BRAKING - 875 CM56 - Brake Pads - Sintered
De BRAKING 875 CM56 remblokken zijn speciaal ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid bij het remmen. Deze sintered remblokken bieden uitstekende remkracht en duurzaamheid, waardoor ze een ide...
De BRAKING 875 CM56 remblokken zijn speciaal ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid bij het remmen. Deze sintered remblokken bieden uitstekende remkracht en duurzaamheid, waardoor ze een ideale keuze zijn voor zowel dagelijkse ritten als lange ritten. Of je nu een Harley of Kawasaki rijdt, deze remblokken zorgen ervoor dat je altijd veilig op de weg bent.
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder verschillende modellen van de Harley Sportster en Kawasaki ZZR. Dit maakt ze veelzijdig en geschikt voor meerdere motorfietsgebruikers. De hoogwaardige materialen zorgen voor een efficiënte warmteafvoer, wat bijdraagt aan de levensduur van de remblokken en de algemene remprestaties.
Compatibiliteit
De 875 CM56 remblokken zijn compatibel met de volgende motoren:
- Harley Sportster 1200 v seventy two e, f, g
- Harley Sportster 883 iron e, f, g, h, j, k, l
- Kawasaki Gtr 1400 8, 9, a, b, c, d, e, f, h
- Kawasaki Zxr 1400 6, 7, 8, 9, a, b, c, d, e, f, g, h, j, k
- Suzuki Gsx 1400 2, 3, 4, 5, 6, 7
Deze brede compatibiliteit maakt het eenvoudig om de juiste remblokken voor jouw motor te vinden, zodat je altijd kunt rekenen op betrouwbare remprestaties.
Waarom kiezen voor BRAKING remblokken?
Met de BRAKING 875 CM56 remblokken kies je voor kwaliteit en betrouwbaarheid. De sintered constructie zorgt voor een hoge wrijving en een uitstekende remrespons, zelfs onder zware omstandigheden. Dit betekent dat je niet alleen veilig, maar ook comfortabel kunt rijden, ongeacht het weer of de wegomstandigheden.
Veelgestelde Vragen
Hoe lang gaan deze remblokken mee?
De levensduur van de remblokken hangt af van rijomstandigheden en rijstijl. Over het algemeen bieden sintered remblokken een langere levensduur dan organische remblokken.
Het is raadzaam om regelmatig de staat van je remblokken te controleren, vooral na intensief gebruik of bij verandering van rijomstandigheden.
Zijn deze remblokken gemakkelijk zelf te installeren?
Ja, de BRAKING 875 CM56 remblokken zijn ontworpen voor eenvoudige installatie. Met de juiste gereedschappen en basiskennis van motoronderhoud kun je ze zelf vervangen.
Het is echter altijd goed om de installatiehandleiding van je motor te raadplegen voor specifieke instructies.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Geschikt voor meerdere merken
- ✅ Duurzaam en betrouwbaar
Let op
- 🚫 Prijs kan hoger zijn dan andere merken
| Merk | Model |
|---|---|
| Harley | Sportster 1200 v seventy two e |
| Harley | Sportster 1200 v seventy two f |
| Harley | Sportster 1200 v seventy two g |
| Harley | Sportster 883 iron e |
| Harley | Sportster 883 iron f |
| Harley | Sportster 883 iron g |
| Harley | Sportster 883 iron h |
| Harley | Sportster 883 iron j |
| Harley | Sportster 883 iron k |
| Harley | Sportster 883 iron l |
| Harley | Sportster 883 l super low e |
| Harley | Sportster 883 l super low f |
| Harley | Sportster 883 l super low g |
| Harley | Sportster 883 l super low h |
| Harley | Sportster 883 l super low j |
| Harley | Sportster 883 l super low k |
| Harley | Sportster 883 r e |
| Harley | Sportster 883 r f |
| Harley | Sportster 883 r h |
| Harley | Sportster xl 120 cx roadster j |
| Harley | Sportster xl 120 cx roadster k |
| Harley | Sportster xl 1200 c custom e |
| Harley | Sportster xl 1200 c custom f |
| Harley | Sportster xl 1200 c custom g |
| Harley | Sportster xl 1200 c custom h |
| Harley | Sportster xl 1200 c custom j |
| Harley | Sportster xl 1200 c custom k |
| Harley | Sportster xl 1200 c custom l |
| Harley | Sportster xl 1200 n iron j |
| Harley | Sportster xl 1200 n iron k |
| Harley | Sportster xl 1200 n iron l |
| Harley | Sportster xl 1200 super low t g |
| Harley | Sportster xl 1200 super low t h |
| Harley | Sportster xl 1200 super low t j |
| Harley | Sportster xl 1200 super low t k |
| Harley | Sportster xl 1200 super low t l |
| Harley | Sportster xl 1200 x forty e |
| Harley | Sportster xl 1200 x forty g |
| Harley | Sportster xl 1200 x forty h |
| Harley | Sportster xl 1200 x forty j |
| Harley | Sportster xl 1200 x forty k |
| Harley | Sportster xl 1200 x forty l |
| Harley | Sportster xl 1200 xs forty special j |
| Harley | Sportster xl 1200 xs forty special k |
| Harley | Sportster xl 1200 xs forty special l |
| Kawasaki | Gtr 1400 8 |
| Kawasaki | Gtr 1400 9 |
| Kawasaki | Gtr 1400 a |
| Kawasaki | Gtr 1400 b |
| Kawasaki | Gtr 1400 c |
| Kawasaki | Gtr 1400 d |
| Kawasaki | Gtr 1400 e |
| Kawasaki | Gtr 1400 f |
| Kawasaki | Gtr 1400 h |
| Kawasaki | Zx 7 rr t |
| Kawasaki | Zx 7 rr v |
| Kawasaki | Zzr 1400 6 |
| Kawasaki | Zzr 1400 7 |
| Kawasaki | Zzr 1400 8 |
| Kawasaki | Zzr 1400 9 |
| Kawasaki | Zzr 1400 a |
| Kawasaki | Zzr 1400 b |
| Kawasaki | Zzr 1400 c |
| Kawasaki | Zzr 1400 d |
| Kawasaki | Zzr 1400 e |
| Kawasaki | Zzr 1400 f |
| Kawasaki | Zzr 1400 g |
| Kawasaki | Zzr 1400 h |
| Kawasaki | Zzr 1400 j |
| Kawasaki | Zzr 1400 k |
| Suzuki | Gsf 650 n 5 |
| Suzuki | Gsf 650 n 6 |
| Suzuki | Gsf 650 s 5 |
| Suzuki | Gsf 650 s 6 |
| Suzuki | Gsx 1400 2 |
| Suzuki | Gsx 1400 3 |
| Suzuki | Gsx 1400 4 |
| Suzuki | Gsx 1400 5 |
| Suzuki | Gsx 1400 6 |
| Suzuki | Gsx 1400 7 |
| Suzuki | Gsxr 1000 1 |
| Suzuki | Gsxr 1000 2 |
| Suzuki | Gsxr 1000 3 |
| Suzuki | Gsxr 1000 4 |
| Suzuki | Gsxr 1000 5 |
| Suzuki | Gsxr 1000 6 |
| Suzuki | Gsxr 600 4 |
| Suzuki | Gsxr 600 5 |
| Suzuki | Gsxr 600 x 5 |
| Suzuki | Gsxr 750 4 |
| Suzuki | Gsxr 750 5 |
| Suzuki | Gsxr 750 x 5 |