 
                            BREMBO - 07KS04TT - Brake Pads - Organic Off Road
De BREMBO 07KS04TT remblokken zijn ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid. Deze organische remblokken zijn geschikt voor een breed scala aan motoren en scooters, waaronder modellen van Buell...
De BREMBO 07KS04TT remblokken zijn ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid. Deze organische remblokken zijn geschikt voor een breed scala aan motoren en scooters, waaronder modellen van Buell en Kawasaki. Met deze remblokken ben je verzekerd van een betrouwbare remkracht in elke situatie.
De organische samenstelling van de remblokken zorgt voor een goede remkracht zonder dat je je zorgen hoeft te maken over slijtage aan je remschijven. Dit maakt ze bijzonder geschikt voor off-road gebruik, waar je vaak te maken hebt met variabele omstandigheden. De 07KS04TT remblokken zijn speciaal ontwikkeld om een uitstekende grip en duurzaamheid te bieden.
Compatibiliteit
De BREMBO 07KS04TT remblokken zijn compatibel met een groot aantal modellen, zoals:
- Buell M 2 r, M 2 s, M 2 t, M 2 v
- Kawasaki GPZ 305 d, 400 f, 400 g, 400 h, 500 s en vele meer
- Suzuki GN 125 en GSX 400
Dit maakt deze remblokken tot een veelzijdige keuze voor motorrijders met verschillende voertuigen. Ongeacht welk model je rijdt, de BREMBO 07KS04TT is een betrouwbare keuze voor jouw reminstallatie.
Waarom kiezen voor de BREMBO remblokken?
Kiezen voor BREMBO betekent kiezen voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Deze remblokken bieden niet alleen uitstekende remprestaties, maar zijn ook ontworpen voor duurzaamheid en lage slijtage. Hierdoor geniet je van een langere levensduur van je remonderdelen, wat bijdraagt aan de algehele kosteneffectiviteit van je motoronderhoud.
Vragen en antwoorden
Wat zijn de voordelen van organische remblokken?
Organische remblokken, zoals de BREMBO 07KS04TT, bieden een goede remkracht met minder slijtage aan de remschijven. Dit zorgt voor een betere remprestaties in verschillende omstandigheden.
Zijn deze remblokken geschikt voor off-road gebruik?
Ja, deze remblokken zijn speciaal ontworpen voor off-road gebruik en bieden uitstekende grip en controle, zelfs op uitdagende terreinen.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Organisch voor minder slijtage
- ✅ Uitstekende grip voor off-road
- ✅ Betrouwbare remkracht
Let op
- 🚫 Mogelijk niet geschikt voor racetoepassingen
- 🚫 Beperkte beschikbaarheid voor sommige modellen
| Merk | Model | 
|---|---|
| Buell | M 2 r | 
| Buell | M 2 s | 
| Buell | M 2 t | 
| Buell | M 2 v | 
| Kawasaki | Gpz 305 d | 
| Kawasaki | Gpz 400 f | 
| Kawasaki | Gpz 400 g | 
| Kawasaki | Gpz 400 h | 
| Kawasaki | Gpz 400 r | 
| Kawasaki | Gpz 500 s 1 | 
| Kawasaki | Gpz 500 s 2 | 
| Kawasaki | Gpz 500 s 3 | 
| Kawasaki | Gpz 500 s j | 
| Kawasaki | Gpz 500 s k | 
| Kawasaki | Gpz 500 s l | 
| Kawasaki | Gpz 500 s m | 
| Kawasaki | Gpz 500 s n | 
| Kawasaki | Gpz 500 s p | 
| Kawasaki | Gpz 500 s r | 
| Kawasaki | Gpz 500 s s | 
| Kawasaki | Gpz 500 s t | 
| Kawasaki | Gpz 500 s v | 
| Kawasaki | Gpz 500 s w | 
| Kawasaki | Gpz 500 s x | 
| Kawasaki | Gpz 500 s y | 
| Kawasaki | Gt 550 k | 
| Kawasaki | Gt 550 m | 
| Kawasaki | Gt 550 n | 
| Kawasaki | Gt 550 p | 
| Kawasaki | Kle 500 1 | 
| Kawasaki | Kle 500 2 | 
| Kawasaki | Kle 500 3 | 
| Kawasaki | Kle 500 4 | 
| Kawasaki | Kle 500 5 | 
| Kawasaki | Kle 500 6 | 
| Kawasaki | Kle 500 7 | 
| Kawasaki | Kle 500 m | 
| Kawasaki | Kle 500 n | 
| Kawasaki | Kle 500 p | 
| Kawasaki | Kle 500 r | 
| Kawasaki | Kle 500 s | 
| Kawasaki | Kle 500 t | 
| Kawasaki | Kle 500 v | 
| Kawasaki | Kle 500 w | 
| Kawasaki | Kle 500 x | 
| Kawasaki | Kle 500 y | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 1 | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 2 | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 3 | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 j | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 k | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 l | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 m | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 n | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 p | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 r | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 s | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 t | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 v | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 w | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 x | 
| Kawasaki | Klf 300 bayou 2x4 y | 
| Kawasaki | Klr 250 h | 
| Kawasaki | Klr 600 f | 
| Kawasaki | Klr 600 g | 
| Kawasaki | Klr 600 h | 
| Kawasaki | Klr 600 j | 
| Kawasaki | Klr 650 1 | 
| Kawasaki | Klr 650 2 | 
| Kawasaki | Klr 650 3 | 
| Kawasaki | Klr 650 4 | 
| Kawasaki | Klr 650 h | 
| Kawasaki | Klr 650 j | 
| Kawasaki | Klr 650 k | 
| Kawasaki | Klr 650 l | 
| Kawasaki | Klr 650 m | 
| Kawasaki | Klr 650 s | 
| Kawasaki | Klr 650 t | 
| Kawasaki | Klr 650 v | 
| Kawasaki | Klr 650 w | 
| Kawasaki | Klr 650 x | 
| Kawasaki | Klr 650 y | 
| Kawasaki | Kmx 125 1 | 
| Kawasaki | Kmx 125 2 | 
| Kawasaki | Kmx 125 g | 
| Kawasaki | Kmx 125 h | 
| Kawasaki | Kmx 125 x | 
| Kawasaki | Kmx 125 y | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave 1 | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave 2 | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave 3 | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave 4 | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave h | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave j | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave k | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave l | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave m | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave n | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave p | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave r | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave s | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave t | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave v | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave w | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave x | 
| Kawasaki | Ksf 250 mojave y | 
| Kawasaki | Kx 125 e | 
| Kawasaki | Kx 125 f | 
| Kawasaki | Kx 125 g | 
| Kawasaki | Kx 125 h | 
| Kawasaki | Kx 125 j | 
| Kawasaki | Kx 250 e | 
| Kawasaki | Kx 250 f | 
| Kawasaki | Kx 250 g | 
| Kawasaki | Kx 250 h | 
| Kawasaki | Kx 250 j | 
| Kawasaki | Kx 500 e | 
| Kawasaki | Kx 500 f | 
| Kawasaki | Kx 500 g | 
| Kawasaki | Kx 500 h | 
| Kawasaki | Kx 500 j | 
| Kawasaki | Kxt 250 tecate 4 h | 
| Kawasaki | Kxt 250 tecate 4 j | 
| Kawasaki | Kxt 250 tecate g | 
| Kawasaki | Kxt 250 tecate h | 
| Kawasaki | Zzr 250 1 | 
| Kawasaki | Zzr 250 2 | 
| Kawasaki | Zzr 250 3 | 
| Kawasaki | Zzr 250 l | 
| Kawasaki | Zzr 250 m | 
| Kawasaki | Zzr 250 n | 
| Kawasaki | Zzr 250 p | 
| Kawasaki | Zzr 250 x | 
| Kawasaki | Zzr 250 y | 
| Suzuki | Gn 125 1 | 
| Suzuki | Gn 125 m | 
| Suzuki | Gn 125 n | 
| Suzuki | Gn 125 p | 
| Suzuki | Gn 125 r | 
| Suzuki | Gn 125 s | 
| Suzuki | Gn 125 t | 
| Suzuki | Gn 125 v | 
| Suzuki | Gn 125 w | 
| Suzuki | Gn 125 x | 
| Suzuki | Gn 125 y | 
| Suzuki | Gsx 400 e d | 
| Suzuki | Gsx 400 f b | 
| Suzuki | Gsx 400 f c | 
| Suzuki | Gsx 400 f d | 
| Suzuki | Lt 250 r quadracer f | 
| Suzuki | Lt 250 r quadracer g | 
| Suzuki | Lt 250 r quadracer h | 
| Suzuki | Lt 250 r quadracer j | 
| Suzuki | Lt 250 r quadracer k | 
| Suzuki | Lt 250 r quadracer l | 
| Suzuki | Lt 250 r quadracer m | 
| Suzuki | Lt 250 r quadracer n |