BRAKING - 722 CM44 - Brake Pads - Sintered
De BRAKING 722 CM44 remblokken zijn ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid. Deze sintered remblokken bieden uitstekende remkracht, zelfs onder zware omstandigheden. Ze zijn speciaal ontwikke...
De BRAKING 722 CM44 remblokken zijn ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid. Deze sintered remblokken bieden uitstekende remkracht, zelfs onder zware omstandigheden. Ze zijn speciaal ontwikkeld voor verschillende modellen van Kawasaki, Suzuki en Yamaha, waardoor ze een veelzijdige keuze zijn voor elke motorrijder.
Met deze remblokken ben je verzekerd van een betrouwbare remwerking. Het sintered materiaal zorgt voor een superieure duurzaamheid en is bestand tegen hoge temperaturen, wat betekent dat je minder vaak hoeft te vervangen. Dit bespaart je tijd en geld op de lange termijn.
Compatibiliteit en toepassingen
De BRAKING 722 CM44 remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder:
- Kawasaki KLX 250 en 650 series
- Suzuki DR 350 en 650 series
- Yamaha DT, MT, en WR series
Of je nu een avontuurlijke rit maakt of dagelijks van A naar B rijdt, deze remblokken zijn een uitstekende keuze voor elke rijstijl.
Waarom kiezen voor BRAKING remblokken?
BRAKING staat bekend om zijn hoogwaardige motoronderdelen en de 722 CM44 remblokken vormen hierop geen uitzondering. Met een focus op kwaliteit en prestatie, bieden deze remblokken de zekerheid die je nodig hebt tijdens het rijden. De geavanceerde technologie zorgt ervoor dat je altijd kunt vertrouwen op je remmen, ongeacht de omstandigheden.
Vragen en antwoorden
Hoe weet ik of deze remblokken geschikt zijn voor mijn motor?
Controleer de compatibiliteit met de lijst van modellen die passen bij de BRAKING 722 CM44. Als jouw motor hierin staat, zijn deze remblokken geschikt.
Het is altijd goed om je motorhandleiding te raadplegen of contact op te nemen met een specialist als je twijfelt.
Hoe vaak moet ik mijn remblokken vervangen?
De vervangfrequentie van remblokken hangt af van je rijstijl en de omstandigheden. Bij normaal gebruik is het aan te raden om ze elke 5.000 tot 10.000 kilometer te controleren.
Bij intensief gebruik of bij een sportieve rijstijl kan dit vaker zijn. Regelmatige inspectie is essentieel voor je veiligheid.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Duurzaam sintered materiaal
- ✅ Geschikt voor meerdere merken
- ✅ Betrouwbare remwerking
Let op
- 🚫 Soms moeilijk te vinden voor specifieke modellen
- 🚫 Kan iets duurder zijn dan standaard remblokken
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | Klx 250 r p |
| Kawasaki | Klx 250 r r |
| Kawasaki | Klx 250 r s |
| Kawasaki | Klx 650 p |
| Kawasaki | Klx 650 r |
| Kawasaki | Klx 650 r p |
| Kawasaki | Klx 650 r r |
| Kawasaki | Klx 650 r s |
| Kawasaki | Klx 650 s |
| Kawasaki | Kx 125 k |
| Kawasaki | Kx 125 l |
| Kawasaki | Kx 125 m |
| Kawasaki | Kx 125 n |
| Kawasaki | Kx 125 p |
| Kawasaki | Kx 125 r |
| Kawasaki | Kx 250 k |
| Kawasaki | Kx 250 l |
| Kawasaki | Kx 250 m |
| Kawasaki | Kx 250 n |
| Kawasaki | Kx 250 p |
| Kawasaki | Kx 250 r |
| Kawasaki | Kx 250 s |
| Kawasaki | Kx 500 k |
| Kawasaki | Kx 500 l |
| Kawasaki | Kx 500 m |
| Kawasaki | Kx 500 n |
| Kawasaki | Kx 500 p |
| Kawasaki | Kx 500 r |
| Kawasaki | Kx 500 s |
| Suzuki | Dr 350 s l |
| Suzuki | Dr 350 s m |
| Suzuki | Dr 350 s n |
| Suzuki | Dr 350 s p |
| Suzuki | Dr 350 se r |
| Suzuki | Dr 350 se s |
| Suzuki | Dr 350 se t |
| Suzuki | Dr 350 se v |
| Suzuki | Dr 350 se w |
| Suzuki | Dr 350 se x |
| Suzuki | Dr 650 se t |
| Suzuki | Dr 650 se v |
| Suzuki | Dr 650 se w |
| Suzuki | Rm 125 k |
| Suzuki | Rm 125 l |
| Suzuki | Rm 125 m |
| Suzuki | Rm 125 n |
| Suzuki | Rm 125 p |
| Suzuki | Rm 125 r |
| Suzuki | Rm 125 s |
| Suzuki | Rm 250 k |
| Suzuki | Rm 250 l |
| Suzuki | Rm 250 m |
| Suzuki | Rm 250 n |
| Suzuki | Rm 250 p |
| Suzuki | Rm 250 r |
| Suzuki | Rm 250 s |
| Yamaha | Dt 125 re 5 |
| Yamaha | Dt 125 re 6 |
| Yamaha | Dt 125 x 5 |
| Yamaha | Dt 125 x 6 |
| Yamaha | Mt 125 l |
| Yamaha | Mt 125 m |
| Yamaha | Mt 125 n |
| Yamaha | Mt 125 p |
| Yamaha | Mt 125 r |
| Yamaha | Mt 125 s |
| Yamaha | Tt 600 e r |
| Yamaha | Tt 600 s p |
| Yamaha | Wr 250 z m |
| Yamaha | Wr 250 z n |
| Yamaha | Wr 250 z p |
| Yamaha | Wr 250 z r |
| Yamaha | Wr 250 z s |
| Yamaha | Wr 250 z t |
| Yamaha | Wr 250 z v |
| Yamaha | Wr 400 f w |
| Yamaha | Wr 400 f x |
| Yamaha | Xg 250 5 |
| Yamaha | Xg 250 6 |
| Yamaha | Xsr 125 m |
| Yamaha | Xsr 125 n |
| Yamaha | Xsr 125 p |
| Yamaha | Xsr 125 r |
| Yamaha | Xsr 125 s |
| Yamaha | Xt 125 r 5 |
| Yamaha | Xt 125 r 6 |
| Yamaha | Yz 125 lc l |
| Yamaha | Yz 125 lc m |
| Yamaha | Yz 125 lc n |
| Yamaha | Yz 125 lc p |
| Yamaha | Yz 125 lc r |
| Yamaha | Yz 125 lc s |
| Yamaha | Yz 125 lc t |
| Yamaha | Yz 125 v |
| Yamaha | Yz 250 lc l |
| Yamaha | Yz 250 lc m |
| Yamaha | Yz 250 lc n |
| Yamaha | Yz 250 lc p |
| Yamaha | Yz 250 lc r |
| Yamaha | Yz 250 lc s |
| Yamaha | Yz 250 lc t |
| Yamaha | Yz 250 v |
| Yamaha | Yzf r125 k |
| Yamaha | Yzf r125 l |
| Yamaha | Yzf r125 m |
| Yamaha | Yzf r125 n |
| Yamaha | Yzf r125 p |
| Yamaha | Yzf r125 r |
| Yamaha | Yzf r125 s |