DUNLOP - ELITE 4 - Tyres - FRONT TL 73H
De DUNLOP ELITE 4 130/90 B16 is een hoogwaardige motorband die speciaal is ontworpen voor een breed scala aan motoren, waaronder populaire modellen van BMW, Harley Davidson, Honda, Kawasaki, Suzuki en...
De DUNLOP ELITE 4 130/90 B16 is een hoogwaardige motorband die speciaal is ontworpen voor een breed scala aan motoren, waaronder populaire modellen van BMW, Harley Davidson, Honda, Kawasaki, Suzuki en Triumph. Deze band biedt een uitstekende grip en stabiliteit, waardoor je veilig en comfortabel kunt rijden, ongeacht de omstandigheden.
Met de DUNLOP ELITE 4 geniet je van een verbeterde rijervaring dankzij de innovatieve technologieën die in het ontwerp zijn verwerkt. De band is vervaardigd om de slijtage te minimaliseren en de levensduur te verlengen, wat betekent dat je minder vaak hoeft te vervangen. Dit maakt het een economische keuze voor motorliefhebbers die op zoek zijn naar kwaliteit.
Compatibiliteit
Deze band is compatibel met een verscheidenheid aan motorfietsen, waaronder de BMW R 18 1800 m, meerdere Guzzi modellen zoals de 1400 Eldorado, verschillende Harley Sportster varianten, en de Honda CMX 500 serie. Dit zorgt ervoor dat je met de DUNLOP ELITE 4 een betrouwbare keuze maakt voor jouw specifieke motorfiets.
Kenmerken van de DUNLOP ELITE 4
De DUNLOP ELITE 4 heeft een stevige constructie en een geoptimaliseerd profiel dat zorgt voor een uitstekende afwatering en grip op natte wegen. De band is ontworpen voor zowel stadsverkeer als lange ritten, waardoor je verzekerd bent van comfort en controle, ongeacht de ritafstand. De 73H index geeft aan dat deze band geschikt is voor snelheden tot 210 km/u, wat ideaal is voor de meeste motorrijders.
Vragen en antwoorden
Wat is de maximale snelheid die de DUNLOP ELITE 4 kan ondersteunen?
De DUNLOP ELITE 4 heeft een snelheidscategorie van 73H, wat betekent dat hij veilig tot 210 km/u kan rijden. Dit maakt het een uitstekende keuze voor zowel stads- als snelwegverkeer.
Deze snelheidscapaciteit zorgt ervoor dat je met vertrouwen kunt rijden, zelfs op hogere snelheden, zonder in te boeten op veiligheid of prestaties.
Hoe lang gaat de DUNLOP ELITE 4 gemiddeld mee?
De levensduur van de DUNLOP ELITE 4 kan variëren afhankelijk van rijomstandigheden en onderhoud, maar dankzij de duurzame constructie en het slijtvast rubber kun je rekenen op een langere levensduur dan gemiddelde banden.
Het regelmatig controleren van de bandenspanning en het onderhouden van je motor kan bijdragen aan een optimale levensduur van de band.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip en stabiliteit
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Duurzaam en slijtvast ontwerp
- ✅ Comfortabel rijden op lange ritten
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor extreme off-road gebruik
- 🚫 Beperkte kleurenopties
| Merk | Model |
|---|---|
| Bmw | R 18 1800 m |
| Guzzi | 1400 eldorado f |
| Guzzi | 1400 eldorado g |
| Guzzi | 1400 eldorado h |
| Guzzi | 1400 eldorado j |
| Guzzi | 1400 eldorado k |
| Guzzi | 1400 eldorado l |
| Guzzi | 850 v9 bobber g |
| Guzzi | 850 v9 bobber h |
| Guzzi | 850 v9 bobber j |
| Guzzi | 850 v9 bobber k |
| Guzzi | 850 v9 bobber l |
| Harley | Sportster xl 1200 c custom d |
| Harley | Sportster xl 1200 c custom e |
| Harley | Sportster xl 1200 c custom f |
| Harley | Sportster xl 1200 c custom g |
| Harley | Sportster xl 1200 c custom h |
| Harley | Sportster xl 1200 c custom j |
| Harley | Sportster xl 1200 c custom k |
| Harley | Sportster xl 1200 x forty g |
| Harley | Sportster xl 1200 x forty h |
| Honda | Cmx 500 h |
| Honda | Cmx 500 j |
| Honda | Cmx 500 k |
| Honda | Cmx 500 l |
| Honda | Cmx 500 n |
| Honda | Cmx 500 p |
| Honda | Cmx 500 r |
| Honda | Cmx 500 s |
| Honda | Gl 1200 e |
| Honda | Gl 1200 f |
| Honda | Gl 1200 g |
| Honda | Gl 1200 i/a g |
| Honda | Gl 1200 i/a h |
| Honda | Gl 1200 sei g |
| Kawasaki | Vn 1500 1 |
| Kawasaki | Vn 1500 2 |
| Kawasaki | Vn 1500 3 |
| Kawasaki | Vn 1500 t |
| Kawasaki | Vn 1500 v |
| Kawasaki | Vn 1500 w |
| Kawasaki | Vn 1500 x |
| Kawasaki | Vn 1500 y |
| Kawasaki | Vn 1600 3 |
| Kawasaki | Vn 1600 4 |
| Kawasaki | Vn 1600 5 |
| Kawasaki | Vn 1600 6 |
| Kawasaki | Vn 1700 a |
| Kawasaki | Vn 1700 b |
| Kawasaki | Vn 1700 c |
| Kawasaki | Vn 1700 d |
| Kawasaki | Vn 1700 e |
| Kawasaki | Vn 1700 f |
| Kawasaki | Vn 1700 g |
| Kawasaki | Vn 800 1 |
| Kawasaki | Vn 800 2 |
| Kawasaki | Vn 800 3 |
| Kawasaki | Vn 800 4 |
| Kawasaki | Vn 800 5 |
| Kawasaki | Vn 800 t |
| Kawasaki | Vn 800 v |
| Kawasaki | Vn 800 w |
| Kawasaki | Vn 800 x |
| Kawasaki | Vn 800 y |
| Suzuki | C 800 5 |
| Suzuki | C 800 6 |
| Suzuki | C 800 7 |
| Suzuki | C 800 8 |
| Suzuki | C 800 lc 5 |
| Suzuki | C 800 lc 6 |
| Suzuki | M 800 5 |
| Suzuki | M 800 6 |
| Suzuki | M 800 7 |
| Suzuki | M 800 8 |
| Suzuki | M 800 9 |
| Suzuki | M 800 a |
| Suzuki | M 800 b |
| Suzuki | Vl 800 1 |
| Suzuki | Vl 800 2 |
| Suzuki | Vl 800 3 |
| Suzuki | Vl 800 4 |
| Suzuki | Vz 800 v |
| Suzuki | Vz 800 w |
| Suzuki | Vz 800 x |
| Triumph | America 865 b |
| Triumph | America 865 c |
| Triumph | America 865 d |
| Triumph | America 865 e |
| Triumph | America 865 f |
| Triumph | America 865 g |
| Yamaha | Xv 1600 a 1 |
| Yamaha | Xv 1600 a 2 |
| Yamaha | Xv 1600 a 3 |
| Yamaha | Xv 1600 a x |
| Yamaha | Xv 1600 a y |
| Yamaha | Xvs 1100 a 1 |
| Yamaha | Xvs 1100 a 2 |
| Yamaha | Xvs 1100 a 3 |
| Yamaha | Xvs 1100 a 4 |
| Yamaha | Xvs 1100 a 5 |
| Yamaha | Xvs 1100 a 6 |