BRAKING - 812 CM44 - Brake Pads - Sintered
De BRAKING 812 CM44 remblokken zijn speciaal ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid. Deze sintered remblokken zijn perfect geschikt voor verschillende modellen van Kawasaki en Suzuki, waaron...
De BRAKING 812 CM44 remblokken zijn speciaal ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid. Deze sintered remblokken zijn perfect geschikt voor verschillende modellen van Kawasaki en Suzuki, waaronder de KX en RM series.
Met de 812 CM44 remblokken ben je verzekerd van een uitstekende remkracht en betrouwbaarheid, zelfs onder zware omstandigheden. De sintered samenstelling biedt een langere levensduur en betere prestaties dan traditionele organische remblokken. Dit maakt ze een ideale keuze voor zowel off-road als on-road rijden.
Compatibiliteit
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder:
Kawasaki KX 80 w, KX 80 x, KX 80 y, KX 85 modellen van 1 tot en met 9, en Suzuki RM 85 modellen van 5 tot en met 9. Dit maakt de 812 CM44 een veelzijdige keuze voor verschillende rijders.
Waarom kiezen voor BRAKING remblokken?
BRAKING staat bekend om zijn hoge kwaliteit en betrouwbare producten. De 812 CM44 remblokken zijn geen uitzondering. Met een focus op veiligheid en prestaties, zorgen deze remblokken ervoor dat je altijd controle hebt over je motor, ongeacht de omstandigheden. De sintered technologie zorgt ervoor dat deze remblokken beter presteren bij hoge temperaturen en zware belasting.
Vragen en antwoorden
Zijn de remblokken eenvoudig te installeren?
Ja, de BRAKING 812 CM44 remblokken zijn ontworpen voor een eenvoudige installatie, waardoor je snel weer op de weg of het terrein kunt zijn.
Zijn deze remblokken geschikt voor racen?
Ja, de sintered samenstelling van de 812 CM44 maakt ze zeer geschikt voor racetoepassingen, waar hoge remprestaties vereist zijn.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Geschikt voor verschillende modellen
- ✅ Lange levensduur door sintered technologie
- ✅ Betrouwbaar onder zware omstandigheden
Let op
- 🚫 Kan meer stof produceren dan organische remblokken
- 🚫 Mogelijk iets duurder dan standaard opties
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | Kx 112 t |
| Kawasaki | Kx 80 w |
| Kawasaki | Kx 80 x |
| Kawasaki | Kx 80 y |
| Kawasaki | Kx 85 1 |
| Kawasaki | Kx 85 2 |
| Kawasaki | Kx 85 3 |
| Kawasaki | Kx 85 4 |
| Kawasaki | Kx 85 5 |
| Kawasaki | Kx 85 i 6 |
| Kawasaki | Kx 85 i 7 |
| Kawasaki | Kx 85 i 8 |
| Kawasaki | Kx 85 i 9 |
| Kawasaki | Kx 85 i a |
| Kawasaki | Kx 85 i b |
| Kawasaki | Kx 85 i c |
| Kawasaki | Kx 85 i d |
| Kawasaki | Kx 85 i e |
| Kawasaki | Kx 85 i f |
| Kawasaki | Kx 85 i g |
| Kawasaki | Kx 85 i h |
| Kawasaki | Kx 85 i j |
| Kawasaki | Kx 85 i k |
| Kawasaki | Kx 85 i l |
| Kawasaki | Kx 85 i m |
| Kawasaki | Kx 85 i n |
| Kawasaki | Kx 85 i p |
| Kawasaki | Kx 85 i r |
| Kawasaki | Kx 85 i s |
| Kawasaki | Kx 85 ii 6 |
| Kawasaki | Kx 85 ii 7 |
| Kawasaki | Kx 85 ii 8 |
| Kawasaki | Kx 85 ii 9 |
| Kawasaki | Kx 85 ii a |
| Kawasaki | Kx 85 ii b |
| Kawasaki | Kx 85 ii c |
| Kawasaki | Kx 85 ii d |
| Kawasaki | Kx 85 ii e |
| Kawasaki | Kx 85 ii f |
| Kawasaki | Kx 85 ii g |
| Kawasaki | Kx 85 ii h |
| Kawasaki | Kx 85 ii j |
| Kawasaki | Kx 85 ii k |
| Kawasaki | Kx 85 ii l |
| Kawasaki | Kx 85 ii m |
| Kawasaki | Kx 85 ii n |
| Kawasaki | Kx 85 ii p |
| Kawasaki | Kx 85 ii r |
| Kawasaki | Kx 85 ii s |
| Suzuki | Rm 85 5 |
| Suzuki | Rm 85 6 |
| Suzuki | Rm 85 7 |
| Suzuki | Rm 85 8 |
| Suzuki | Rm 85 9 |
| Suzuki | Rm 85 a |
| Suzuki | Rm 85 b |
| Suzuki | Rm 85 c |
| Suzuki | Rm 85 e |
| Suzuki | Rm 85 l 5 |
| Suzuki | Rm 85 l 6 |
| Suzuki | Rm 85 l 7 |
| Suzuki | Rm 85 l 8 |
| Suzuki | Rm 85 l 9 |
| Suzuki | Rm 85 l a |
| Suzuki | Rm 85 l b |
| Suzuki | Rm 85 l c |
| Suzuki | Rm 85 l d |
| Suzuki | Rm 85 l e |