BRAKING - 813 CM56 - Brake Pads - Sintered
De BRAKING 813 CM56 remblokken zijn hoogwaardige sintered remblokken die ontworpen zijn voor optimale prestaties. Deze remblokken zijn ideaal voor motorrijders die op zoek zijn naar krachtige remprest...
De BRAKING 813 CM56 remblokken zijn hoogwaardige sintered remblokken die ontworpen zijn voor optimale prestaties. Deze remblokken zijn ideaal voor motorrijders die op zoek zijn naar krachtige remprestaties en een betrouwbare vertraging. Door de sintered constructie bieden ze uitstekende grip, zelfs onder zware omstandigheden.
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren en zijn ontwikkeld om een lange levensduur te garanderen. Dankzij de superieure materialen die zijn gebruikt, presteren deze remblokken geweldig bij zowel sportieve als dagelijkse ritten. Ze zijn speciaal ontworpen om je veiligheid en controle te verbeteren tijdens het rijden.
Waarom kiezen voor de BRAKING 813 CM56 remblokken?
Met de BRAKING 813 CM56 remblokken kies je voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Deze remblokken zijn perfect voor zowel ervaren als beginnende motorrijders die op zoek zijn naar betrouwbare remprestaties. De sintered constructie zorgt ervoor dat je altijd kunt rekenen op een krachtige remwerking, ongeacht de omstandigheden.
Vragen en antwoorden
Zijn deze remblokken geschikt voor mijn motor?
De BRAKING 813 CM56 remblokken zijn ontworpen voor een breed scala aan motoren en bieden uitstekende prestaties. Het is belangrijk om de specificaties van je motor te controleren om te bevestigen dat deze remblokken geschikt zijn.
Hoe vaak moet ik mijn remblokken vervangen?
Het is aan te raden om je remblokken regelmatig te controleren op slijtage. Afhankelijk van je rijstijl en het gebruik kan dit variëren, maar gemiddeld wordt aangeraden om ze elke 6.000 tot 10.000 kilometer te inspecteren.
Voordelen
- ✅ Krachtige remprestaties
 - ✅ Lange levensduur
 - ✅ Geschikt voor diverse motoren
 
Let op
- 🚫 Geen specifieke modelcompatibiliteit
 - 🚫 Mogelijk niet voor alle rijstijlen geschikt
 
| Merk | Model | 
|---|---|
| Honda | Cb 1100 sf 1 | 
| Honda | Cb 1100 sf y | 
| Honda | Cbr 1100 xx 1 | 
| Honda | Cbr 1100 xx 2 | 
| Honda | Cbr 1100 xx 3 | 
| Honda | Cbr 1100 xx 4 | 
| Honda | Cbr 1100 xx 5 | 
| Honda | Cbr 1100 xx 6 | 
| Honda | Cbr 1100 xx v | 
| Honda | Cbr 1100 xx w | 
| Honda | Cbr 1100 xx x | 
| Honda | Cbr 1100 xx y | 
| Honda | Ctx 1300 e | 
| Honda | Ctx 1300 f | 
| Honda | Ctx 1300 g | 
| Honda | Ctx 1300 h | 
| Honda | Fjs 600 1 | 
| Honda | Fjs 600 2 | 
| Honda | Fjs 600 3 | 
| Honda | Fjs 600 4 | 
| Honda | Fjs 600 5 | 
| Honda | Fjs 600 6 | 
| Honda | Fjs 600 7 | 
| Honda | Fjs 600 8 | 
| Honda | Fjs 600 9 | 
| Honda | Fjs 600 a | 
| Honda | Gl 1800 1 | 
| Honda | Gl 1800 2 | 
| Honda | Gl 1800 3 | 
| Honda | Gl 1800 4 | 
| Honda | Gl 1800 5 | 
| Honda | Gl 1800 6 | 
| Honda | Gl 1800 7 | 
| Honda | Gl 1800 8 | 
| Honda | Gl 1800 9 | 
| Honda | Gl 1800 a | 
| Honda | Gl 1800 b | 
| Honda | Gl 1800 c | 
| Honda | Gl 1800 d | 
| Honda | Gl 1800 e | 
| Honda | Gl 1800 f | 
| Honda | Gl 1800 g | 
| Honda | Gl 1800 h | 
| Honda | Nss 250 1 | 
| Honda | Nss 250 2 | 
| Honda | Nss 250 3 | 
| Honda | Nss 250 4 | 
| Honda | Nss 250 5 | 
| Honda | Nt 650 v 2 | 
| Honda | Nt 650 v 3 | 
| Honda | Nt 650 v 4 | 
| Honda | Nt 650 v 5 | 
| Honda | Nt 700 v 6 | 
| Honda | Nt 700 v 7 | 
| Honda | Nt 700 v 8 | 
| Honda | Nt 700 v 9 | 
| Honda | Nt 700 v a | 
| Honda | Nt 700 v b | 
| Honda | Nt 700 v c | 
| Honda | Nt 700 v d | 
| Honda | Nt 700 v e | 
| Honda | Nt 700 v f | 
| Honda | Nt 700 v g | 
| Honda | Nt 700 v h | 
| Honda | St 1100 1 | 
| Honda | St 1100 t | 
| Honda | St 1100 v | 
| Honda | St 1100 w | 
| Honda | St 1100 x | 
| Honda | St 1100 y | 
| Honda | St 1300 2 | 
| Honda | St 1300 3 | 
| Honda | St 1300 4 | 
| Honda | St 1300 5 | 
| Honda | St 1300 6 | 
| Honda | St 1300 7 | 
| Honda | St 1300 8 | 
| Honda | St 1300 9 | 
| Honda | St 1300 a | 
| Honda | St 1300 b | 
| Honda | St 1300 c | 
| Honda | St 1300 d | 
| Honda | St 1300 e | 
| Honda | St 1300 f | 
| Honda | St 1300 g | 
| Honda | St 1300 h | 
| Honda | Vfr 800 fi 1 | 
| Honda | Vfr 800 fi 2 | 
| Honda | Vfr 800 fi 3 | 
| Honda | Vfr 800 fi 4 | 
| Honda | Vfr 800 fi 5 | 
| Honda | Vfr 800 fi 6 | 
| Honda | Vfr 800 fi 7 | 
| Honda | Vfr 800 fi 8 | 
| Honda | Vfr 800 fi 9 | 
| Honda | Vfr 800 fi a | 
| Honda | Vfr 800 fi b | 
| Honda | Vfr 800 fi c | 
| Honda | Vfr 800 fi d | 
| Honda | Vfr 800 fi w | 
| Honda | Vfr 800 fi x | 
| Honda | Vfr 800 fi y | 
| Honda | Vtx 1800 1 | 
| Honda | Vtx 1800 2 | 
| Honda | Vtx 1800 3 | 
| Honda | Vtx 1800 4 | 
| Honda | Vtx 1800 5 | 
| Honda | Vtx 1800 6 | 
| Honda | Xl 1000 v 1 | 
| Honda | Xl 1000 v 2 | 
| Honda | Xl 1000 v 3 | 
| Honda | Xl 1000 v 4 | 
| Honda | Xl 1000 v 5 | 
| Honda | Xl 1000 v 6 | 
| Honda | Xl 1000 v 7 | 
| Honda | Xl 1000 v 8 | 
| Honda | Xl 1000 v 9 | 
| Honda | Xl 1000 v a | 
| Honda | Xl 1000 v b | 
| Honda | Xl 1000 v c | 
| Honda | Xl 1000 v x | 
| Honda | Xl 1000 v y | 
| Kawasaki | En 650 s f | 
| Kawasaki | En 650 s g | 
| Kawasaki | En 650 s h | 
| Kawasaki | En 650 s j | 
| Kawasaki | En 650 s k | 
| Kawasaki | En 650 s l | 
| Kawasaki | En 650 s m | 
| Kawasaki | En 650 s n | 
| Kawasaki | En 650 s p | 
| Kawasaki | En 650 s r | 
| Kawasaki | En 650 s s |