BRAKING - 925 SM1 - Brake Pads - Semi Metallic
De BRAKING 925 SM1 BRAKE PADS SEMI METALLIC zijn ontworpen voor motorrijders die op zoek zijn naar betrouwbare remprestaties. Deze semi-metallische remblokken bieden een uitstekende grip en duurzaamhe...
De BRAKING 925 SM1 BRAKE PADS SEMI METALLIC zijn ontworpen voor motorrijders die op zoek zijn naar betrouwbare remprestaties. Deze semi-metallische remblokken bieden een uitstekende grip en duurzaamheid, waardoor je met vertrouwen kunt rijden. Ze zijn geschikt voor een breed scala aan motoren, waaronder populaire modellen van Honda, Kawasaki en Suzuki.
Compatibiliteit
Deze remblokken zijn compatibel met verschillende motoren, waaronder:
- Honda Cb 600 f (7, 8, 9, a)
- Honda Cbr 1000 rr (6 t/m j, sp e t/m k)
- Kawasaki Zx 10 r (b t/m s, se j t/m l)
- Suzuki Gsxr 1000 (9 t/m m, r h t/m n)
- Yamaha Yzf r1 (f t/m s) en Yzf r6 (h t/m s)
Dit maakt de BRAKING 925 SM1 een veelzijdige keuze voor motorrijders met verschillende merken en modellen.
Voordelen van de BRAKING 925 SM1
De semi-metallische samenstelling van deze remblokken zorgt voor een optimale balans tussen remkracht en slijtvastheid. Dit betekent dat je niet alleen veilig kunt remmen, maar ook dat de remblokken langer meegaan. Ideaal voor zowel stadsritten als lange ritten op de snelweg.
Waarom kiezen voor BRAKING?
BRAKING is een gerenommeerd merk in de wereld van motoronderdelen. Ze staan bekend om hun kwaliteit en innovatie, wat betekent dat je met de 925 SM1 remblokken kiest voor een product dat voldoet aan de hoogste normen. De remblokken zijn eenvoudig te monteren en passen perfect op de genoemde motoren.
Vragen en antwoorden
Hoe weet ik of deze remblokken geschikt zijn voor mijn motor?
Controleer de compatibiliteitslijst in de productbeschrijving. Deze remblokken zijn geschikt voor een breed scala aan modellen van Honda, Kawasaki en Suzuki.
Wat maakt semi-metallische remblokken beter dan organische remblokken?
Semi-metallische remblokken bieden een betere remkracht en zijn duurzamer dan organische remblokken, vooral bij hoge temperaturen en zware belasting.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip
- ✅ Duurzaam en slijtvast
- ✅ Geschikt voor meerdere merken
- ✅ Eenvoudige montage
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor elektrische motoren
- 🚫 Mogelijk iets meer stofvorming
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cb 600 f 7 |
| Honda | Cb 600 f 8 |
| Honda | Cb 600 f 9 |
| Honda | Cb 600 f a |
| Honda | Cbr 1000 rr 6 |
| Honda | Cbr 1000 rr 7 |
| Honda | Cbr 1000 rr 8 |
| Honda | Cbr 1000 rr 9 |
| Honda | Cbr 1000 rr a |
| Honda | Cbr 1000 rr b |
| Honda | Cbr 1000 rr c |
| Honda | Cbr 1000 rr d |
| Honda | Cbr 1000 rr e |
| Honda | Cbr 1000 rr ec f |
| Honda | Cbr 1000 rr g |
| Honda | Cbr 1000 rr h |
| Honda | Cbr 1000 rr j |
| Honda | Cbr 1000 rr k |
| Honda | Cbr 1000 rr sp e |
| Honda | Cbr 1000 rr sp f |
| Honda | Cbr 1000 rr sp g |
| Honda | Cbr 1000 rr sp h |
| Honda | Cbr 1000 rr sp j |
| Honda | Cbr 1000 rr sp k |
| Honda | Cbr 1000 rr sp2 j |
| Honda | Cbr 600 f b |
| Honda | Cbr 600 f c |
| Honda | Cbr 600 rr 7 |
| Honda | Cbr 600 rr 8 |
| Honda | Cbr 600 rr 9 |
| Honda | Cbr 600 rr a |
| Honda | Cbr 600 rr b |
| Honda | Cbr 600 rr c |
| Honda | Cbr 600 rr d |
| Honda | Cbr 600 rr e |
| Honda | Cbr 600 rr f |
| Honda | Cbr 600 rr g |
| Honda | Cbr 600 rr h |
| Honda | Cbr 600 rr r |
| Honda | Cbr 600 rr s |
| Kawasaki | Zx 10 r b |
| Kawasaki | Zx 10 r c |
| Kawasaki | Zx 10 r d |
| Kawasaki | Zx 10 r e |
| Kawasaki | Zx 10 r f |
| Kawasaki | Zx 10 r g |
| Kawasaki | Zx 10 r h |
| Kawasaki | Zx 10 r j |
| Kawasaki | Zx 10 r k |
| Kawasaki | Zx 10 r l |
| Kawasaki | Zx 10 r m |
| Kawasaki | Zx 10 r n |
| Kawasaki | Zx 10 r r |
| Kawasaki | Zx 10 r s |
| Kawasaki | Zx 10 r se j |
| Kawasaki | Zx 10 r se k |
| Kawasaki | Zx 10 r se l |
| Kawasaki | Zx 10 rr h |
| Kawasaki | Zx 10 rr j |
| Kawasaki | Zx 10 rr k |
| Kawasaki | Zx 10 rr m |
| Kawasaki | Zx 10 rr n |
| Kawasaki | Zx 10 rr p |
| Kawasaki | Zx 10 rr r |
| Kawasaki | Zx 10 rr s |
| Kawasaki | Zx 6 r d |
| Kawasaki | Zx 6 r e |
| Kawasaki | Zx 6 r f |
| Kawasaki | Zx 6 r g |
| Kawasaki | Zx 6 r k |
| Kawasaki | Zx 6 r l |
| Kawasaki | Zx 6 r m |
| Kawasaki | Zx 6 r r |
| Suzuki | Gsxr 1000 9 |
| Suzuki | Gsxr 1000 a |
| Suzuki | Gsxr 1000 b |
| Suzuki | Gsxr 1000 c |
| Suzuki | Gsxr 1000 d |
| Suzuki | Gsxr 1000 e |
| Suzuki | Gsxr 1000 f |
| Suzuki | Gsxr 1000 g |
| Suzuki | Gsxr 1000 h |
| Suzuki | Gsxr 1000 j |
| Suzuki | Gsxr 1000 k |
| Suzuki | Gsxr 1000 l |
| Suzuki | Gsxr 1000 m |
| Suzuki | Gsxr 1000 r h |
| Suzuki | Gsxr 1000 r j |
| Suzuki | Gsxr 1000 r k |
| Suzuki | Gsxr 1000 r l |
| Suzuki | Gsxr 1000 r m |
| Suzuki | Gsxr 1000 r n |
| Suzuki | Gsxr 1000 z d |
| Suzuki | Gsxr 1000 z e |
| Suzuki | Gsxr 600 b |
| Suzuki | Gsxr 600 c |
| Suzuki | Gsxr 600 d |
| Suzuki | Gsxr 600 e |
| Suzuki | Gsxr 750 b |
| Suzuki | Gsxr 750 c |
| Suzuki | Gsxr 750 d |
| Suzuki | Gsxr 750 e |
| Suzuki | Gsxr 750 f |
| Suzuki | Gsxr 750 g |
| Suzuki | Gsxr 750 h |
| Yamaha | Yzf r1 f |
| Yamaha | Yzf r1 g |
| Yamaha | Yzf r1 h |
| Yamaha | Yzf r1 j |
| Yamaha | Yzf r1 k |
| Yamaha | Yzf r1 l |
| Yamaha | Yzf r1 m |
| Yamaha | Yzf r1 m f |
| Yamaha | Yzf r1 m g |
| Yamaha | Yzf r1 m h |
| Yamaha | Yzf r1 m j |
| Yamaha | Yzf r1 m k |
| Yamaha | Yzf r1 m l |
| Yamaha | Yzf r1 m m |
| Yamaha | Yzf r1 m n |
| Yamaha | Yzf r1 m p |
| Yamaha | Yzf r1 m r |
| Yamaha | Yzf r1 m s |
| Yamaha | Yzf r1 n |
| Yamaha | Yzf r1 p |
| Yamaha | Yzf r1 r |
| Yamaha | Yzf r1 s |
| Yamaha | Yzf r6 h |
| Yamaha | Yzf r6 j |
| Yamaha | Yzf r6 k |
| Yamaha | Yzf r6 l |
| Yamaha | Yzf r6 m |
| Yamaha | Yzf r6 n |
| Yamaha | Yzf r6 p |
| Yamaha | Yzf r6 r |
| Yamaha | Yzf r6 s |
| Yamaha | Yzf r9 s |