DID - 530ZVM-X SIL&SIL - Chains - 116 ZJ RIVET
De DID 530ZVM-X SIL&SIL ketting is een hoogwaardige ketting die speciaal is ontworpen voor een betrouwbare en duurzame prestatie. Met een lengte van 116 schakels en een stevig ontwerp is deze ketting...
De DID 530ZVM-X SIL&SIL ketting is een hoogwaardige ketting die speciaal is ontworpen voor een betrouwbare en duurzame prestatie. Met een lengte van 116 schakels en een stevig ontwerp is deze ketting perfect voor verschillende motoren, waaronder modellen van Honda, Kawasaki, Suzuki, Triumph en Yamaha.
Deze ketting is compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder de Honda Cb 1000 f en r, de Kawasaki Zzr 1400, en de Suzuki Gsx 1400. De DID 530ZVM-X SIL&SIL biedt niet alleen stevigheid, maar ook een uitstekende schokabsorptie, wat zorgt voor een soepelere rit.
Voordelen van de DID 530ZVM-X SIL&SIL ketting
Met de DID 530ZVM-X SIL&SIL ben je verzekerd van een ketting die niet alleen krachtig is, maar ook ontworpen is om lange afstanden te weerstaan. Deze ketting is ideaal voor zowel dagelijks gebruik als voor avontuurlijke ritten. Bovendien zorgt het SIL&SIL systeem voor een lagere wrijving, wat de levensduur van de ketting verlengt en de prestaties verbetert.
Compatibiliteit
Deze ketting is een uitstekende keuze voor een breed scala aan motorfietsen. De DID 530ZVM-X SIL&SIL is compatibel met onder andere de volgende modellen:
- Honda Cb 1000 f p, r, s, t
- Kawasaki Zx 12 r 1 t/m 6
- Suzuki Gsx 1400 2 t/m 7
- Yamaha Fzs 1000 1 t/m 5
Of je nu een fanatieke motorrijder bent of gewoon elke dag de weg op gaat, de DID 530ZVM-X SIL&SIL ketting biedt de kwaliteit en betrouwbaarheid die je nodig hebt.
Voordelen
- ✅ Hoogwaardige kwaliteit en duurzaamheid
- ✅ Compatibel met diverse motoren
- ✅ Verlengde levensduur door SIL&SIL technologie
- ✅ Vermindert wrijving voor betere prestaties
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor alle motorfietsmodellen
- 🚫 Installatie kan enige technische kennis vereisen
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cb 1000 f p |
| Honda | Cb 1000 f r |
| Honda | Cb 1000 f s |
| Honda | Cb 1000 f t |
| Honda | Cb 1000 r 8 |
| Honda | Cb 1000 r 9 |
| Honda | Cb 1000 r a |
| Honda | Cb 1000 r b |
| Honda | Cb 1000 r c |
| Honda | Cb 1000 r d |
| Honda | Cb 1000 r e |
| Honda | Cb 1000 r f |
| Honda | Cb 1000 r g |
| Honda | Cb 1000 r h |
| Honda | Cbr 1000 rr 8 |
| Honda | Cbr 1000 rr 9 |
| Honda | Cbr 1000 rr a |
| Honda | Cbr 1000 rr b |
| Honda | Cbr 1000 rr c |
| Honda | Cbr 1000 rr d |
| Honda | Cbr 1000 rr e |
| Honda | Cbr 1000 rr ec f |
| Honda | Cbr 1000 rr g |
| Honda | Cbr 1000 rr sp e |
| Honda | Cbr 1000 rr sp f |
| Honda | Cbr 1000 rr sp g |
| Kawasaki | Zr 1100 n |
| Kawasaki | Zr 1100 p |
| Kawasaki | Zx 12 r 1 |
| Kawasaki | Zx 12 r 2 |
| Kawasaki | Zx 12 r 3 |
| Kawasaki | Zx 12 r 4 |
| Kawasaki | Zx 12 r 5 |
| Kawasaki | Zx 12 r 6 |
| Kawasaki | Zx 12 r y |
| Kawasaki | Zzr 1400 6 |
| Kawasaki | Zzr 1400 7 |
| Kawasaki | Zzr 1400 8 |
| Kawasaki | Zzr 1400 9 |
| Kawasaki | Zzr 1400 a |
| Kawasaki | Zzr 1400 b |
| Suzuki | Gsf 1200 s 6 |
| Suzuki | Gsf 650 n 5 |
| Suzuki | Gsf 650 n 6 |
| Suzuki | Gsf 650 s 5 |
| Suzuki | Gsf 650 s 6 |
| Suzuki | Gsx 1400 2 |
| Suzuki | Gsx 1400 3 |
| Suzuki | Gsx 1400 4 |
| Suzuki | Gsx 1400 5 |
| Suzuki | Gsx 1400 6 |
| Suzuki | Gsx 1400 7 |
| Suzuki | Gsx 750 f 1 |
| Suzuki | Gsx 750 f 2 |
| Suzuki | Gsx 750 f 3 |
| Suzuki | Gsx 750 f 4 |
| Suzuki | Gsx 750 f 5 |
| Suzuki | Gsx 750 f 6 |
| Suzuki | Gsx 750 f w |
| Suzuki | Gsx 750 f x |
| Suzuki | Gsx 750 f y |
| Suzuki | Vz 800 v |
| Suzuki | Vz 800 w |
| Suzuki | Vz 800 x |
| Triumph | Tiger 885 1 |
| Triumph | Tiger 885 2 |
| Triumph | Tiger 885 x |
| Triumph | Tiger 885 y |
| Yamaha | Fzs 1000 1 |
| Yamaha | Fzs 1000 2 |
| Yamaha | Fzs 1000 3 |
| Yamaha | Fzs 1000 4 |
| Yamaha | Fzs 1000 5 |
| Yamaha | Yzf r1 4 |
| Yamaha | Yzf r1 5 |