DID - 530ZVM-X2 G&G - Chains - 116 ZJ RIVET
De DID 530ZVM-X2 G&G is een hoogwaardige ketting die speciaal ontworpen is voor de veeleisende motorrijder. Met een lengte van 116 schakels en een robuuste constructie biedt deze ketting optimale pres...
De DID 530ZVM-X2 G&G is een hoogwaardige ketting die speciaal ontworpen is voor de veeleisende motorrijder. Met een lengte van 116 schakels en een robuuste constructie biedt deze ketting optimale prestaties en duurzaamheid.
Deze ketting is niet alleen sterk, maar ook betrouwbaar. De G&G technologie zorgt voor een verbeterde slijtvastheid, waardoor je langer kunt genieten van je motor zonder dat je je zorgen hoeft te maken over slijtage. Dit maakt de DID 530ZVM-X2 G&G perfect voor zowel dagelijks gebruik als voor sportieve ritten.
Waarom kiezen voor de DID 530ZVM-X2 G&G?
Met de DID 530ZVM-X2 G&G kies je voor een product dat is vervaardigd met aandacht voor detail en kwaliteit. Deze ketting biedt uitstekende prestaties, wat betekent dat je minder vaak onderhoud hoeft te plegen en meer tijd kunt doorbrengen op de weg. Bovendien is deze ketting compatibel met een breed scala aan motoren, wat de veelzijdigheid vergroot.
Vragen en antwoorden
Is de DID 530ZVM-X2 G&G geschikt voor mijn motor?
Ja, de DID 530ZVM-X2 G&G is ontworpen voor een breed scala aan motoren. Controleer altijd de specificaties van jouw voertuig om de beste compatibiliteit te garanderen.
Hoe vaak moet ik mijn ketting vervangen?
Het is aan te raden om je ketting elke 5.000 tot 10.000 kilometer te controleren op slijtage. Dit kan variëren afhankelijk van rijomstandigheden en onderhoud.
Voordelen
- ✅ Hoge slijtvastheid door G&G technologie
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Optimale prestaties en duurzaamheid
Let op
- 🚫 Geen specifieke merken of modellen compatibel
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cbr 1000 rr 8 |
| Honda | Cbr 1000 rr 9 |
| Honda | Cbr 1000 rr a |
| Honda | Cbr 1000 rr b |
| Honda | Cbr 1000 rr c |
| Honda | Cbr 1000 rr d |
| Honda | Cbr 1000 rr e |
| Honda | Cbr 1000 rr ec f |
| Honda | Cbr 1000 rr g |
| Honda | Cbr 1000 rr sp e |
| Honda | Cbr 1000 rr sp f |
| Honda | Cbr 1000 rr sp g |
| Kawasaki | Zx 12 r 1 |
| Kawasaki | Zx 12 r 2 |
| Kawasaki | Zx 12 r 3 |
| Kawasaki | Zx 12 r 4 |
| Kawasaki | Zx 12 r 5 |
| Kawasaki | Zx 12 r 6 |
| Kawasaki | Zx 12 r y |
| Kawasaki | Zzr 1400 6 |
| Kawasaki | Zzr 1400 7 |
| Kawasaki | Zzr 1400 8 |
| Kawasaki | Zzr 1400 9 |
| Kawasaki | Zzr 1400 a |
| Kawasaki | Zzr 1400 b |
| Suzuki | Gsf 1200 s 6 |
| Suzuki | Gsx 1400 2 |
| Suzuki | Gsx 1400 3 |
| Suzuki | Gsx 1400 4 |
| Suzuki | Gsx 1400 5 |
| Suzuki | Gsx 1400 6 |
| Suzuki | Gsx 1400 7 |
| Suzuki | Gsxr 1100 w s |
| Suzuki | Gsxr 1100 w t |
| Suzuki | Gsxr 1100 w v |
| Triumph | Sprint 1050 gt a |
| Triumph | Sprint 1050 gt b |
| Triumph | Sprint 1050 gt c |
| Triumph | Sprint 1050 gt d |
| Yamaha | Yzf r1 4 |
| Yamaha | Yzf r1 5 |
| Yamaha | Yzf r6 1 |
| Yamaha | Yzf r6 2 |
| Yamaha | Yzf r6 3 |
| Yamaha | Yzf r6 4 |
| Yamaha | Yzf r6 5 |
| Yamaha | Yzf r6 x |
| Yamaha | Yzf r6 y |