DENSO - W27ESR-U - Spark Plugs - Hoogwaardige prestaties
De DENSO W27ESR-U is een hoogwaardige spark plug die speciaal is ontworpen voor optimale prestaties in verschillende motoren en scooters. Deze bougie zorgt voor een betrouwbare ontsteking en draagt bi...
De DENSO W27ESR-U is een hoogwaardige spark plug die speciaal is ontworpen voor optimale prestaties in verschillende motoren en scooters. Deze bougie zorgt voor een betrouwbare ontsteking en draagt bij aan een soepel lopende motor. De W27ESR-U is compatibel met een breed scala aan voertuigen, waaronder populaire modellen van Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Piaggio, Royal Enfield, Suzuki en Yamaha.
Met deze bougie profiteer je van een verbeterde verbranding en een efficiëntere werking van je motor. Dit resulteert in een betere brandstofefficiëntie en een hogere motorprestaties. De DENSO W27ESR-U is een uitstekende keuze voor zowel dagelijkse rijders als motorsportliefhebbers die het maximale uit hun voertuig willen halen.
Compatibiliteit
De DENSO W27ESR-U is compatibel met een breed scala aan motoren en scooters. Hieronder vind je een selectie van merken en modellen die geschikt zijn voor deze spark plug:
- Honda CR 125 en CR 80 modellen
- Husqvarna CR 125 en SM 125 modellen
- Kawasaki KX en GPZ modellen
- KTM 125 en 200 modellen
- Piaggio Cosa, Fly en Liberty modellen
- Royal Enfield 500 EFI Bullet en Electra modellen
- Suzuki LT en RG modellen
- Yamaha DT, TDR en YZ modellen
Met deze brede compatibiliteit is de W27ESR-U een flexibele keuze voor veel motor- en scootersporters.
Waarom kiezen voor DENSO?
DENSO staat bekend om zijn toewijding aan kwaliteit en innovatie. De W27ESR-U spark plug is ontworpen met de laatste technologieën om de prestaties van je voertuig te maximaliseren. Door te kiezen voor DENSO investeer je in betrouwbaarheid en duurzaamheid.
Veelgestelde Vragen
Wat maakt de DENSO W27ESR-U uniek?
De DENSO W27ESR-U biedt een optimale verbranding, wat resulteert in betere prestaties en brandstofefficiëntie. Dit maakt het een uitstekende keuze voor zowel dagelijks gebruik als voor motorsport.
Hoe vaak moet ik de spark plug vervangen?
Het is aan te raden om de W27ESR-U spark plug elke 10.000 tot 20.000 kilometer te vervangen, afhankelijk van het gebruik van je motor of scooter. Regelmatige controle kan helpen om de levensduur van je motor te verlengen.
Voordelen
- ✅ Hoogwaardige prestaties
- ✅ Brede compatibiliteit met diverse merken
- ✅ Betrouwbare ontsteking voor optimale werking
- ✅ Duurzaam en betrouwbaar ontwerp
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor alle motoren
- 🚫 Vervanging vereist na bepaalde kilometers
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cr 125 r 1 |
| Honda | Cr 125 r 2 |
| Honda | Cr 125 r 3 |
| Honda | Cr 125 r 4 |
| Honda | Cr 125 r 5 |
| Honda | Cr 125 r 6 |
| Honda | Cr 125 r 7 |
| Honda | Cr 125 r e |
| Honda | Cr 125 r f |
| Honda | Cr 125 r g |
| Honda | Cr 125 r h |
| Honda | Cr 125 r j |
| Honda | Cr 125 r k |
| Honda | Cr 125 r l |
| Honda | Cr 125 r m |
| Honda | Cr 125 r n |
| Honda | Cr 125 r p |
| Honda | Cr 125 r r |
| Honda | Cr 125 r s |
| Honda | Cr 125 r t |
| Honda | Cr 125 r v |
| Honda | Cr 125 r w |
| Honda | Cr 125 r x |
| Honda | Cr 125 r y |
| Honda | Cr 80 r 2 f |
| Honda | Cr 80 r 2 g |
| Honda | Cr 80 r f |
| Honda | Ns 400 r f |
| Husqvarna | Cr 125 7 |
| Husqvarna | Cr 125 8 |
| Husqvarna | Cr 125 9 |
| Husqvarna | Cr 125 a |
| Husqvarna | Cr 125 b |
| Husqvarna | Cr 125 c |
| Husqvarna | Sm 125 s 7 |
| Husqvarna | Sm 125 s 8 |
| Husqvarna | Sm 125 s 9 |
| Husqvarna | Sm 125 s a |
| Husqvarna | Sm 125 s b |
| Husqvarna | Sm 125 s c |
| Husqvarna | Wr 125 c |
| Husqvarna | Wre 125 c |
| Kawasaki | Gpz 750 f |
| Kawasaki | Kx 250 e |
| Kawasaki | Kx 250 f |
| Kawasaki | Kx 250 g |
| Kawasaki | Kx 250 h |
| Kawasaki | Kx 250 j |
| Kawasaki | Kx 250 k |
| Kawasaki | Kx 250 l |
| Kawasaki | Kx 250 m |
| Kawasaki | Kx 60 1 |
| Kawasaki | Kx 60 2 |
| Kawasaki | Kx 60 3 |
| Kawasaki | Kx 60 4 |
| Kawasaki | Kx 60 r |
| Kawasaki | Kx 60 s |
| Kawasaki | Kx 60 t |
| Kawasaki | Kx 60 v |
| Kawasaki | Kx 60 w |
| Kawasaki | Kx 60 x |
| Kawasaki | Kx 60 y |
| Kawasaki | Z 750 gp e |
| Ktm | 125 exc 1 |
| Ktm | 125 exc 2 |
| Ktm | 125 exc 3 |
| Ktm | 125 exc 4 |
| Ktm | 125 exc 5 |
| Ktm | 125 exc 6 |
| Ktm | 125 exc 7 |
| Ktm | 125 exc 8 |
| Ktm | 125 exc y |
| Ktm | 125 sx 1 |
| Ktm | 125 sx 2 |
| Ktm | 125 sx 3 |
| Ktm | 125 sx 4 |
| Ktm | 125 sx 5 |
| Ktm | 125 sx 6 |
| Ktm | 125 sx 7 |
| Ktm | 200 sx 3 |
| Ktm | 200 sx 4 |
| Ktm | 85 sx 7 |
| Piaggio | Cosa 2 150 m |
| Piaggio | Cosa 2 150 n |
| Piaggio | Cosa 2 150 p |
| Piaggio | Cosa 2 150 r |
| Piaggio | Cosa 2 150 s |
| Piaggio | Cosa 2 150 t |
| Piaggio | Cosa 2 150 v |
| Piaggio | Dieses 50 1 |
| Piaggio | Dieses 50 2 |
| Piaggio | Dieses 50 3 |
| Piaggio | Dieses 50 4 |
| Piaggio | Dieses 50 5 |
| Piaggio | Fly 50 2t 5 |
| Piaggio | Fly 50 2t 6 |
| Piaggio | Fly 50 2t 7 |
| Piaggio | Fly 50 2t 8 |
| Piaggio | Fly 50 2t 9 |
| Piaggio | Fly 50 2t a |
| Piaggio | Fly 50 2t b |
| Piaggio | Fly 50 2t c |
| Piaggio | Fly 50 2t d |
| Piaggio | Fly 50 2t e |
| Piaggio | Fly 50 2t f |
| Piaggio | Fly 50 2t g |
| Piaggio | Fly 50 2t h |
| Piaggio | Fly 50 2t j |
| Piaggio | Liberty 50 2t 9 |
| Piaggio | Liberty 50 2t a |
| Piaggio | Liberty 50 2t b |
| Piaggio | Liberty 50 2t c |
| Piaggio | Liberty 50 2t d |
| Piaggio | Liberty 50 2t e |
| Piaggio | Liberty 50 sport 2t 7 |
| Piaggio | Liberty 50 sport 2t 8 |
| Piaggio | Lxt 180 w |
| Piaggio | Lxt 180 x |
| Piaggio | Lxt 180 y |
| Piaggio | Nrg 50 power dd 5 |
| Piaggio | Nrg 50 power dd 6 |
| Piaggio | Nrg 50 power dd 7 |
| Piaggio | Nrg 50 power dd 8 |
| Piaggio | Nrg 50 power dd 9 |
| Piaggio | Nrg 50 power dd a |
| Piaggio | Nrg 50 power dd b |
| Piaggio | Nrg 50 power dd c |
| Piaggio | Nrg 50 power dd d |
| Piaggio | Nrg 50 power dd e |
| Piaggio | Nrg 50 power dd f |
| Piaggio | Nrg 50 power dd g |
| Piaggio | Nrg 50 power dd h |
| Piaggio | Nrg 50 power dd j |
| Piaggio | Nrg 50 power dt 5 |
| Piaggio | Nrg 50 power dt 6 |
| Piaggio | Nrg 50 power dt 7 |
| Piaggio | Nrg 50 power dt 8 |
| Piaggio | Nrg 50 r |
| Piaggio | Nrg 50 s |
| Piaggio | Nrg 50 t |
| Piaggio | Ntt 50 s |
| Piaggio | Ntt 50 t |
| Piaggio | Quartz 50 n |
| Piaggio | Quartz 50 p |
| Piaggio | Quartz 50 r |
| Piaggio | Quartz 50 s |
| Piaggio | Quartz 50 t |
| Piaggio | Sfera 50 rst s |
| Piaggio | Sfera 50 rst t |
| Piaggio | Sfera 50 rst v |
| Piaggio | Skipper 125 lx w |
| Piaggio | Skipper 125 lx x |
| Piaggio | Skipper 125 r |
| Piaggio | Skipper 125 s |
| Piaggio | Skipper 125 t |
| Piaggio | Skipper 125 v |
| Piaggio | Skipper 150 st y |
| Piaggio | Typhoon 50 1 |
| Piaggio | Typhoon 50 2 |
| Piaggio | Typhoon 50 3 |
| Piaggio | Typhoon 50 4 |
| Piaggio | Typhoon 50 5 |
| Piaggio | Typhoon 50 6 |
| Piaggio | Typhoon 50 7 |
| Piaggio | Typhoon 50 8 |
| Piaggio | Typhoon 50 9 |
| Piaggio | Typhoon 50 a |
| Piaggio | Typhoon 50 b |
| Piaggio | Typhoon 50 c |
| Piaggio | Typhoon 50 d |
| Piaggio | Typhoon 50 e |
| Piaggio | Typhoon 50 f |
| Piaggio | Typhoon 50 g |
| Piaggio | Typhoon 50 h |
| Piaggio | Typhoon 50 j |
| Piaggio | Typhoon 50 n |
| Piaggio | Typhoon 50 r |
| Piaggio | Typhoon 50 s |
| Piaggio | Typhoon 50 t |
| Piaggio | Typhoon 50 v |
| Piaggio | Typhoon 50 y |
| Piaggio | Zip 50 2t 1 |
| Piaggio | Zip 50 2t 2 |
| Piaggio | Zip 50 2t 3 |
| Piaggio | Zip 50 2t 4 |
| Piaggio | Zip 50 2t 5 |
| Piaggio | Zip 50 2t 6 |
| Piaggio | Zip 50 2t 7 |
| Piaggio | Zip 50 2t 8 |
| Piaggio | Zip 50 2t 9 |
| Piaggio | Zip 50 2t a |
| Piaggio | Zip 50 2t b |
| Piaggio | Zip 50 2t c |
| Piaggio | Zip 50 2t d |
| Piaggio | Zip 50 2t e |
| Piaggio | Zip 50 2t f |
| Piaggio | Zip 50 2t y |
| Piaggio | Zip 50 n |
| Piaggio | Zip 50 p |
| Piaggio | Zip 50 r |
| Piaggio | Zip 50 rst t |
| Piaggio | Zip 50 rst v |
| Piaggio | Zip 50 rst w |
| Piaggio | Zip 50 rst x |
| Piaggio | Zip 50 s |
| Piaggio | Zip 50 t |
| Piaggio | Zip 50 v |
| Royal enfield | 500 efi bullet 9 |
| Royal enfield | 500 efi bullet a |
| Royal enfield | 500 efi bullet b |
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green 9 |
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green a |
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green b |
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green c |
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green d |
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green e |
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green f |
| Royal enfield | 500 efi bullet c |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic 9 |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic a |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic b |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic c |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic d |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic e |
| Royal enfield | 500 efi bullet d |
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm c |
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm d |
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm e |
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm f |
| Royal enfield | 500 efi bullet e |
| Royal enfield | 500 efi bullet f |
| Royal enfield | 500 efi electra 9 |
| Royal enfield | 500 efi electra a |
| Royal enfield | 500 efi electra b |
| Royal enfield | 500 efi electra c |
| Royal enfield | 500 efi electra d |
| Royal enfield | 500 efi electra e |
| Suzuki | Lt 250 r quadracer h |
| Suzuki | Lt 250 r quadracer j |
| Suzuki | Lt 250 r quadracer k |
| Suzuki | Lt 250 r quadracer l |
| Suzuki | Lt 250 r quadracer m |
| Suzuki | Lt 250 r quadracer n |
| Suzuki | Rg 500 g |
| Suzuki | Rgv 250 k |
| Suzuki | Rgv 250 l |
| Suzuki | Rm 125 e |
| Suzuki | Rm 125 f |
| Suzuki | Rm 125 g |
| Suzuki | Rm 125 h |
| Suzuki | Rm 125 j |
| Suzuki | Rm 125 k |
| Suzuki | Rm 125 l |
| Suzuki | Rm 125 m |
| Yamaha | Dt 125 lc g |
| Yamaha | Dt 125 lc h |
| Yamaha | Dt 125 r j |
| Yamaha | Dt 125 r k |
| Yamaha | Dt 125 r l |
| Yamaha | Dt 125 r m |
| Yamaha | Dt 125 r n |
| Yamaha | Dt 125 r p |
| Yamaha | Dt 125 r r |
| Yamaha | Dt 125 r s |
| Yamaha | Dt 125 r t |
| Yamaha | Rd 350 lc g |
| Yamaha | Tdr 125 1 |
| Yamaha | Tdr 125 p |
| Yamaha | Tdr 125 r |
| Yamaha | Tdr 125 s |
| Yamaha | Tdr 125 t |
| Yamaha | Tdr 125 v |
| Yamaha | Tdr 125 w |
| Yamaha | Tdr 125 x |
| Yamaha | Tdr 125 y |
| Yamaha | Tzr 250 h |
| Yamaha | Tzr 50 c |
| Yamaha | Yz 125 1 |
| Yamaha | Yz 125 2 |
| Yamaha | Yz 125 3 |
| Yamaha | Yz 125 4 |
| Yamaha | Yz 125 5 |
| Yamaha | Yz 125 6 |
| Yamaha | Yz 125 7 |
| Yamaha | Yz 125 8 |
| Yamaha | Yz 125 9 |
| Yamaha | Yz 125 a |
| Yamaha | Yz 125 b |
| Yamaha | Yz 125 c |
| Yamaha | Yz 125 d |
| Yamaha | Yz 125 e |
| Yamaha | Yz 125 f |
| Yamaha | Yz 125 g |
| Yamaha | Yz 125 h |
| Yamaha | Yz 125 j |
| Yamaha | Yz 125 k |
| Yamaha | Yz 125 l |
| Yamaha | Yz 125 lc n |
| Yamaha | Yz 125 lc p |
| Yamaha | Yz 125 lc r |
| Yamaha | Yz 125 m |
| Yamaha | Yz 125 n |
| Yamaha | Yz 125 p |
| Yamaha | Yz 125 r |
| Yamaha | Yz 125 s |
| Yamaha | Yz 125 t |
| Yamaha | Yz 125 v |
| Yamaha | Yz 125 w |
| Yamaha | Yz 125 x |
| Yamaha | Yz 125 y |
| Yamaha | Yz 80 g |
| Yamaha | Yz 80 h |
| Yamaha | Yz 80 j |
| Yamaha | Yz 80 k |
| Yamaha | Yz 80 l |
| Yamaha | Yz 80 m |
| Yamaha | Yz 80 n |
| Yamaha | Yz 80 p |