CONTINENTAL - TKC70 - Tyres - 110/80 R18 FRONT TL 58H
Introductie van de CONTINENTAL TKC70De CONTINENTAL TKC70 is een hoogwaardige motorband met de afmeting 110/80 R18. Deze band is speciaal ontworpen voor motoren en scooters, en biedt uitstekende presta...
Introductie van de CONTINENTAL TKC70
De CONTINENTAL TKC70 is een hoogwaardige motorband met de afmeting 110/80 R18. Deze band is speciaal ontworpen voor motoren en scooters, en biedt uitstekende prestaties op diverse ondergronden. Of je nu over asfalt of onverharde wegen rijdt, de TKC70 zorgt voor optimale grip en stabiliteit.
Compatibiliteit
De TKC70 is compatibel met verschillende populaire motoren, waaronder:
- BMW R 100 R (m, n, p, r, s)
- BMW R 80 R (m, n, p, r, s)
- BMW R 850 R (1, r, s, t, v, w, x, y)
- Ducati 400 en 800 Scrambler modellen
- Guzzi 850 V7 Stone (m, n, p, r, ten)
- Husqvarna 701 (k, l)
- Suzuki Vx 800 (l, m, n, p, r, t, v)
- Yamaha TDM 850 (1, m, n, p, r, s, t, v, w, x, y)
Waarom kiezen voor de TKC70?
Met de CONTINENTAL TKC70 kies je voor een band die niet alleen betrouwbaar is, maar ook uitstekende prestaties levert. De band heeft een loadindex van 58H, wat betekent dat hij geschikt is voor hogere snelheden en zware lasten. De constructie en het rubber zijn ontworpen voor duurzaamheid, waardoor je langer kunt rijden zonder je zorgen te maken over slijtage.
Veelgestelde vragen
Wat is de levensduur van de CONTINENTAL TKC70?
De levensduur van de TKC70 kan variëren afhankelijk van rijomstandigheden en rijstijl. Over het algemeen kun je rekenen op een goede slijtagebestendigheid.
Is de TKC70 geschikt voor alle weersomstandigheden?
Ja, de TKC70 is ontworpen om goed te presteren in verschillende weersomstandigheden, van droog tot nat. Dit maakt het een veelzijdige keuze voor motorrijders.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip op verschillende ondergronden
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Duurzaam en slijtvast
- ✅ Hoge snelheidsindex
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor extreme off-road situaties
- 🚫 Kan iets duurder zijn dan andere opties
| Merk | Model |
|---|---|
| Bmw | R 100 r m |
| Bmw | R 100 r n |
| Bmw | R 100 r p |
| Bmw | R 100 r r |
| Bmw | R 100 r s |
| Bmw | R 80 r m |
| Bmw | R 80 r n |
| Bmw | R 80 r p |
| Bmw | R 80 r r |
| Bmw | R 80 r s |
| Bmw | R 850 r 1 |
| Bmw | R 850 r r |
| Bmw | R 850 r s |
| Bmw | R 850 r t |
| Bmw | R 850 r v |
| Bmw | R 850 r w |
| Bmw | R 850 r x |
| Bmw | R 850 r y |
| Ducati | 400 scrambler sixty 2 g |
| Ducati | 400 scrambler sixty 2 h |
| Ducati | 400 scrambler sixty 2 j |
| Ducati | 400 scrambler sixty 2 k |
| Ducati | 400 scrambler sixty 2 l |
| Ducati | 800 scrambler f |
| Ducati | 800 scrambler g |
| Ducati | 800 scrambler h |
| Ducati | 800 scrambler j |
| Ducati | 800 scrambler k |
| Ducati | 800 scrambler l |
| Ducati | 800 scrambler m |
| Ducati | 800 scrambler n |
| Ducati | 800 scrambler p |
| Ducati | 800 scrambler r |
| Ducati | 800 scrambler s |
| Guzzi | 850 v7 stone m |
| Guzzi | 850 v7 stone n |
| Guzzi | 850 v7 stone p |
| Guzzi | 850 v7 stone r |
| Guzzi | 850 v7 stone ten r |
| Husqvarna | 701 k |
| Husqvarna | 701 l |
| Suzuki | Vx 800 l |
| Suzuki | Vx 800 m |
| Suzuki | Vx 800 n |
| Suzuki | Vx 800 p |
| Suzuki | Vx 800 r |
| Suzuki | Vx 800 t |
| Suzuki | Vx 800 v |
| Yamaha | Tdm 850 1 |
| Yamaha | Tdm 850 m |
| Yamaha | Tdm 850 n |
| Yamaha | Tdm 850 p |
| Yamaha | Tdm 850 r |
| Yamaha | Tdm 850 s |
| Yamaha | Tdm 850 t |
| Yamaha | Tdm 850 v |
| Yamaha | Tdm 850 w |
| Yamaha | Tdm 850 x |
| Yamaha | Tdm 850 y |