BRAKING - 813 CM55 - Brake Pads - Sintered
De BRAKING 813 CM55 remblokken zijn ontworpen om je motor of scooter de remprestaties te bieden die je nodig hebt. Deze sintered remblokken bieden uitstekende grip en duurzaamheid, wat essentieel is v...
De BRAKING 813 CM55 remblokken zijn ontworpen om je motor of scooter de remprestaties te bieden die je nodig hebt. Deze sintered remblokken bieden uitstekende grip en duurzaamheid, wat essentieel is voor een veilige rit. Of je nu in de stad rijdt of op een bochtige weg, deze remblokken zorgen ervoor dat je veilig en betrouwbaar kunt remmen.
Met de BRAKING 813 CM55 remblokken ben je verzekerd van kwaliteit. Sintered remblokken zijn gemaakt van een speciaal mengsel dat leidt tot een betere warmteafvoer, wat ze ideaal maakt voor intensief gebruik. Dit betekent dat je minder snel last hebt van vervaging en dat je remprestaties consistent blijven, zelfs onder zware omstandigheden.
Waarom kiezen voor BRAKING 813 CM55 remblokken?
Deze remblokken zijn niet specifiek voor bepaalde merken of modellen, wat ze veelzijdig maakt. Ze zijn geschikt voor een breed scala aan motoren en scooters, waardoor je ze kunt gebruiken ongeacht welk voertuig je rijdt. Met de BRAKING 813 CM55 remblokken krijg je een product dat zowel betrouwbaar als effectief is.
Vragen en antwoorden
Wat maakt sintered remblokken beter dan organische remblokken?
Sintered remblokken bieden betere prestaties bij hogere temperaturen en zijn duurzamer, waardoor ze minder snel slijten dan organische remblokken.
Hoe weet ik of deze remblokken passen op mijn motor?
De BRAKING 813 CM55 remblokken zijn universeel en kunnen op verschillende motoren en scooters worden toegepast. Controleer de specificaties van je voertuig voor de beste resultaten.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip
- ✅ Duurzaam en betrouwbaar
- ✅ Geschikt voor diverse voertuigen
Let op
- 🚫 Niet specifiek voor bepaalde merken
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cb 1100 sf 1 |
| Honda | Cb 1100 sf y |
| Honda | Cbr 1100 xx 1 |
| Honda | Cbr 1100 xx 2 |
| Honda | Cbr 1100 xx 3 |
| Honda | Cbr 1100 xx 4 |
| Honda | Cbr 1100 xx 5 |
| Honda | Cbr 1100 xx 6 |
| Honda | Cbr 1100 xx v |
| Honda | Cbr 1100 xx w |
| Honda | Cbr 1100 xx x |
| Honda | Cbr 1100 xx y |
| Honda | Ctx 1300 e |
| Honda | Ctx 1300 f |
| Honda | Ctx 1300 g |
| Honda | Ctx 1300 h |
| Honda | Fjs 600 1 |
| Honda | Fjs 600 2 |
| Honda | Fjs 600 3 |
| Honda | Fjs 600 4 |
| Honda | Fjs 600 5 |
| Honda | Fjs 600 6 |
| Honda | Fjs 600 7 |
| Honda | Fjs 600 8 |
| Honda | Fjs 600 9 |
| Honda | Fjs 600 a |
| Honda | Gl 1800 1 |
| Honda | Gl 1800 2 |
| Honda | Gl 1800 3 |
| Honda | Gl 1800 4 |
| Honda | Gl 1800 5 |
| Honda | Gl 1800 6 |
| Honda | Gl 1800 7 |
| Honda | Gl 1800 8 |
| Honda | Gl 1800 9 |
| Honda | Gl 1800 a |
| Honda | Gl 1800 b |
| Honda | Gl 1800 c |
| Honda | Gl 1800 d |
| Honda | Gl 1800 e |
| Honda | Gl 1800 f |
| Honda | Gl 1800 g |
| Honda | Gl 1800 h |
| Honda | Nss 250 1 |
| Honda | Nss 250 2 |
| Honda | Nss 250 3 |
| Honda | Nss 250 4 |
| Honda | Nss 250 5 |
| Honda | Nt 650 v 2 |
| Honda | Nt 650 v 3 |
| Honda | Nt 650 v 4 |
| Honda | Nt 650 v 5 |
| Honda | Nt 700 v 6 |
| Honda | Nt 700 v 7 |
| Honda | Nt 700 v 8 |
| Honda | Nt 700 v 9 |
| Honda | Nt 700 v a |
| Honda | Nt 700 v b |
| Honda | Nt 700 v c |
| Honda | Nt 700 v d |
| Honda | Nt 700 v e |
| Honda | Nt 700 v f |
| Honda | Nt 700 v g |
| Honda | Nt 700 v h |
| Honda | St 1100 1 |
| Honda | St 1100 t |
| Honda | St 1100 v |
| Honda | St 1100 w |
| Honda | St 1100 x |
| Honda | St 1100 y |
| Honda | St 1300 2 |
| Honda | St 1300 3 |
| Honda | St 1300 4 |
| Honda | St 1300 5 |
| Honda | St 1300 6 |
| Honda | St 1300 7 |
| Honda | St 1300 8 |
| Honda | St 1300 9 |
| Honda | St 1300 a |
| Honda | St 1300 b |
| Honda | St 1300 c |
| Honda | St 1300 d |
| Honda | St 1300 e |
| Honda | St 1300 f |
| Honda | St 1300 g |
| Honda | St 1300 h |
| Honda | Vfr 800 fi 1 |
| Honda | Vfr 800 fi 2 |
| Honda | Vfr 800 fi 3 |
| Honda | Vfr 800 fi 4 |
| Honda | Vfr 800 fi 5 |
| Honda | Vfr 800 fi 6 |
| Honda | Vfr 800 fi 7 |
| Honda | Vfr 800 fi 8 |
| Honda | Vfr 800 fi 9 |
| Honda | Vfr 800 fi a |
| Honda | Vfr 800 fi b |
| Honda | Vfr 800 fi c |
| Honda | Vfr 800 fi d |
| Honda | Vfr 800 fi w |
| Honda | Vfr 800 fi x |
| Honda | Vfr 800 fi y |
| Honda | Vtx 1800 1 |
| Honda | Vtx 1800 2 |
| Honda | Vtx 1800 3 |
| Honda | Vtx 1800 4 |
| Honda | Vtx 1800 5 |
| Honda | Vtx 1800 6 |
| Honda | Xl 1000 v 1 |
| Honda | Xl 1000 v 2 |
| Honda | Xl 1000 v 3 |
| Honda | Xl 1000 v 4 |
| Honda | Xl 1000 v 5 |
| Honda | Xl 1000 v 6 |
| Honda | Xl 1000 v 7 |
| Honda | Xl 1000 v 8 |
| Honda | Xl 1000 v 9 |
| Honda | Xl 1000 v a |
| Honda | Xl 1000 v b |
| Honda | Xl 1000 v c |
| Honda | Xl 1000 v x |
| Honda | Xl 1000 v y |
| Kawasaki | En 650 s f |
| Kawasaki | En 650 s g |
| Kawasaki | En 650 s h |
| Kawasaki | En 650 s j |
| Kawasaki | En 650 s k |
| Kawasaki | En 650 s l |
| Kawasaki | En 650 s m |
| Kawasaki | En 650 s n |
| Kawasaki | En 650 s p |
| Kawasaki | En 650 s r |
| Kawasaki | En 650 s s |