BREMBO - 07YA21SX - Brake Pads - Sinter - Off Road Racing
De BREMBO 07YA21SX remblokken zijn speciaal ontworpen voor off-road racing en bieden optimale prestaties voor jouw voertuig. Deze sinterremblokken zijn perfect geconfigureerd voor verschillende modell...
De BREMBO 07YA21SX remblokken zijn speciaal ontworpen voor off-road racing en bieden optimale prestaties voor jouw voertuig. Deze sinterremblokken zijn perfect geconfigureerd voor verschillende modellen van Kawasaki, Suzuki, Triumph en Yamaha, waardoor ze een veelzijdige keuze zijn voor motorrijders die kwaliteit en betrouwbaarheid eisen.
Met een uitstekende compatibiliteit zijn de BREMBO 07YA21SX remblokken geschikt voor onder andere de Kawasaki Klf 300 en 400 series, de Suzuki Ltr 450 quadracer, en diverse Triumph en Yamaha modellen. Dit maakt ze een ideale keuze voor iedereen die zijn of haar motorfiets of quad wil optimaliseren voor betere remprestaties.
Waarom kiezen voor BREMBO remblokken?
BREMBO staat wereldwijd bekend om zijn hoogwaardige remsystemen. De 07YA21SX remblokken zijn geen uitzondering en bieden een uitstekende grip en remkracht, zelfs in de meest uitdagende omstandigheden. Deze remblokken zijn vervaardigd uit een speciaal sintermateriaal dat zorgt voor een langere levensduur en minder slijtage, wat bijdraagt aan een veilige rijervaring.
Compatibiliteit
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan voertuigen, waaronder:
- Kawasaki Klf 300 Bayou 4x4 series
- Kawasaki Klf 400 Bayou 4x4 series
- Kawasaki Kvf 650 en 750 Brute Force series
- Suzuki Lta en Ltf series
- Triumph Speed en Sprint series
- Yamaha Yfm en Yfz series
Veelgestelde vragen
Wat maakt de BREMBO 07YA21SX remblokken uniek?
De BREMBO 07YA21SX remblokken zijn uniek door hun sintermateriaal, dat zorgt voor een uitstekende grip en remkracht onder alle omstandigheden.
Daarnaast zijn ze speciaal ontworpen voor off-road gebruik, wat betekent dat ze bestand zijn tegen de zware eisen van terreinrijden.
Hoe lang gaan de BREMBO remblokken mee?
De levensduur van de BREMBO 07YA21SX remblokken hangt af van rijomstandigheden en gebruik, maar door het hoogwaardige sintermateriaal is de slijtage minimaal, wat bijdraagt aan een langere levensduur.
Bij normaal gebruik en goede onderhoud kan je rekenen op een aanzienlijke gebruiksduur voordat vervanging nodig is.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor diverse merken en modellen
- ✅ Uitstekende grip en remkracht
- ✅ Lange levensduur door sintermateriaal
- ✅ Ideaal voor off-road racing
Let op
- 🚫 Mogelijk duurder dan standaard remblokken
- 🚫 Niet geschikt voor straatgebruik
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 1 |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 2 |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 3 |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 4 |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 k |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 l |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 m |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 n |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 p |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 r |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 s |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 t |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 v |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 w |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 x |
| Kawasaki | Klf 300 bayou 4x4 y |
| Kawasaki | Klf 400 bayou 4x4 p |
| Kawasaki | Klf 400 bayou 4x4 r |
| Kawasaki | Klf 400 bayou 4x4 s |
| Kawasaki | Klf 400 bayou 4x4 t |
| Kawasaki | Klf 400 bayou 4x4 v |
| Kawasaki | Klf 400 bayou 4x4 w |
| Kawasaki | Klf 400 bayou 4x4 x |
| Kawasaki | Kvf 650 brute force 4x4 5 |
| Kawasaki | Kvf 650 brute force 4x4 6 |
| Kawasaki | Kvf 650 brute force 4x4 7 |
| Kawasaki | Kvf 650 brute force 4x4 8 |
| Kawasaki | Kvf 650 brute force 4x4 9 |
| Kawasaki | Kvf 650 brute force 4x4 a |
| Kawasaki | Kvf 650 brute force 4x4 b |
| Kawasaki | Kvf 650 brute force 4x4 c |
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 5 |
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 6 |
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 7 |
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 8 |
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 9 |
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 a |
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 b |
| Kawasaki | Kvf 750 brute force 4x4 c |
| Suzuki | Lta 500 quadmaster 1 |
| Suzuki | Lta 500 quadmaster y |
| Suzuki | Ltf 500 f quadrunner 1 |
| Suzuki | Ltf 500 f quadrunner 2 |
| Suzuki | Ltf 500 f quadrunner w |
| Suzuki | Ltf 500 f quadrunner x |
| Suzuki | Ltf 500 f quadrunner y |
| Suzuki | Ltr 450 quadracer 6 |
| Suzuki | Ltr 450 quadracer 7 |
| Suzuki | Ltr 450 quadracer 8 |
| Suzuki | Ltr 450 quadracer 9 |
| Suzuki | Ltr 450 quadracer a |
| Suzuki | Ltr 450 quadracer b |
| Suzuki | Ltr 450 quadracer c |
| Triumph | Speed 94 1050 g |
| Triumph | Speedtriple 900 1 |
| Triumph | Speedtriple 900 v |
| Triumph | Speedtriple 900 w |
| Triumph | Speedtriple 900 x |
| Triumph | Speedtriple 900 y |
| Triumph | Sprint 1050 gt a |
| Triumph | Sprint 1050 gt b |
| Triumph | Sprint 1050 gt c |
| Triumph | Sprint 1050 gt d |
| Triumph | Sprint 900 n |
| Triumph | Sprint 900 p |
| Triumph | Sprint 900 r |
| Triumph | Sprint 900 s |
| Triumph | Sprint 900 t |
| Triumph | Sprint 900 v |
| Triumph | Sprint 900 w |
| Triumph | Sprint 955 st 1 |
| Triumph | Sprint 955 st 2 |
| Triumph | Sprint 955 st 3 |
| Triumph | Sprint 955 st 4 |
| Triumph | Sprint 955 st x |
| Triumph | Sprint 955 st y |
| Triumph | Street cup 900 k |
| Triumph | Street scrambler 900 h |
| Triumph | Street scrambler 900 j |
| Triumph | Street scrambler 900 k |
| Triumph | Street scrambler 900 l |
| Triumph | Street twin 900 k |
| Triumph | Street twin 900 l |
| Triumph | Tiger 1050 d |
| Triumph | Tiger 1050 e |
| Triumph | Tiger 1050 f |
| Triumph | Tiger 1050 g |
| Triumph | Tiger 1050 h |
| Triumph | Tiger 1050 j |
| Triumph | Tiger 1050 k |
| Triumph | Tiger 1050 l |
| Triumph | Tiger 1050 m |
| Triumph | Tiger 1200 c |
| Triumph | Tiger 1200 d |
| Triumph | Tiger 1200 e |
| Triumph | Tiger 1200 f |
| Triumph | Tiger 1200 g |
| Triumph | Tiger 1200 h |
| Triumph | Tiger 1200 j |
| Triumph | Tiger 1200 k |
| Triumph | Tiger 1200 l |
| Triumph | Tiger 900 p |
| Triumph | Tiger 900 r |
| Triumph | Tiger 900 s |
| Triumph | Tiger 900 t |
| Triumph | Tiger 900 v |
| Triumph | Tiger 900 w |
| Triumph | Trident 750 m |
| Triumph | Trident 750 n |
| Triumph | Trident 750 p |
| Triumph | Trident 750 r |
| Triumph | Trident 750 s |
| Triumph | Trident 750 t |
| Triumph | Trident 750 v |
| Triumph | Trident 750 w |
| Triumph | Trident 900 m |
| Triumph | Trident 900 n |
| Triumph | Trident 900 p |
| Triumph | Trident 900 r |
| Triumph | Trident 900 s |
| Triumph | Trident 900 t |
| Triumph | Trident 900 v |
| Triumph | Trident 900 w |
| Triumph | Trident 900 x |
| Triumph | Trident 900 y |
| Triumph | Trophy 1200 m |
| Triumph | Trophy 1200 n |
| Triumph | Trophy 1200 p |
| Triumph | Trophy 1200 r |
| Triumph | Trophy 1200 s |
| Triumph | Trophy 900 m |
| Triumph | Trophy 900 n |
| Triumph | Trophy 900 p |
| Triumph | Trophy 900 r |
| Triumph | Trophy 900 s |
| Yamaha | Ttr 230 c |
| Yamaha | Xtz 750 k |
| Yamaha | Xtz 750 l |
| Yamaha | Xtz 750 m |
| Yamaha | Xtz 750 n |
| Yamaha | Xtz 750 p |
| Yamaha | Xtz 750 r |
| Yamaha | Xtz 750 s |
| Yamaha | Xtz 750 t |
| Yamaha | Xtz 750 v |
| Yamaha | Yfm 700 r r |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor 6 |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor 7 |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor 8 |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor 9 |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor a |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor b |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor c |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor d |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor e |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor f |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor g |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor h |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor j |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor k |
| Yamaha | Yfm 700 r raptor l |
| Yamaha | Yfm 700 r s |
| Yamaha | Yfz 450 4 |
| Yamaha | Yfz 450 5 |
| Yamaha | Yfz 450 6 |
| Yamaha | Yfz 450 7 |
| Yamaha | Yfz 450 8 |
| Yamaha | Yfz 450 r 9 |
| Yamaha | Yfz 450 r a |
| Yamaha | Yfz 450 r b |
| Yamaha | Yfz 450 r c |
| Yamaha | Yfz 450 r d |
| Yamaha | Yfz 450 r e |
| Yamaha | Yfz 450 r f |
| Yamaha | Yfz 450 r g |
| Yamaha | Yfz 450 r h |
| Yamaha | Yfz 450 r j |
| Yamaha | Yfz 450 r k |
| Yamaha | Yfz 450 r l |
| Yamaha | Yfz 450 r m |
| Yamaha | Yfz 450 r n |
| Yamaha | Yfz 450 r p |
| Yamaha | Yfz 450 r r |
| Yamaha | Yfz 450 r s |