamaha | Xj 6 s a |
| Yamaha | Xj 6 s b |
| Yamaha | Xj 6 s c |