BRAKING - 827 CM66 - Brake Pads - Semi Metallic
De BRAKING 827 CM66 remblokken zijn speciaal ontworpen om jouw rijervaring te verbeteren. Deze semi-metallic remblokken bieden uitstekende grip en remprestaties, wat essentieel is voor elke motorrijde...
De BRAKING 827 CM66 remblokken zijn speciaal ontworpen om jouw rijervaring te verbeteren. Deze semi-metallic remblokken bieden uitstekende grip en remprestaties, wat essentieel is voor elke motorrijder.
Compatibel met een breed scala aan Honda-modellen zoals de Honda Cb 1300, de Honda Cbr 600 en de Honda Vtr 1000, zorgen deze remblokken voor optimale prestaties. Of je nu een sportieve rit maakt of gewoon dagelijks rijdt, deze remblokken zijn een betrouwbare keuze.
Waarom kiezen voor de BRAKING 827 CM66?
De semi-metallic samenstelling van deze remblokken zorgt voor een betere warmteafvoer en minder slijtage, waardoor je langer kunt genieten van veilige remprestaties. De remblokken zijn ontworpen om de remkracht te maximaliseren, ongeacht de rijomstandigheden.
Compatibiliteit
Deze remblokken zijn geschikt voor verschillende Honda-modellen. Of je nu rijdt op een Honda Cb 1300, Honda Cbr 600, of Honda Gl 1800, je kunt vertrouwen op de kwaliteit van BRAKING. Dit maakt de 827 CM66 een veelzijdige keuze voor veel motorrijders.
Vragen en antwoorden
Wat maakt de BRAKING 827 CM66 uniek?
De BRAKING 827 CM66 is uniek dankzij de semi-metallic samenstelling, wat zorgt voor een uitstekende grip en verminderde slijtage. Dit maakt ze perfect voor zowel dagelijks gebruik als sportief rijden.
Zijn deze remblokken eenvoudig te installeren?
Ja, de remblokken zijn ontworpen voor een gemakkelijke installatie op compatibele Honda-modellen. Volg de instructies van de fabrikant voor een veilige en correcte montage.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip
- ✅ Geschikt voor veel Honda-modellen
- ✅ Verminderde slijtage
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor andere merken
- 🚫 Semi-metallic kan meer remstof produceren
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cb 1300 3 |
| Honda | Cb 1300 4 |
| Honda | Cb 1300 5 |
| Honda | Cb 1300 s 5 |
| Honda | Cb 1300 s 6 |
| Honda | Cb 1300 s 7 |
| Honda | Cb 1300 s a |
| Honda | Cb 1300 s b |
| Honda | Cb 1300 s c |
| Honda | Cb 1300 s d |
| Honda | Cbr 600 f 1 |
| Honda | Cbr 600 f 2 |
| Honda | Cbr 600 f 3 |
| Honda | Cbr 600 f 4 |
| Honda | Cbr 600 f 5 |
| Honda | Cbr 600 f 6 |
| Honda | Cbr 600 f sp 1 |
| Honda | Cbr 600 f sp 2 |
| Honda | Cbr 600 f x |
| Honda | Cbr 600 f y |
| Honda | Cbr 600 rr 3 |
| Honda | Cbr 600 rr 4 |
| Honda | Cbr 900 rr 1 |
| Honda | Cbr 900 rr 2 |
| Honda | Cbr 900 rr 3 |
| Honda | Cbr 900 rr w |
| Honda | Cbr 900 rr x |
| Honda | Cbr 900 rr y |
| Honda | Gl 1800 e |
| Honda | Gl 1800 f |
| Honda | Gl 1800 g |
| Honda | Gl 1800 h |
| Honda | Vtr 1000 sp1 1 |
| Honda | Vtr 1000 sp1 y |
| Honda | Vtr 1000 sp2 2 |
| Honda | Vtr 1000 sp2 3 |
| Honda | Vtr 1000 sp2 4 |
| Honda | Vtr 1000 sp2 5 |