CENTAURO - O-RING V70 D.62X2 10-PK - Gasket Cylinder Base - D.62X2
De CENTAURO O-RING V70 D.62X2 10-PK is een hoogwaardig onderdeel dat essentieel is voor het optimaal functioneren van je motor. Deze O-ring, met een diameter van 62 mm en een dikte van 2 mm, is ontwor...
De CENTAURO O-RING V70 D.62X2 10-PK is een hoogwaardig onderdeel dat essentieel is voor het optimaal functioneren van je motor. Deze O-ring, met een diameter van 62 mm en een dikte van 2 mm, is ontworpen om een betrouwbare afdichting te bieden bij de cilinderbasis van jouw voertuig.
Met de CENTAURO O-RING ben je verzekerd van kwaliteit en duurzaamheid. Deze O-ringen zijn vervaardigd uit hoogwaardige materialen die bestand zijn tegen slijtage en temperatuurverschillen. Dit maakt ze ideaal voor zowel dagelijkse ritten als intensieve gebruikssituaties.
Waarom kiezen voor de CENTAURO O-RING V70?
De O-RING V70 D.62X2 is niet alleen een vervangend onderdeel, maar ook een cruciaal element voor de levensduur van je motor. Een goede afdichting voorkomt olielekkage en zorgt voor een efficiënte werking van de motor, wat leidt tot een betere prestaties en brandstofefficiëntie.
Bovendien worden deze O-ringen geleverd in een handige 10-pak, zodat je altijd voldoende voorraad hebt voor toekomstige vervangingen. Dit bespaart je tijd en geld, omdat je niet telkens nieuwe ringen hoeft aan te schaffen.
Vragen en antwoorden
Is deze O-ring compatibel met mijn motor?
De CENTAURO O-RING V70 D.62X2 is een universeel onderdeel zonder specifieke merk of modelcompatibiliteit. Het is belangrijk om de afmetingen te controleren voordat je een aankoop doet.
Hoeveel O-ringen zitten er in het pakket?
Je ontvangt 10 O-ringen in één verpakking, wat zorgt voor een handige aanvulling voor je motoronderhoud.
Voordelen
- ✅ Hoogwaardige afdichting
- ✅ Duurzaam materiaal
- ✅ 10 stuks in één verpakking
- ✅ Ideaal voor motoronderhoud
Let op
- 🚫 Geen merk- of modelcompatibiliteit
- 🚫 Geen specifieke technische specificaties
| Merk | Model |
|---|---|
| Husqvarna | Tc 125 e |
| Husqvarna | Tc 125 f |
| Husqvarna | Te 125 e |
| Husqvarna | Te 125 f |
| Husqvarna | Te 125 g |
| Kawasaki | Kx 125 3 |
| Kawasaki | Kx 125 4 |
| Kawasaki | Kx 125 5 |
| Kawasaki | Kx 125 6 |
| Kawasaki | Kx 125 7 |
| Ktm | 125 exc |
| Ktm | 125 exc 2 |
| Ktm | 125 exc 3 |
| Ktm | 125 exc 4 |
| Ktm | 125 exc 5 |
| Ktm | 125 exc 6 |
| Ktm | 125 exc 7 |
| Ktm | 125 exc 8 |
| Ktm | 125 exc 9 |
| Ktm | 125 exc a |
| Ktm | 125 exc b |
| Ktm | 125 exc c |
| Ktm | 125 exc d |
| Ktm | 125 exc e |
| Ktm | 125 exc g |
| Ktm | 125 sx |
| Ktm | 125 sx 2 |
| Ktm | 125 sx 3 |
| Ktm | 125 sx 4 |
| Ktm | 125 sx 5 |
| Ktm | 125 sx 6 |
| Ktm | 125 sx 7 |
| Ktm | 125 sx 8 |
| Ktm | 125 sx 9 |
| Ktm | 125 sx a |
| Ktm | 125 sx b |
| Ktm | 125 sx c |
| Ktm | 125 sx d |
| Ktm | 125 sx e |