 
                            DUNLOP - 150/70 ZR17 GPR300 - Tyres - REAR TL (69W)
De DUNLOP 150/70 ZR17 GPR300 is een premium motorband die speciaal ontworpen is voor een veilige en comfortabele rijervaring. Deze achterband biedt uitstekende grip en stabiliteit, waardoor je met ver...
De DUNLOP 150/70 ZR17 GPR300 is een premium motorband die speciaal ontworpen is voor een veilige en comfortabele rijervaring. Deze achterband biedt uitstekende grip en stabiliteit, waardoor je met vertrouwen elke bocht kunt nemen.
Met een afmeting van 150/70 ZR17 is deze band geschikt voor verschillende motoren, waaronder populaire modellen van merken zoals BMW, Honda, Kawasaki, Suzuki en Triumph. De REAR TL (69W) classificatie geeft aan dat deze band is ontworpen voor hoge snelheden, perfect voor zowel dagelijkse ritten als lange tochten.
Compatibiliteit
Deze band is compatibel met een breed scala aan motorfietsen, waaronder de BMW R 1100 series, verschillende modellen van Honda zoals de CB 750 F2, en tal van Suzuki motoren. Dit maakt de GPR300 een veelzijdige keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar kwaliteit en prestatie.
Voordelen van de DUNLOP GPR300
De DUNLOP GPR300 biedt niet alleen een betrouwbare grip op verschillende wegdekken, maar ook een uitstekende slijtvastheid. Dit betekent dat je langer van je band kunt genieten zonder dat je je zorgen hoeft te maken over snelle slijtage. Daarnaast zorgt het ontwerp voor een betere handling en stabiliteit, zodat je met zelfvertrouwen kunt rijden.
Veelgestelde vragen
Wat is de levensduur van de DUNLOP GPR300?
De levensduur van de DUNLOP GPR300 kan variëren afhankelijk van rijomstandigheden en onderhoud, maar over het algemeen biedt deze band een uitstekende slijtvastheid, zodat je langer kunt rijden zonder vervanging.
Is de DUNLOP GPR300 geschikt voor natte omstandigheden?
Ja, de DUNLOP GPR300 is ontworpen om goede grip te bieden in zowel droge als natte omstandigheden, wat bijdraagt aan je veiligheid en rijcomfort.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip en stabiliteit
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Ontworpen voor hoge snelheden
- ✅ Goede slijtvastheid
Let op
- 🚫 Geen specifieke winterband eigenschappen
- 🚫 Mogelijk niet geschikt voor off-road gebruik
| Merk | Model | 
|---|---|
| Bmw | R 1100 r p | 
| Bmw | R 1100 r r | 
| Bmw | R 1100 r s | 
| Bmw | R 1100 r t | 
| Guzzi | 850 v7 stone p | 
| Guzzi | 850 v7 stone r | 
| Guzzi | 850 v7 stone ten r | 
| Honda | Cb 750 f2 1 | 
| Honda | Cb 750 f2 n | 
| Honda | Cb 750 f2 p | 
| Honda | Cb 750 f2 r | 
| Honda | Cb 750 f2 s | 
| Honda | Cb 750 f2 t | 
| Honda | Cb 750 f2 v | 
| Honda | Cb 750 f2 w | 
| Honda | Cb 750 f2 x | 
| Honda | Cb 750 f2 y | 
| Honda | Gb 350 s s | 
| Honda | Nt 650 v 1 | 
| Honda | Nt 650 v 2 | 
| Honda | Nt 650 v 3 | 
| Honda | Nt 650 v 4 | 
| Honda | Nt 650 v 5 | 
| Honda | Nt 650 v w | 
| Honda | Nt 650 v x | 
| Honda | Nt 650 v y | 
| Honda | Nt 700 v 6 | 
| Honda | Nt 700 v 7 | 
| Honda | Nt 700 v 8 | 
| Honda | Nt 700 v 9 | 
| Honda | Nt 700 v a | 
| Honda | Nt 700 v b | 
| Kawasaki | Zr 750 m | 
| Kawasaki | Zr 750 n | 
| Kawasaki | Zr 750 p | 
| Kawasaki | Zr 750 r | 
| Suzuki | Gsf 400 m | 
| Suzuki | Gsf 400 n | 
| Suzuki | Gsf 400 p | 
| Suzuki | Gsf 600 n s | 
| Suzuki | Gsf 600 n t | 
| Suzuki | Gsf 600 n v | 
| Suzuki | Gsf 600 n w | 
| Suzuki | Gsf 600 n x | 
| Suzuki | Gsf 600 s t | 
| Suzuki | Gsf 600 s v | 
| Suzuki | Gsf 600 s w | 
| Suzuki | Gsf 600 s x | 
| Suzuki | Gsx 600 f 1 | 
| Suzuki | Gsx 600 f 2 | 
| Suzuki | Gsx 600 f 3 | 
| Suzuki | Gsx 600 f 4 | 
| Suzuki | Gsx 600 f 5 | 
| Suzuki | Gsx 600 f 6 | 
| Suzuki | Gsx 600 f w | 
| Suzuki | Gsx 600 f x | 
| Suzuki | Gsx 600 f y | 
| Suzuki | Gsx 750 f 1 | 
| Suzuki | Gsx 750 f 2 | 
| Suzuki | Gsx 750 f k | 
| Suzuki | Gsx 750 f l | 
| Suzuki | Gsx 750 f m | 
| Suzuki | Gsx 750 f n | 
| Suzuki | Gsx 750 f p | 
| Suzuki | Gsx 750 f r | 
| Suzuki | Gsx 750 f s | 
| Suzuki | Gsx 750 f t | 
| Suzuki | Gsx 750 f v | 
| Suzuki | Gsx 750 f w | 
| Suzuki | Gsx 750 f x | 
| Suzuki | Gsx 750 f y | 
| Triumph | Bonneville 900 h | 
| Triumph | Bonneville 900 j | 
| Triumph | Bonneville 900 k | 
| Triumph | Bonneville 900 l | 
| Triumph | Bonneville 900 m | 
| Triumph | Bonneville 900 n | 
| Triumph | Bonneville 900 p | 
| Triumph | Bonneville 900 r | 
| Triumph | Speed twin 900 r | 
| Triumph | Street cup 900 h | 
| Triumph | Street cup 900 j | 
| Triumph | Street cup 900 k | 
| Triumph | Street twin 900 g | 
| Triumph | Street twin 900 h | 
| Triumph | Street twin 900 j | 
| Triumph | Street twin 900 k | 
| Triumph | Street twin 900 l | 
| Triumph | Street twin 900 m | 
| Triumph | Street twin 900 n | 
| Yamaha | Xj 900 s 1 | 
| Yamaha | Xj 900 s 2 | 
| Yamaha | Xj 900 s 3 | 
| Yamaha | Xj 900 s s | 
| Yamaha | Xj 900 s t | 
| Yamaha | Xj 900 s v | 
| Yamaha | Xj 900 s w | 
| Yamaha | Xj 900 s x | 
| Yamaha | Xj 900 s y |