CONTINENTAL - ROADATTACK 3 CR - Tyres - REAR TL 66V CLASSIC RACE
De CONTINENTAL ROADATTACK 3 CR in de maat 130/80 R18 is de perfecte keuze voor motorliefhebbers die op zoek zijn naar zowel prestaties als betrouwbaarheid. Deze achterband is ontworpen voor klassieke...
De CONTINENTAL ROADATTACK 3 CR in de maat 130/80 R18 is de perfecte keuze voor motorliefhebbers die op zoek zijn naar zowel prestaties als betrouwbaarheid. Deze achterband is ontworpen voor klassieke race motoren en biedt een uitstekende grip op zowel droog als nat wegdek.
De ROADATTACK 3 CR is voorzien van een 66V belastingindex, wat betekent dat hij geschikt is voor zwaardere motoren zonder in te boeten op stabiliteit. Het unieke profiel van deze band zorgt voor een optimale contact met de weg, wat bijdraagt aan een verbeterde handling en rijcomfort, ongeacht de rijomstandigheden.
Compatibiliteit
Deze band is compatibel met diverse modellen van bekende merken zoals BMW en Kawasaki. Specifiek past de ROADATTACK 3 CR op onder andere:
- Bmw R 100 rs g, h, j, k, l, m, n, p, r
- Bmw R 80 e, f, g, h, j, k, l, m, n, p, r
- Kawasaki W 650 en W 800 varianten
- Honda Cbx 1000 b
Dit maakt de band een veelzijdige keuze voor verschillende motoren, waardoor je met vertrouwen de weg op kan.
Waarom kiezen voor de ROADATTACK 3 CR?
Met de CONTINENTAL ROADATTACK 3 CR haal je niet alleen een band in huis die er goed uitziet, maar ook eentje die uitstekende prestaties levert. Of je nu een weekendrit maakt of dagelijks pendelt, deze band biedt de stabiliteit en grip die je nodig hebt voor een veilige en plezierige rijervaring.
Veelgestelde Vragen
Wat zijn de voordelen van de CONTINENTAL ROADATTACK 3 CR?
De ROADATTACK 3 CR biedt uitstekende grip, stabiliteit en comfort, wat bijdraagt aan een veilige rijervaring.
Is deze band geschikt voor mijn motor?
Ja, de ROADATTACK 3 CR is compatibel met verschillende modellen van BMW, Kawasaki en Honda, waardoor hij een veelzijdige keuze is.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip op verschillende ondergronden
- ✅ Geschikt voor zware motoren
- ✅ Verbeterde handling en rijcomfort
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor extreme off-road toepassingen
| Merk | Model |
|---|---|
| Bmw | R 100 rs g |
| Bmw | R 100 rs h |
| Bmw | R 100 rs j |
| Bmw | R 100 rs k |
| Bmw | R 100 rs l |
| Bmw | R 100 rs m |
| Bmw | R 100 rs n |
| Bmw | R 100 rs p |
| Bmw | R 100 rs r |
| Bmw | R 80 e |
| Bmw | R 80 f |
| Bmw | R 80 g |
| Bmw | R 80 h |
| Bmw | R 80 j |
| Bmw | R 80 k |
| Bmw | R 80 l |
| Bmw | R 80 m |
| Bmw | R 80 n |
| Bmw | R 80 p |
| Bmw | R 80 r |
| Bmw | R 80 rt f |
| Bmw | R 80 rt g |
| Bmw | R 80 rt h |
| Bmw | R 80 rt j |
| Bmw | R 80 rt k |
| Bmw | R 80 rt l |
| Bmw | R 80 rt m |
| Bmw | R 80 rt n |
| Bmw | R 80 rt p |
| Bmw | R 80 rt r |
| Bmw | R 80 rt s |
| Bmw | R 80 s |
| Honda | Cbx 1000 b |
| Kawasaki | W 650 1 |
| Kawasaki | W 650 2 |
| Kawasaki | W 650 x |
| Kawasaki | W 650 y |
| Kawasaki | W 800 b |
| Kawasaki | W 800 c |
| Kawasaki | W 800 d |
| Kawasaki | W 800 e |
| Kawasaki | W 800 f |
| Kawasaki | W 800 g |
| Kawasaki | W 800 k |
| Kawasaki | W 800 l |
| Kawasaki | W 800 m |
| Kawasaki | W 800 n |
| Kawasaki | W 800 p |
| Kawasaki | W 800 r |
| Kawasaki | W 800 s |
| Kawasaki | W 800 se c |
| Kawasaki | W 800 se d |