BRAKING - 725 SM1 - Brake Pads - Semi-Metallisch
De BRAKING 725 SM1 remblokken zijn speciaal ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid. Deze semi-metalen remblokken bieden een uitstekende remkracht en zijn geschikt voor een breed scala aan mo...
De BRAKING 725 SM1 remblokken zijn speciaal ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid. Deze semi-metalen remblokken bieden een uitstekende remkracht en zijn geschikt voor een breed scala aan motoren, waaronder populaire modellen van Honda, Kawasaki, Suzuki, Triumph en Yamaha. Met de juiste remblokken zorg je ervoor dat je motor altijd veilig en betrouwbaar remt.
Deze remblokken zijn ontworpen voor zowel dagelijkse ritten als intensief gebruik. Dankzij de semi-metalen samenstelling bieden ze een ideale balans tussen remkracht en slijtvastheid. Dit betekent dat je langer kunt genieten van een optimale remwerking zonder frequent te hoeven vervangen.
Compatibiliteit
De 725 SM1 remblokken zijn compatibel met verschillende modellen van:
- Honda: CB 125 F G, VT 125 C (1-6, Y), XL 125 V (1-9, A-F)
 - Kawasaki: Eliminator 500 R/S, KLF 300/400 Bayou, Ninja (125, 250, 300, 400), Versys X 300
 - Suzuki: AN 400, DR 800, LTA 500, LTF 500, LTR 450
 - Triumph: Daytona (750, 900, 1200), Speed Triple, Sprint, Tiger, Trophy
 - Yamaha: XTZ 750, YBR 250, YFM 700 Raptor, YFZ 450
 
Waarom kiezen voor BRAKING 725 SM1?
Met de 725 SM1 remblokken kies je voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Deze remblokken zijn ontwikkeld door een gerenommeerd merk dat bekend staat om zijn expertise in remtechnologie. Ze zijn getest onder verschillende omstandigheden en bieden constante prestaties, ongeacht het weer of de situatie.
Of je nu een ervaren motorrijder bent of net begint, het is cruciaal om te kiezen voor remblokken die je in elke situatie kunnen vertrouwen. Met de BRAKING 725 SM1 ben je verzekerd van een product dat aan deze verwachtingen voldoet.
Veelgestelde Vragen
Hoe vaak moeten remblokken vervangen worden?
Het vervangen van remblokken hangt af van rijgedrag en omstandigheden. Controleer regelmatig de slijtage om tijdig vervanging te voorkomen.
Zijn deze remblokken geschikt voor sportieve rijstijlen?
Ja, de semi-metalen samenstelling zorgt voor uitstekende remprestaties, ook bij sportief rijden. Ideaal voor zowel dagelijks gebruik als racetoepassingen.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
 - ✅ Geschikt voor diverse merken
 - ✅ Duurzame semi-metalen samenstelling
 - ✅ Betrouwbaarheid in alle omstandigheden
 
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor alle motoren
 - 🚫 Mogelijk iets duurder dan standaard remblokken
 
| Merk | Model | 
|---|---|
| Honda | Cb 125 f g | 
| Honda | Vt 125 c 1 | 
| Honda | Vt 125 c 2 | 
| Honda | Vt 125 c 3 | 
| Honda | Vt 125 c 4 | 
| Honda | Vt 125 c 5 | 
| Honda | Vt 125 c 6 | 
| Honda | Vt 125 c y | 
| Honda | Xl 125 v 1 | 
| Honda | Xl 125 v 2 | 
| Honda | Xl 125 v 3 | 
| Honda | Xl 125 v 4 | 
| Honda | Xl 125 v 5 | 
| Honda | Xl 125 v 6 | 
| Honda | Xl 125 v 7 | 
| Honda | Xl 125 v 8 | 
| Honda | Xl 125 v 9 | 
| Honda | Xl 125 v a | 
| Honda | Xl 125 v b | 
| Honda | Xl 125 v c | 
| Honda | Xl 125 v d | 
| Honda | Xl 125 v e | 
| Honda | Xl 125 v f | 
| Honda | Xl 125 v g | 
| Kawasaki | Eliminator 500 r | 
| Kawasaki | Eliminator 500 s | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 1 | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 2 | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 3 | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 4 | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 k | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 l | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 m | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 n | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 p | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 r | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 s | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 t | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 v | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 w | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 x | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 y | 
| Kawasaki | Klf 400 bayou 4x4 p | 
| Kawasaki | Klf 400 bayou 4x4 r | 
| Kawasaki | Klf 400 bayou 4x4 s | 
| Kawasaki | Klf 400 bayou 4x4 t | 
| Kawasaki | Klf 400 bayou 4x4 v | 
| Kawasaki | Klf 400 bayou 4x4 w | 
| Kawasaki | Klf 400 bayou 4x4 x | 
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 5 | 
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 6 | 
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 7 | 
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 8 | 
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 9 | 
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 a | 
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 b | 
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 c | 
| Kawasaki | Meguro s1 230 s | 
| Kawasaki | Ninja 125 k | 
| Kawasaki | Ninja 125 l | 
| Kawasaki | Ninja 125 m | 
| Kawasaki | Ninja 125 p | 
| Kawasaki | Ninja 125 r | 
| Kawasaki | Ninja 125 s | 
| Kawasaki | Ninja 250 r 8 | 
| Kawasaki | Ninja 250 r 9 | 
| Kawasaki | Ninja 250 r a | 
| Kawasaki | Ninja 250 r b | 
| Kawasaki | Ninja 250 r c | 
| Kawasaki | Ninja 300 e | 
| Kawasaki | Ninja 300 f | 
| Kawasaki | Ninja 300 g | 
| Kawasaki | Ninja 300 h | 
| Kawasaki | Ninja 300 r d | 
| Kawasaki | Ninja 400 j | 
| Kawasaki | Ninja 400 k | 
| Kawasaki | Ninja 400 l | 
| Kawasaki | Ninja 400 m | 
| Kawasaki | Ninja 400 p | 
| Kawasaki | Ninja 500 se r | 
| Kawasaki | Ninja 500 se s | 
| Kawasaki | Ninja e-1 r | 
| Kawasaki | Ninja e-1 s | 
| Kawasaki | Versys x 300 h | 
| Kawasaki | Versys x 300 j | 
| Kawasaki | Versys x 300 k | 
| Kawasaki | Versys x 300 l | 
| Kawasaki | Versys x 300 m | 
| Kawasaki | W 230 s | 
| Kawasaki | W 800 k | 
| Kawasaki | W 800 l | 
| Kawasaki | W 800 m | 
| Kawasaki | W 800 n | 
| Kawasaki | W 800 p | 
| Kawasaki | W 800 r | 
| Kawasaki | W 800 s | 
| Kawasaki | Z 125 k | 
| Kawasaki | Z 125 l | 
| Kawasaki | Z 125 m | 
| Kawasaki | Z 125 p | 
| Kawasaki | Z 125 r | 
| Kawasaki | Z 125 s | 
| Kawasaki | Z 250 sl f | 
| Kawasaki | Z 250 sl g | 
| Kawasaki | Z 300 f | 
| Kawasaki | Z 300 g | 
| Kawasaki | Z 300 h | 
| Kawasaki | Z 400 k | 
| Kawasaki | Z 400 l | 
| Kawasaki | Z 400 m | 
| Kawasaki | Z 400 p | 
| Kawasaki | Z 500 r | 
| Kawasaki | Z 500 s | 
| Kawasaki | Z e-1 r | 
| Suzuki | An 400 7 | 
| Suzuki | An 400 8 | 
| Suzuki | An 400 a 9 | 
| Suzuki | An 400 a a | 
| Suzuki | An 400 a d | 
| Suzuki | An 400 az 9 | 
| Suzuki | An 400 az a | 
| Suzuki | An 400 az b | 
| Suzuki | An 400 az c | 
| Suzuki | An 400 az d | 
| Suzuki | An 400 b | 
| Suzuki | An 400 c | 
| Suzuki | An 400 e | 
| Suzuki | An 400 f | 
| Suzuki | An 400 g | 
| Suzuki | An 400 h | 
| Suzuki | An 400 j | 
| Suzuki | An 400 k | 
| Suzuki | An 400 l | 
| Suzuki | An 400 m | 
| Suzuki | An 400 n | 
| Suzuki | An 400 p | 
| Suzuki | An 400 r | 
| Suzuki | An 400 s | 
| Suzuki | Dr 800 s m | 
| Suzuki | Dr 800 s n | 
| Suzuki | Dr 800 s p | 
| Suzuki | Dr 800 s r | 
| Suzuki | Dr 800 s s | 
| Suzuki | Dr 800 s t | 
| Suzuki | Dr 800 s v | 
| Suzuki | Lta 500 quadmaster 1 | 
| Suzuki | Lta 500 quadmaster y | 
| Suzuki | Ltf 500 f quadrunner 1 | 
| Suzuki | Ltf 500 f quadrunner 2 | 
| Suzuki | Ltf 500 f quadrunner w | 
| Suzuki | Ltf 500 f quadrunner x | 
| Suzuki | Ltf 500 f quadrunner y | 
| Suzuki | Ltr 450 quadracer 6 | 
| Suzuki | Ltr 450 quadracer 7 | 
| Suzuki | Ltr 450 quadracer 8 | 
| Suzuki | Ltr 450 quadracer 9 | 
| Suzuki | Ltr 450 quadracer a | 
| Suzuki | Ltr 450 quadracer b | 
| Suzuki | Ltr 450 quadracer c | 
| Suzuki | Uh 125 a e | 
| Suzuki | Uh 125 a f | 
| Suzuki | Uh 125 a g | 
| Suzuki | Uh 125 a h | 
| Suzuki | Uh 125 a j | 
| Suzuki | Uh 125 a k | 
| Suzuki | Uh 125 a l | 
| Suzuki | Uh 125 a m | 
| Suzuki | Uh 125 e | 
| Suzuki | Uh 125 f | 
| Suzuki | Uh 125 g | 
| Suzuki | Uh 200 a e | 
| Suzuki | Uh 200 a f | 
| Suzuki | Uh 200 a g | 
| Suzuki | Uh 200 a h | 
| Suzuki | Uh 200 a j | 
| Suzuki | Uh 200 a k | 
| Suzuki | Uh 200 a l | 
| Triumph | Daytona 1200 p | 
| Triumph | Daytona 1200 r | 
| Triumph | Daytona 1200 s | 
| Triumph | Daytona 1200 t | 
| Triumph | Daytona 1200 v | 
| Triumph | Daytona 1200 w | 
| Triumph | Daytona 1200 x | 
| Triumph | Daytona 750 p | 
| Triumph | Daytona 750 r | 
| Triumph | Daytona 750 s | 
| Triumph | Daytona 750 t | 
| Triumph | Daytona 750 v | 
| Triumph | Daytona 750 w | 
| Triumph | Daytona 750 x | 
| Triumph | Daytona 750 y | 
| Triumph | Daytona 900 p | 
| Triumph | Daytona 900 r | 
| Triumph | Daytona 900 s | 
| Triumph | Daytona 900 super iii r | 
| Triumph | Daytona 900 super iii s | 
| Triumph | Daytona 900 super iii t | 
| Triumph | Daytona 900 super iii v | 
| Triumph | Daytona 900 super iii w | 
| Triumph | Daytona 900 super iii x | 
| Triumph | Daytona 900 t | 
| Triumph | Daytona 900 v | 
| Triumph | Daytona 900 w | 
| Triumph | Daytona 900 x | 
| Triumph | Speedtriple 900 r | 
| Triumph | Speedtriple 900 s | 
| Triumph | Speedtriple 900 t | 
| Triumph | Speedtriple 900 v | 
| Triumph | Speedtriple 900 w | 
| Triumph | Speedtriple 900 x | 
| Triumph | Speedtriple 900 y | 
| Triumph | Sprint 900 n | 
| Triumph | Sprint 900 p | 
| Triumph | Sprint 900 r | 
| Triumph | Sprint 900 s | 
| Triumph | Sprint 900 t | 
| Triumph | Sprint 900 v | 
| Triumph | Sprint 900 w | 
| Triumph | Sprint 900 x | 
| Triumph | Sprint 955 rs 1 | 
| Triumph | Sprint 955 rs 2 | 
| Triumph | Sprint 955 rs 3 | 
| Triumph | Sprint 955 rs 4 | 
| Triumph | Sprint 955 rs y | 
| Triumph | Tiger 1050 7 | 
| Triumph | Tiger 1050 8 | 
| Triumph | Tiger 1050 9 | 
| Triumph | Tiger 1050 a | 
| Triumph | Tiger 1050 b | 
| Triumph | Tiger 1050 c | 
| Triumph | Tiger 1050 d | 
| Triumph | Tiger 1050 f | 
| Triumph | Tiger 1050 se d | 
| Triumph | Tiger 900 p | 
| Triumph | Tiger 900 r | 
| Triumph | Tiger 900 s | 
| Triumph | Tiger 900 t | 
| Triumph | Tiger 900 v | 
| Triumph | Tiger 900 w | 
| Triumph | Trident 750 m | 
| Triumph | Trident 750 n | 
| Triumph | Trident 750 p | 
| Triumph | Trident 750 r | 
| Triumph | Trident 750 s | 
| Triumph | Trident 750 t | 
| Triumph | Trident 750 v | 
| Triumph | Trident 750 w | 
| Triumph | Trident 900 m | 
| Triumph | Trident 900 n | 
| Triumph | Trident 900 p | 
| Triumph | Trident 900 r | 
| Triumph | Trident 900 s | 
| Triumph | Trident 900 t | 
| Triumph | Trident 900 v | 
| Triumph | Trident 900 w | 
| Triumph | Trident 900 x | 
| Triumph | Trident 900 y | 
| Triumph | Trophy 1200 1 | 
| Triumph | Trophy 1200 2 | 
| Triumph | Trophy 1200 3 | 
| Triumph | Trophy 1200 m | 
| Triumph | Trophy 1200 n | 
| Triumph | Trophy 1200 p | 
| Triumph | Trophy 1200 r | 
| Triumph | Trophy 1200 s | 
| Triumph | Trophy 1200 t | 
| Triumph | Trophy 1200 v | 
| Triumph | Trophy 1200 w | 
| Triumph | Trophy 1200 x | 
| Triumph | Trophy 1200 y | 
| Triumph | Trophy 900 1 | 
| Triumph | Trophy 900 2 | 
| Triumph | Trophy 900 m | 
| Triumph | Trophy 900 n | 
| Triumph | Trophy 900 p | 
| Triumph | Trophy 900 r | 
| Triumph | Trophy 900 s | 
| Triumph | Trophy 900 t | 
| Triumph | Trophy 900 v | 
| Triumph | Trophy 900 w | 
| Triumph | Trophy 900 x | 
| Triumph | Trophy 900 y | 
| Yamaha | Xtz 750 k | 
| Yamaha | Xtz 750 l | 
| Yamaha | Xtz 750 m | 
| Yamaha | Xtz 750 n | 
| Yamaha | Xtz 750 p | 
| Yamaha | Xtz 750 r | 
| Yamaha | Xtz 750 s | 
| Yamaha | Xtz 750 t | 
| Yamaha | Xtz 750 v | 
| Yamaha | Ybr 250 7 | 
| Yamaha | Ybr 250 8 | 
| Yamaha | Ybr 250 9 | 
| Yamaha | Ybr 250 a | 
| Yamaha | Ybr 250 b | 
| Yamaha | Yfm 700 r r | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor 6 | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor 7 | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor 8 | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor 9 | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor a | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor b | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor c | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor d | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor e | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor f | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor g | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor h | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor j | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor k | 
| Yamaha | Yfm 700 r raptor l | 
| Yamaha | Yfm 700 r s | 
| Yamaha | Yfz 450 4 | 
| Yamaha | Yfz 450 5 | 
| Yamaha | Yfz 450 6 | 
| Yamaha | Yfz 450 7 | 
| Yamaha | Yfz 450 8 | 
| Yamaha | Yfz 450 r 9 | 
| Yamaha | Yfz 450 r a | 
| Yamaha | Yfz 450 r b | 
| Yamaha | Yfz 450 r c | 
| Yamaha | Yfz 450 r d | 
| Yamaha | Yfz 450 r e | 
| Yamaha | Yfz 450 r f | 
| Yamaha | Yfz 450 r g | 
| Yamaha | Yfz 450 r h | 
| Yamaha | Yfz 450 r j | 
| Yamaha | Yfz 450 r k | 
| Yamaha | Yfz 450 r l | 
| Yamaha | Yfz 450 r m | 
| Yamaha | Yfz 450 r n | 
| Yamaha | Yfz 450 r p | 
| Yamaha | Yfz 450 r r | 
| Yamaha | Yfz 450 r s |