DUNLOP - 110/70 ZR17 MUTANT - Tyres - FRONT TL (54W)
De DUNLOP 110/70 ZR17 MUTANT is een krachtige motorband die speciaal ontworpen is voor uitstekende prestaties op de weg. Met een breedte van 110 mm en een aspect ratio van 70, biedt deze band een perf...
De DUNLOP 110/70 ZR17 MUTANT is een krachtige motorband die speciaal ontworpen is voor uitstekende prestaties op de weg. Met een breedte van 110 mm en een aspect ratio van 70, biedt deze band een perfecte balans tussen grip en stabiliteit. De ZR17 maat geeft aan dat deze band geschikt is voor sportieve en krachtige motoren.
Deze band is geschikt voor een breed scala aan motorfietsen, waaronder populaire modellen van merken zoals Aprilia, BMW, Honda, Kawasaki, KTM, Suzuki en Yamaha. Dit maakt de MUTANT een veelzijdige keuze voor motorrijders die kwaliteit en betrouwbaarheid zoeken.
Voordelen van de DUNLOP MUTANT
De DUNLOP MUTANT biedt uitstekende grip, vooral in bochten, en zorgt voor een veilige rijervaring, ongeacht de omstandigheden. Dankzij de speciale rubbermix en het profiel van de band, ben je verzekerd van een lange levensduur en optimale prestaties. Deze band is ontworpen om je motor te laten presteren zoals jij dat wilt, met een uitstekende feedback op de weg.
Compatibiliteit
De DUNLOP 110/70 ZR17 MUTANT is compatibel met verschillende motoren, waaronder:
- Aprilia Mx 125 4, 5, 6 en Pegaso 650 7, 8
- BMW F 650 cs (1 t/m 7) en G 310 r (a t/m p)
- Honda Cb 125 r (j t/m s) en Cb 300 r (j t/m s)
- Kawasaki Ninja 400 (j t/m p) en Z 400 (k t/m p)
- KTM 125 Duke (b t/m s) en 390 Duke (d t/m s)
- Suzuki Gsf 400 (m t/m p) en Gsf 600 (n t/m x)
- Yamaha Fzs 600 (1 t/m y)
Vragen en antwoorden
Wat is de maximale snelheid van de DUNLOP MUTANT?
De DUNLOP 110/70 ZR17 MUTANT heeft een snelheidsindex van W (max 270 km/u), waardoor deze geschikt is voor sportieve rijstijlen.
Is deze band geschikt voor alle weersomstandigheden?
Ja, de DUNLOP MUTANT is ontworpen voor zowel natte als droge omstandigheden, zodat je altijd veilig de weg op kunt.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip en stabiliteit
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Lange levensduur van de band
- ✅ Sportieve prestaties
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor extreme off-road gebruik
- 🚫 Beperkte beschikbaarheid voor sommige modellen
| Merk | Model |
|---|---|
| Aprilia | Mx 125 4 |
| Aprilia | Mx 125 5 |
| Aprilia | Mx 125 6 |
| Aprilia | Pegaso 650 7 |
| Aprilia | Pegaso 650 8 |
| Aprilia | Rs 250 s |
| Aprilia | Rs 250 t |
| Aprilia | Rs 250 v |
| Aprilia | Rs 457 r |
| Aprilia | Rs 457 s |
| Benelli | Bn 251 g |
| Bmw | F 650 cs 1 |
| Bmw | F 650 cs 2 |
| Bmw | F 650 cs 3 |
| Bmw | F 650 cs 4 |
| Bmw | F 650 cs 5 |
| Bmw | F 650 cs 6 |
| Bmw | F 650 cs 7 |
| Bmw | F 650 cs y |
| Bmw | G 310 r g |
| Bmw | G 310 r h |
| Bmw | G 310 r j |
| Bmw | G 310 r k |
| Bmw | G 310 r l |
| Bmw | G 310 r m |
| Bmw | G 310 r n |
| Bmw | G 310 r p |
| Bmw | G 310 r r |
| Bmw | G 310 r s |
| Honda | Cb 125 r j |
| Honda | Cb 125 r k |
| Honda | Cb 125 r l |
| Honda | Cb 125 r m |
| Honda | Cb 125 r n |
| Honda | Cb 125 r p |
| Honda | Cb 125 r r |
| Honda | Cb 125 r s |
| Honda | Cb 300 r j |
| Honda | Cb 300 r k |
| Honda | Cb 300 r l |
| Honda | Cb 300 r m |
| Honda | Cb 300 r p |
| Honda | Cb 300 r r |
| Honda | Cb 300 r s |
| Honda | Cb 400 f k |
| Honda | Cb 400 f l |
| Husqvarna | 125 m |
| Husqvarna | 125 n |
| Husqvarna | 401 j |
| Husqvarna | 401 k |
| Husqvarna | 401 l |
| Husqvarna | Sm 125 s 7 |
| Husqvarna | Sm 125 s 8 |
| Husqvarna | Sm 125 s 9 |
| Husqvarna | Sm 125 s a |
| Husqvarna | Sm 125 s b |
| Husqvarna | Sm 125 s c |
| Kawasaki | Ninja 400 j |
| Kawasaki | Ninja 400 k |
| Kawasaki | Ninja 400 l |
| Kawasaki | Ninja 400 m |
| Kawasaki | Ninja 400 p |
| Kawasaki | Ninja 500 se r |
| Kawasaki | Ninja 500 se s |
| Kawasaki | Z 400 k |
| Kawasaki | Z 400 l |
| Kawasaki | Z 400 m |
| Kawasaki | Z 400 p |
| Kawasaki | Z 500 r |
| Kawasaki | Z 500 s |
| Ktm | 125 duke b |
| Ktm | 125 duke c |
| Ktm | 125 duke d |
| Ktm | 125 duke e |
| Ktm | 125 duke f |
| Ktm | 125 duke g |
| Ktm | 125 duke h |
| Ktm | 125 duke j |
| Ktm | 125 duke k |
| Ktm | 125 duke l |
| Ktm | 125 duke n |
| Ktm | 125 duke p |
| Ktm | 125 duke r |
| Ktm | 125 duke s |
| Ktm | 200 duke c |
| Ktm | 200 duke d |
| Ktm | 200 duke e |
| Ktm | 390 duke d |
| Ktm | 390 duke e |
| Ktm | 390 duke f |
| Ktm | 390 duke g |
| Ktm | 390 duke h |
| Ktm | 390 duke j |
| Ktm | 390 duke k |
| Ktm | 390 duke l |
| Ktm | 390 duke n |
| Ktm | 390 duke p |
| Ktm | 390 duke r |
| Ktm | 390 duke s |
| Ktm | Rc 125 f |
| Ktm | Rc 125 g |
| Ktm | Rc 125 h |
| Ktm | Rc 125 j |
| Ktm | Rc 125 k |
| Ktm | Rc 125 l |
| Ktm | Rc 125 n |
| Ktm | Rc 125 p |
| Ktm | Rc 125 r |
| Ktm | Rc 390 e |
| Ktm | Rc 390 f |
| Ktm | Rc 390 g |
| Ktm | Rc 390 h |
| Ktm | Rc 390 j |
| Ktm | Rc 390 k |
| Ktm | Rc 390 l |
| Ktm | Rc 390 n |
| Ktm | Rc 390 p |
| Ktm | Rc 390 r |
| Suzuki | Gsf 400 m |
| Suzuki | Gsf 400 n |
| Suzuki | Gsf 400 p |
| Suzuki | Gsf 600 n s |
| Suzuki | Gsf 600 n t |
| Suzuki | Gsf 600 n v |
| Suzuki | Gsf 600 n w |
| Suzuki | Gsf 600 n x |
| Suzuki | Gsf 600 s t |
| Suzuki | Gsf 600 s v |
| Suzuki | Gsf 600 s w |
| Suzuki | Gsf 600 s x |
| Triumph | Speed 400 r |
| Yamaha | Fzs 600 1 |
| Yamaha | Fzs 600 2 |
| Yamaha | Fzs 600 3 |
| Yamaha | Fzs 600 sp 1 |
| Yamaha | Fzs 600 sp 2 |
| Yamaha | Fzs 600 sp y |
| Yamaha | Fzs 600 w |
| Yamaha | Fzs 600 x |
| Yamaha | Fzs 600 y |