CONTINENTAL - 120/90 R18 CLASSIC ATTACK - Tyres - REAR TL 65V
De CONTINENTAL 120/90 R18 CLASSIC ATTACK is een hoogwaardige motorband die speciaal is ontworpen voor diverse klassieke motoren. Deze band biedt optimale grip en stabiliteit, wat zorgt voor een veilig...
De CONTINENTAL 120/90 R18 CLASSIC ATTACK is een hoogwaardige motorband die speciaal is ontworpen voor diverse klassieke motoren. Deze band biedt optimale grip en stabiliteit, wat zorgt voor een veilige en comfortabele rit.
Met een constructie die gericht is op zowel prestaties als duurzaamheid, is deze band perfect voor zowel dagelijks gebruik als voor lange ritten. De classic attack technologie zorgt ervoor dat je met vertrouwen bochten kunt nemen en stabiel blijft, zelfs bij hogere snelheden.
Compatibiliteit
De 120/90 R18 CLASSIC ATTACK is compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder modellen van BMW, Ducati, Guzzi, Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha. Dit maakt het een veelzijdige keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar kwaliteit en betrouwbaarheid.
Kenmerken
Deze band is ontworpen met een focus op prestaties en veiligheid. Het biedt uitstekende grip op zowel droge als natte wegen, en de constructie zorgt voor een langere levensduur. Het is een geweldige keuze voor zowel de casual rijder als de serieuze motorrijder.
Vraag & Antwoord
Wat maakt de CONTINENTAL 120/90 R18 CLASSIC ATTACK uniek?
De band combineert traditionele ontwerpen met moderne technologieën, wat zorgt voor een uitstekende grip en stabiliteit. Dit maakt het een ideale keuze voor klassieke motoren.
Hoe lang gaat deze band mee?
De levensduur van de band hangt af van rijomstandigheden en rijstijl, maar de CONTINENTAL 120/90 R18 CLASSIC ATTACK is ontworpen voor een langdurige prestaties.
Voordelen
- ✅ Optimale grip en stabiliteit
- ✅ Geschikt voor diverse klassieke motoren
- ✅ Duurzame constructie voor lange levensduur
Let op
- 🚫 Beperkte beschikbaarheid voor sommige modellen
| Merk | Model |
|---|---|
| Bmw | R 100 rs g |
| Bmw | R 100 rs h |
| Bmw | R 100 rs j |
| Bmw | R 100 rs k |
| Bmw | R 100 rs l |
| Bmw | R 100 rs m |
| Bmw | R 100 rs n |
| Bmw | R 100 rs p |
| Bmw | R 100 rs r |
| Bmw | R 100 rt |
| Bmw | R 100 rt a |
| Bmw | R 100 rt b |
| Bmw | R 100 rt c |
| Bmw | R 100 rt d |
| Bmw | R 100 rt e |
| Bmw | R 100 rt h |
| Bmw | R 100 rt j |
| Bmw | R 100 rt k |
| Bmw | R 100 rt l |
| Bmw | R 100 rt m |
| Bmw | R 100 rt n |
| Bmw | R 100 rt p |
| Bmw | R 100 rt r |
| Bmw | R 100 rt s |
| Bmw | R 65 g |
| Bmw | R 65 h |
| Bmw | R 65 j |
| Bmw | R 65 k |
| Bmw | R 80 e |
| Bmw | R 80 f |
| Bmw | R 80 g |
| Bmw | R 80 h |
| Bmw | R 80 j |
| Bmw | R 80 k |
| Bmw | R 80 l |
| Bmw | R 80 m |
| Bmw | R 80 n |
| Bmw | R 80 p |
| Bmw | R 80 r |
| Bmw | R 80 rt f |
| Bmw | R 80 rt g |
| Bmw | R 80 rt h |
| Bmw | R 80 rt j |
| Bmw | R 80 rt k |
| Bmw | R 80 rt l |
| Bmw | R 80 rt m |
| Bmw | R 80 rt n |
| Bmw | R 80 rt p |
| Bmw | R 80 rt r |
| Bmw | R 80 rt s |
| Bmw | R 80 s |
| Bmw | R 80 st c |
| Bmw | R 80 st d |
| Bmw | R 80 st e |
| Bmw | R 80 st g |
| Bmw | R 80 st h |
| Bmw | R 80 st j |
| Bmw | R 80 st k |
| Bmw | R 80 st l |
| Ducati | 750 ss |
| Ducati | 900 ss |
| Ducati | 900 ss b |
| Ducati | 900 ss c |
| Ducati | 900 ss s |
| Guzzi | 1000 california ii c |
| Guzzi | 1000 california ii d |
| Guzzi | 1000 california ii e |
| Guzzi | 1000 california ii f |
| Guzzi | 1000 california ii g |
| Guzzi | 1000 california ii h |
| Guzzi | 1000 california iii c.i. j |
| Guzzi | 1000 california iii c.i. k |
| Guzzi | 1000 california iii c.i. l |
| Guzzi | 1000 california iii c.i. m |
| Guzzi | 1000 california iii e.i. l |
| Guzzi | 1000 california iii e.i. m |
| Guzzi | 1000 california iii e.i. n |
| Guzzi | 1000 california iii e.i. p |
| Guzzi | 1000 california iii h |
| Guzzi | 1000 california iii j |
| Guzzi | 1000 california iii k |
| Guzzi | 1000 california iii l |
| Guzzi | 1000 california iii m |
| Guzzi | 1000 california iii n |
| Guzzi | 1000 california iii p |
| Guzzi | 1000 mille gt h |
| Guzzi | 1000 mille gt j |
| Guzzi | 1000 mille gt k |
| Guzzi | 1000 mille gt l |
| Guzzi | 1000 mille gt m |
| Guzzi | 1000 mille gt n |
| Guzzi | 1000 mille gt p |
| Guzzi | 1000 s m |
| Guzzi | 1000 s n |
| Guzzi | 1000 s p |
| Guzzi | 1000 sp |
| Guzzi | 1000 sp a |
| Guzzi | 1000 sp b |
| Guzzi | 1000 sp c |
| Guzzi | 1000 sp d |
| Guzzi | 1000 sp e |
| Guzzi | 850 le mans iii b |
| Guzzi | 850 le mans iii c |
| Guzzi | 850 le mans iii d |
| Guzzi | 850 le mans iii e |
| Guzzi | 850 le mans iii f |
| Honda | Cb 750 f a |
| Honda | Cb 750 kz a |
| Honda | Cb 900 fz a |
| Honda | Cbx 1000 |
| Kawasaki | Z 1000 |
| Kawasaki | Z 1000 a |
| Kawasaki | Z 1000 j b |
| Kawasaki | Z 1000 j c |
| Kawasaki | Z 1000 j d |
| Kawasaki | Z 1000 j/r b |
| Kawasaki | Z 1000 j/r c |
| Kawasaki | Z 1000 r c |
| Kawasaki | Z 1000 r d |
| Kawasaki | Z 1000 r1 c |
| Kawasaki | Z 1000 r2 c |
| Kawasaki | Z 650 |
| Kawasaki | Z 900 |
| Suzuki | Gs 750 |
| Suzuki | Gs 750 c |
| Yamaha | Xj 900 f d |
| Yamaha | Xj 900 f e |
| Yamaha | Xj 900 f f |
| Yamaha | Xj 900 f g |
| Yamaha | Xj 900 f h |
| Yamaha | Xj 900 f l |
| Yamaha | Xj 900 f m |