BRAKING - P30 908 - Brake Pads - Sintered
De BRAKING P30 908 remblokken zijn ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid tijdens het rijden. Deze sintered remblokken zijn speciaal ontwikkeld om een uitstekende remkracht te bieden, zelfs...
De BRAKING P30 908 remblokken zijn ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid tijdens het rijden. Deze sintered remblokken zijn speciaal ontwikkeld om een uitstekende remkracht te bieden, zelfs onder zware omstandigheden. Dankzij de hoogwaardige materialen zijn ze duurzaam en betrouwbaar, wat cruciaal is voor jouw veiligheid op de weg.
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan Honda-modellen, zoals de Honda Adv 350 en verschillende modellen van de Honda Fes, Forza, NSS, SH, en SWT. Dit maakt ze een veelzijdige keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar kwaliteit en betrouwbaarheid.
Waarom kiezen voor BRAKING P30 908 remblokken?
De BRAKING P30 908 remblokken bieden niet alleen uitstekende remprestaties, maar ook een lange levensduur. De sintered samenstelling zorgt ervoor dat de remblokken goed presteren in verschillende weersomstandigheden en temperaturen. Dit betekent dat je met een gerust hart de weg op kunt, wetende dat je remmen altijd goed functioneren.
Vragen en antwoorden
Wat maakt sintered remblokken beter dan organische remblokken?
Sintered remblokken bieden betere prestaties onder hoge temperaturen en zijn duurzamer dan organische remblokken. Dit maakt ze ideaal voor intensief gebruik en zware omstandigheden.
Zijn deze remblokken eenvoudig te installeren?
Ja, de BRAKING P30 908 remblokken zijn ontworpen voor een eenvoudige installatie op de compatibele Honda-modellen, wat betekent dat je snel weer veilig de weg op kunt.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remprestaties
- ✅ Geschikt voor veel Honda-modellen
- ✅ Duurzaam en betrouwbaar
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor andere merken
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Adv 350 n |
| Honda | Adv 350 p |
| Honda | Adv 350 r |
| Honda | Fes 125 7 |
| Honda | Fes 125 8 |
| Honda | Fes 125 9 |
| Honda | Fes 125 a |
| Honda | Fes 125 b |
| Honda | Forza 125 r |
| Honda | Forza 125 s |
| Honda | Forza 350 m |
| Honda | Forza 350 n |
| Honda | Forza 350 p |
| Honda | Forza 350 r |
| Honda | Forza 350 s |
| Honda | Nss 125 h |
| Honda | Nss 125 j |
| Honda | Nss 125 k |
| Honda | Nss 125 l |
| Honda | Nss 125 m |
| Honda | Nss 125 n |
| Honda | Nss 250 7 |
| Honda | Nss 250 8 |
| Honda | Nss 250 9 |
| Honda | Nss 250 a |
| Honda | Nss 250 b |
| Honda | Nss 250 c |
| Honda | Nss 250 d |
| Honda | Nss 250 e |
| Honda | Nss 300 d |
| Honda | Nss 300 e |
| Honda | Nss 300 f |
| Honda | Nss 300 g |
| Honda | Nss 300 h |
| Honda | Nss 300 j |
| Honda | Nss 300 k |
| Honda | Nss 300 l |
| Honda | Sh 125 i 9 |
| Honda | Sh 125 i a |
| Honda | Sh 125 i b |
| Honda | Sh 125 i c |
| Honda | Sh 125 i d |
| Honda | Sh 125 i e |
| Honda | Sh 125 i f |
| Honda | Sh 125 i g |
| Honda | Sh 125 i h |
| Honda | Sh 125 i j |
| Honda | Sh 125 i k |
| Honda | Sh 125 i l |
| Honda | Sh 125 mode e |
| Honda | Sh 125 mode f |
| Honda | Sh 125 mode g |
| Honda | Sh 125 mode h |
| Honda | Sh 150 i 9 |
| Honda | Sh 150 i a |
| Honda | Sh 150 i b |
| Honda | Sh 150 i c |
| Honda | Sh 150 i d |
| Honda | Sh 150 i e |
| Honda | Sh 150 i f |
| Honda | Sh 150 i g |
| Honda | Sh 150 i h |
| Honda | Sh 150 i j |
| Honda | Sh 150 i k |
| Honda | Sh 150 i l |
| Honda | Sh 150 i n |
| Honda | Sh 150 i p |
| Honda | Sh 150 i r |
| Honda | Sh 150 i s |
| Honda | Sh 300 i 7 |
| Honda | Sh 300 i 8 |
| Honda | Sh 300 i 9 |
| Honda | Sh 300 i a |
| Honda | Sh 300 i b |
| Honda | Sh 300 i c |
| Honda | Sh 300 i d |
| Honda | Sh 300 i e |
| Honda | Sh 300 i f |
| Honda | Sh 300 i g |
| Honda | Sh 300 i h |
| Honda | Sh 300 i j |
| Honda | Sh 300 i k |
| Honda | Sh 300 i l |
| Honda | Sh 350 i m |
| Honda | Sh 350 i n |
| Honda | Sh 350 i p |
| Honda | Sh 350 i r |
| Honda | Sh 350 i s |
| Honda | Swt 400 a |
| Honda | Swt 400 b |
| Honda | Swt 400 c |