 
                            DID - 525ZVM-X SIL&SIL - Chains - 112 ZJ RIVET
Ben je op zoek naar een betrouwbare ketting voor jouw motor? De DID 525ZVM-X SIL&SIL ketting is de perfecte keuze. Deze ketting is ontworpen voor een verscheidenheid aan motoren, waaronder modellen va...
Ben je op zoek naar een betrouwbare ketting voor jouw motor? De DID 525ZVM-X SIL&SIL ketting is de perfecte keuze. Deze ketting is ontworpen voor een verscheidenheid aan motoren, waaronder modellen van Aprilia, Benelli, Ducati en Honda. Met een lengte van 112 schakels en de innovatieve SIL&SIL technologie, biedt deze ketting uitstekende prestaties en duurzaamheid.
Compatibiliteit
De DID 525ZVM-X SIL&SIL ketting is compatibel met een breed scala aan motoren. Of je nu een Aprilia Caponord, Dorsoduro, een Ducati Diavel, of een Honda CBR rijdt, deze ketting past perfect. Hierdoor hoef je je geen zorgen te maken over de compatibiliteit met jouw voertuig, wat het zoeken naar de juiste ketting aanzienlijk vergemakkelijkt.
Voordelen van de DID 525ZVM-X SIL&SIL
De SIL&SIL technologie van DID zorgt voor een lagere wrijving en vermindert slijtage, wat betekent dat je langer kunt genieten van een soepele rit zonder dat je snel je ketting hoeft te vervangen. Deze ketting is niet alleen duurzaam, maar ook ontworpen om prestaties te leveren, ongeacht de omstandigheden. Dit maakt het een uitstekende keuze voor zowel dagelijks gebruik als voor avontuurlijke ritten.
Onderhoud en installatie
Het installeren van de DID 525ZVM-X SIL&SIL ketting is eenvoudig, zelfs voor de minder ervaren monteur. Zorg ervoor dat je jouw motor goed onderhoudt voor de beste prestaties. Regelmatig controleren en onderhouden van je ketting zal de levensduur aanzienlijk verlengen.
Vragen en antwoorden
Is de DID 525ZVM-X SIL&SIL ketting gemakkelijk te installeren?
Ja, de installatie van deze ketting is eenvoudig en kan door de meeste motorrijders zelf worden gedaan. Zorg voor een goede handleiding en de juiste gereedschappen.
Een goede installatie is cruciaal voor de prestaties van je motor. Lees de handleiding goed door voor de beste resultaten.
Hoe vaak moet ik mijn ketting vervangen?
De vervangingsfrequentie hangt af van je rijstijl en de omstandigheden waarin je rijdt. Een goed onderhouden ketting kan tot 20.000 km meegaan.
Let op tekenen van slijtage, zoals ongewone geluiden of een zichtbare achteruitgang in prestaties, om ervoor te zorgen dat je altijd veilig rijdt.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor diverse merken en modellen
- ✅ Duurzaam door SIL&SIL technologie
- ✅ Eenvoudige installatie
- ✅ Ondersteunt lange levensduur
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor alle motoren
- 🚫 Regelmatig onderhoud is vereist
| Merk | Model | 
|---|---|
| Aprilia | Caponord 1200 d | 
| Aprilia | Caponord 1200 e | 
| Aprilia | Caponord 1200 f | 
| Aprilia | Caponord 1200 g | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 8 | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 9 | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 a | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 b | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 c | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 d | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 e | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 f | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 g | 
| Aprilia | Dorsoduro 900 h | 
| Aprilia | Dorsoduro 900 j | 
| Aprilia | Dorsoduro 900 k | 
| Aprilia | Dorsoduro 900 l | 
| Aprilia | Etv 1000 1 | 
| Aprilia | Etv 1000 2 | 
| Aprilia | Etv 1000 3 | 
| Aprilia | Etv 1000 4 | 
| Aprilia | Etv 1000 5 | 
| Aprilia | Etv 1000 6 | 
| Aprilia | Etv 1000 7 | 
| Benelli | 900 tornado le 2 | 
| Benelli | 900 tornado le 3 | 
| Benelli | 900 tornado rs 4 | 
| Benelli | 900 tornado rs 5 | 
| Benelli | 900 tornado tre 3 | 
| Benelli | 900 tornado tre 4 | 
| Benelli | 900 tornado tre 5 | 
| Benelli | Leoncino 500 l | 
| Benelli | Leoncino 500 m | 
| Benelli | Leoncino 500 p | 
| Benelli | Leoncino 500 r | 
| Benelli | Leoncino 800 m | 
| Benelli | Leoncino 800 n | 
| Benelli | Leoncino 800 p | 
| Benelli | Leoncino 800 r | 
| Ducati | 1000 desmosedici rr 8 | 
| Ducati | 1260 diavel k | 
| Ducati | 1260 diavel l | 
| Ducati | 1260 diavel m | 
| Ducati | 1260 diavel n | 
| Ducati | 1260 diavel s k | 
| Ducati | 1260 diavel s l | 
| Ducati | 1260 diavel s m | 
| Ducati | 1260 diavel s n | 
| Honda | Cb 750 f2 1 | 
| Honda | Cb 750 f2 n | 
| Honda | Cb 750 f2 p | 
| Honda | Cb 750 f2 r | 
| Honda | Cb 750 f2 s | 
| Honda | Cb 750 f2 t | 
| Honda | Cb 750 f2 v | 
| Honda | Cb 750 f2 w | 
| Honda | Cb 750 f2 x | 
| Honda | Cb 750 f2 y | 
| Honda | Cbr 600 f sp 1 | 
| Honda | Cbr 600 f sp 2 | 
| Honda | Cbr 600 rr 3 | 
| Honda | Cbr 600 rr 4 | 
| Honda | Cbr 600 rr 5 | 
| Honda | Cbr 600 rr 6 | 
| Honda | Cbr 600 rr 7 | 
| Honda | Cbr 600 rr 8 | 
| Honda | Cbr 600 rr 9 | 
| Honda | Cbr 600 rr a | 
| Honda | Cbr 600 rr b | 
| Honda | Cbr 600 rr c | 
| Honda | Cbr 600 rr d | 
| Honda | Cbr 600 rr e | 
| Honda | Cbr 600 rr f | 
| Honda | Cbr 600 rr g | 
| Honda | Cbr 600 rr h | 
| Honda | Cbr 600 rr r | 
| Honda | Cbr 600 rr s | 
| Honda | Cmx 450 c g | 
| Honda | Cmx 450 c h | 
| Honda | Cmx 450 c j | 
| Honda | Nt 650 j | 
| Honda | Nt 650 k | 
| Honda | Nt 650 l | 
| Honda | Vt 750 s a | 
| Honda | Vt 750 s b | 
| Honda | Vt 750 s c | 
| Honda | Vt 750 s d | 
| Honda | Xl 1000 v 1 | 
| Honda | Xl 1000 v 2 | 
| Honda | Xl 1000 v 3 | 
| Honda | Xl 1000 v 4 | 
| Honda | Xl 1000 v 5 | 
| Honda | Xl 1000 v 6 | 
| Honda | Xl 1000 v 7 | 
| Honda | Xl 1000 v 8 | 
| Honda | Xl 1000 v 9 | 
| Honda | Xl 1000 v a | 
| Honda | Xl 1000 v b | 
| Honda | Xl 1000 v c | 
| Honda | Xl 1000 v x | 
| Honda | Xl 1000 v y | 
| Kawasaki | Klv 1000 4 | 
| Kawasaki | Klv 1000 5 | 
| Kawasaki | Ninja 1000 sx l | 
| Kawasaki | Ninja 1000 sx m | 
| Kawasaki | Ninja 1000 sx n | 
| Kawasaki | Ninja 1000 sx p | 
| Kawasaki | Ninja 1000 sx r | 
| Kawasaki | Ninja 1100 sx s | 
| Kawasaki | Z 1000 3 | 
| Kawasaki | Z 1000 4 | 
| Kawasaki | Z 1000 5 | 
| Kawasaki | Z 1000 6 | 
| Kawasaki | Z 1000 a | 
| Kawasaki | Z 1000 b | 
| Kawasaki | Z 1000 c | 
| Kawasaki | Z 1000 d | 
| Kawasaki | Z 1000 e | 
| Kawasaki | Z 1000 f | 
| Kawasaki | Z 1000 g | 
| Kawasaki | Z 1000 h | 
| Kawasaki | Z 1000 j | 
| Kawasaki | Z 1000 k | 
| Kawasaki | Z 1000 l | 
| Kawasaki | Z 1000 m | 
| Kawasaki | Z 1000 r h | 
| Kawasaki | Z 1000 r j | 
| Kawasaki | Z 1000 r k | 
| Kawasaki | Z 1000 r l | 
| Kawasaki | Z 1000 r m | 
| Kawasaki | Z 1000 sx b | 
| Kawasaki | Z 1000 sx c | 
| Kawasaki | Z 1000 sx d | 
| Kawasaki | Z 1000 sx e | 
| Kawasaki | Z 1000 sx f | 
| Kawasaki | Z 1000 sx g | 
| Kawasaki | Z 1000 sx h | 
| Kawasaki | Z 1000 sx j | 
| Kawasaki | Z 1000 sx k | 
| Kawasaki | Zx 10 r b | 
| Kawasaki | Zx 10 r c | 
| Kawasaki | Zx 10 r d | 
| Kawasaki | Zx 10 r e | 
| Kawasaki | Zx 10 r f | 
| Ktm | 1290 superduke gt g | 
| Ktm | 1290 superduke gt h | 
| Ktm | 1290 superduke gt j | 
| Ktm | 1290 superduke gt k | 
| Ktm | 1290 superduke gt l | 
| Ktm | 1290 superduke gt m | 
| Ktm | 1290 superduke gt n | 
| Ktm | 1290 superduke gt p | 
| Ktm | 1290 superduke gt r | 
| Ktm | 1290 superduke r e | 
| Ktm | 1290 superduke r f | 
| Ktm | 1290 superduke r g | 
| Ktm | 1290 superduke r h | 
| Ktm | 1290 superduke r j | 
| Ktm | 1290 superduke r k | 
| Ktm | 1290 superduke r l | 
| Ktm | 1290 superduke r m | 
| Ktm | 1290 superduke r n | 
| Ktm | 1290 superduke r p | 
| Ktm | 1290 superduke r se g | 
| Ktm | 1290 superduke rr n | 
| Ktm | 1390 super duke r evo r | 
| Ktm | 1390 super duke r evo s | 
| Ktm | 1390 super duke r r | 
| Ktm | 1390 super duke r s | 
| Ktm | 990 supermoto r a | 
| Ktm | 990 supermoto r b | 
| Ktm | 990 supermoto r c | 
| Ktm | 990 supermoto r d | 
| Ktm | 990 supermoto t 9 | 
| Ktm | 990 supermoto t a | 
| Ktm | 990 supermoto t b | 
| Ktm | 990 supermoto t c | 
| Ktm | 990 supermoto t d | 
| Mvagusta | 675 f3 c | 
| Mvagusta | 675 f3 d | 
| Mvagusta | 675 f3 e | 
| Mvagusta | 675 f3 f | 
| Mvagusta | 675 f3 g | 
| Mvagusta | 675 f3 h | 
| Mvagusta | 675 f3 j | 
| Mvagusta | 675 f3 rc g | 
| Mvagusta | 675 f3 rc h | 
| Mvagusta | 675 f3 rc j | 
| Mvagusta | 800 brutale d | 
| Mvagusta | 800 brutale e | 
| Mvagusta | 800 brutale f | 
| Mvagusta | 800 brutale g | 
| Mvagusta | 800 brutale h | 
| Mvagusta | 800 brutale j | 
| Mvagusta | 800 brutale rc j | 
| Mvagusta | 800 brutale rosso m | 
| Mvagusta | 800 brutale rosso n | 
| Mvagusta | 800 brutale rr d | 
| Mvagusta | 800 brutale rr e | 
| Mvagusta | 800 brutale rr f | 
| Mvagusta | 800 brutale rr g | 
| Mvagusta | 800 brutale rr h | 
| Mvagusta | 800 brutale rr j | 
| Mvagusta | 800 brutale rr m | 
| Mvagusta | 800 brutale rr n | 
| Mvagusta | 800 brutale rr p | 
| Mvagusta | 800 dragster e | 
| Mvagusta | 800 dragster f | 
| Mvagusta | 800 dragster g | 
| Mvagusta | 800 dragster h | 
| Mvagusta | 800 dragster j | 
| Mvagusta | 800 dragster m | 
| Mvagusta | 800 dragster n | 
| Mvagusta | 800 dragster rc j | 
| Mvagusta | 800 dragster rc m | 
| Mvagusta | 800 dragster rc n | 
| Mvagusta | 800 dragster rr e | 
| Mvagusta | 800 dragster rr f | 
| Mvagusta | 800 dragster rr g | 
| Mvagusta | 800 dragster rr h | 
| Mvagusta | 800 dragster rr j | 
| Mvagusta | 800 dragster rr m | 
| Mvagusta | 800 dragster rr n | 
| Mvagusta | 800 dragster rr p | 
| Mvagusta | 800 f3 ago g | 
| Mvagusta | 800 f3 g | 
| Mvagusta | 800 f3 h | 
| Mvagusta | 800 f3 j | 
| Mvagusta | 800 f3 m | 
| Mvagusta | 800 f3 n | 
| Mvagusta | 800 f3 r p | 
| Mvagusta | 800 f3 rc g | 
| Mvagusta | 800 f3 rc h | 
| Mvagusta | 800 f3 rc j | 
| Mvagusta | 800 f3 rr m | 
| Mvagusta | 800 f3 rr n | 
| Mvagusta | 800 f3 rr p | 
| Mvagusta | 800 rivale d | 
| Mvagusta | 800 rivale e | 
| Mvagusta | 800 rivale f | 
| Mvagusta | 800 rivale g | 
| Mvagusta | 800 rivale h | 
| Mvagusta | 800 rivale j | 
| Mvagusta | 800 rsv # 1 j | 
| Suzuki | Dl 1000 2 | 
| Suzuki | Dl 1000 3 | 
| Suzuki | Dl 1000 4 | 
| Suzuki | Dl 1000 5 | 
| Suzuki | Dl 1000 6 | 
| Suzuki | Dl 1000 7 | 
| Suzuki | Dl 1000 8 | 
| Suzuki | Dl 1000 9 | 
| Suzuki | Gsr 750 b | 
| Suzuki | Gsr 750 c | 
| Suzuki | Gsr 750 d | 
| Suzuki | Gsr 750 e | 
| Suzuki | Gsr 750 f | 
| Suzuki | Gsr 750 g | 
| Suzuki | Gsr 750 z e | 
| Suzuki | Gsr 750 z f | 
| Suzuki | Gsr 750 z g | 
| Suzuki | Gsxr 600 4 | 
| Suzuki | Gsxr 600 5 | 
| Suzuki | Gsxr 600 x 5 | 
| Triumph | America 865 7 | 
| Triumph | America 865 8 | 
| Triumph | America 865 9 | 
| Triumph | America 865 a | 
| Triumph | America 865 b | 
| Triumph | America 865 c | 
| Triumph | America 865 d | 
| Triumph | America 865 e | 
| Triumph | America 865 f | 
| Triumph | America 865 g | 
| Triumph | Bonneville 800 2 | 
| Triumph | Bonneville 800 3 | 
| Triumph | Bonneville 800 4 | 
| Triumph | Bonneville 800 5 | 
| Triumph | Bonneville 800 6 | 
| Triumph | Speedmaster 865 6 | 
| Triumph | Speedmaster 865 7 | 
| Triumph | Speedmaster 865 8 | 
| Triumph | Speedmaster 865 9 | 
| Triumph | Speedmaster 865 a | 
| Triumph | Speedmaster 865 b | 
| Triumph | Speedmaster 865 c | 
| Triumph | Speedmaster 865 d | 
| Triumph | Speedmaster 865 e | 
| Triumph | Speedmaster 865 f | 
| Triumph | Speedmaster 865 g |