 
                            CONTINENTAL - CLASSIC ATTACK - Tyres - 110/90 R18 REAR TL 61V
De CONTINENTAL CLASSIC ATTACK 110/90 R18 is een hoogwaardige motorband die speciaal is ontworpen voor klassieke motoren. Deze band biedt uitstekende grip en stabiliteit, wat essentieel is voor een vei...
De CONTINENTAL CLASSIC ATTACK 110/90 R18 is een hoogwaardige motorband die speciaal is ontworpen voor klassieke motoren. Deze band biedt uitstekende grip en stabiliteit, wat essentieel is voor een veilige en comfortabele rit. Of je nu op een BMW, Ducati of Honda rijdt, deze band is compatibel met een breed scala aan modellen.
De CLASSIC ATTACK is perfect voor liefhebbers van retro motoren en biedt een authentieke uitstraling zonder in te boeten op prestaties. Dankzij de geavanceerde technologieën van CONTINENTAL geniet je van een uitstekende wegligging en een lange levensduur van de band. De band is ontworpen om ook onder verschillende weersomstandigheden betrouwbaar te presteren.
Compatibiliteit
Deze 110/90 R18 band is compatibel met diverse motoren, waaronder modellen van BMW, Ducati, Guzzi, Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha. Dit maakt de CLASSIC ATTACK een veelzijdige keuze voor veel motorrijders.
Technische Specificaties
De CONTINENTAL CLASSIC ATTACK heeft een TL (Tubeless) constructie en een snelheidsindex van 61V, wat betekent dat deze band geschikt is voor snelheden tot 240 km/u. Dit zorgt ervoor dat je met vertrouwen kunt rijden, zelfs op hogere snelheden.
Veelgestelde Vragen
Wat zijn de voordelen van de CONTINENTAL CLASSIC ATTACK band?
De CLASSIC ATTACK biedt uitstekende grip, stabiliteit en een lange levensduur, wat zorgt voor een veilige rijervaring.
Is deze band geschikt voor mijn motor?
Ja, de 110/90 R18 CLASSIC ATTACK is compatibel met veel populaire motoren van merken zoals BMW, Ducati, Honda en meer.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip en stabiliteit
- ✅ Geschikt voor diverse klassieke motoren
- ✅ Duurzame constructie voor lange levensduur
- ✅ Authentieke uitstraling
Let op
- 🚫 Geschikt voor klassieke modellen, niet voor moderne motoren
- 🚫 Mogelijk niet ideaal voor off-road gebruik
| Merk | Model | 
|---|---|
| Bmw | R 100 cs a | 
| Bmw | R 100 cs b | 
| Bmw | R 100 cs c | 
| Bmw | R 100 cs d | 
| Bmw | R 100 cs e | 
| Bmw | R 100 rs | 
| Bmw | R 100 rs a | 
| Bmw | R 100 rs b | 
| Bmw | R 100 rs c | 
| Bmw | R 100 rs d | 
| Bmw | R 100 rs e | 
| Bmw | R 100 rt | 
| Bmw | R 100 rt a | 
| Bmw | R 100 rt b | 
| Bmw | R 100 rt c | 
| Bmw | R 100 rt d | 
| Bmw | R 100 rt e | 
| Bmw | R 100 s | 
| Bmw | R 100 s a | 
| Bmw | R 100/7 | 
| Bmw | R 100/7t | 
| Bmw | R 100/7t a | 
| Bmw | R 45 | 
| Bmw | R 45 a | 
| Bmw | R 45 b | 
| Bmw | R 45 c | 
| Bmw | R 45 d | 
| Bmw | R 45 e | 
| Bmw | R 45 f | 
| Bmw | R 50/5 | 
| Bmw | R 60/5 | 
| Bmw | R 60/7 | 
| Bmw | R 60/7 a | 
| Bmw | R 65 a | 
| Bmw | R 65 b | 
| Bmw | R 65 c | 
| Bmw | R 65 d | 
| Bmw | R 65 e | 
| Bmw | R 65 f | 
| Bmw | R 65 gs g | 
| Bmw | R 65 gs h | 
| Bmw | R 65 gs j | 
| Bmw | R 65 gs k | 
| Bmw | R 65 gs l | 
| Bmw | R 65 gs m | 
| Bmw | R 65 gs n | 
| Bmw | R 65 ls b | 
| Bmw | R 65 ls c | 
| Bmw | R 65 ls d | 
| Bmw | R 65 ls e | 
| Bmw | R 65 ls f | 
| Bmw | R 75 /7 | 
| Bmw | R 75/5 | 
| Bmw | R 80 gs a | 
| Bmw | R 80 gs b | 
| Bmw | R 80 gs c | 
| Bmw | R 80 gs d | 
| Bmw | R 80 gs e | 
| Bmw | R 80 gs f | 
| Bmw | R 80 gs g | 
| Bmw | R 80 rt c | 
| Bmw | R 80 rt d | 
| Bmw | R 80 rt e | 
| Ducati | 500 pantah sl d | 
| Ducati | 600 pantah sl b | 
| Ducati | 600 pantah sl c | 
| Ducati | 600 pantah sl d | 
| Ducati | 650 pantah sl d | 
| Ducati | 650 pantah sl e | 
| Ducati | 650 pantah sl f | 
| Ducati | 650 pantah sl g | 
| Guzzi | 1000 sp | 
| Guzzi | 1000 sp a | 
| Guzzi | 1000 sp b | 
| Guzzi | 1000 sp c | 
| Guzzi | 1000 sp d | 
| Guzzi | 1000 sp e | 
| Guzzi | 850 le mans iii b | 
| Guzzi | 850 le mans iii c | 
| Guzzi | 850 le mans iii d | 
| Guzzi | 850 le mans iii e | 
| Guzzi | 850 le mans iii f | 
| Guzzi | V 50 iii b | 
| Guzzi | V 50 iii c | 
| Guzzi | V 50 iii d | 
| Guzzi | V 50 iii e | 
| Guzzi | V 50 iii f | 
| Guzzi | V 50 iii g | 
| Guzzi | V 65 sport c | 
| Guzzi | V 65 sport d | 
| Guzzi | V 65 sport e | 
| Guzzi | V 65 sport f | 
| Guzzi | V 65 sport g | 
| Guzzi | V 65 sport h | 
| Honda | Cb 450 s g | 
| Honda | Cb 500 f | 
| Honda | Cb 550 f | 
| Honda | Cb 550 k | 
| Honda | Cb 750 | 
| Honda | Cb 750 f a | 
| Honda | Cb 750 f1 | 
| Honda | Cb 750 k0 | 
| Honda | Cb 750 k1 | 
| Honda | Cb 750 k2 | 
| Honda | Cb 750 k6 | 
| Honda | Cb 750 kz a | 
| Honda | Cx 500 | 
| Honda | Cx 500 a | 
| Honda | Cx 500 b | 
| Honda | Xbr 500 f | 
| Kawasaki | Z 1000 | 
| Kawasaki | Z 1000 a | 
| Suzuki | Gs 450 es j | 
| Suzuki | Gs 450 et a | 
| Suzuki | Gs 450 ex b | 
| Suzuki | Gs 550 | 
| Suzuki | Gsx 250 et a | 
| Yamaha | Sr 500 | 
| Yamaha | Sr 500 k | 
| Yamaha | Sr 500 l | 
| Yamaha | Sr 500 m | 
| Yamaha | Sr 500 n | 
| Yamaha | Sr 500 p | 
| Yamaha | Sr 500 r | 
| Yamaha | Sr 500 s | 
| Yamaha | Sr 500 t | 
| Yamaha | Sr 500 v | 
| Yamaha | Sr 500 w | 
| Yamaha | Sr 500 x | 
| Yamaha | Xj 550 d | 
| Yamaha | Xj 600 e | 
| Yamaha | Xj 600 f | 
| Yamaha | Xj 600 g | 
| Yamaha | Xj 600 k | 
| Yamaha | Xj 600 l | 
| Yamaha | Xj 600 m | 
| Yamaha | Xs 400 | 
| Yamaha | Xs 400 a | 
| Yamaha | Xs 400 b | 
| Yamaha | Xs 400 c | 
| Yamaha | Xs 400 s a | 
| Yamaha | Xs 400 s b | 
| Yamaha | Xs 400 s c |