 
                            DUNLOP - 200/55 ZR17 SPORTSMART TT - Tyres - REAR TL (78W)
De DUNLOP 200/55 ZR17 SPORTSMART TT is een hoogwaardige achterband die speciaal is ontworpen voor sportieve motoren. Deze band biedt een uitstekende grip en stabiliteit, zodat je met vertrouwen bochte...
De DUNLOP 200/55 ZR17 SPORTSMART TT is een hoogwaardige achterband die speciaal is ontworpen voor sportieve motoren. Deze band biedt een uitstekende grip en stabiliteit, zodat je met vertrouwen bochten kunt nemen en snelheden kunt bereiken.
Met een compatibiliteit voor diverse modellen zoals de Aprilia RSV4, BMW S1000RR en Ducati Panigale, is deze band een uitstekende keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar prestaties en betrouwbaarheid. De SPORTSMART TT is ontwikkeld met de nieuwste technologieën van DUNLOP, waardoor je kunt rekenen op een lange levensduur en optimale prestaties op zowel droge als natte wegen.
Voordelen van de DUNLOP 200/55 ZR17 SPORTSMART TT
De SPORTSMART TT biedt niet alleen een geweldige grip, maar ook een uitstekende handling. Dit zorgt ervoor dat je met gemak en precisie kunt rijden, ongeacht de omstandigheden. Daarnaast is de band ontworpen voor een snelle opwarmtijd, wat betekent dat je sneller kunt genieten van de prestaties zodra je op weg gaat.
Of je nu een enthousiaste weekendrijder bent of regelmatig op het circuit rijdt, deze band voldoet aan de verwachtingen van elke motorrijder. De DUNLOP 200/55 ZR17 SPORTSMART TT is ook uitgerust met een TL (Tubeless) ontwerp, wat zorgt voor een gemakkelijke montage en onderhoud.
Vragen en Antwoorden
Is deze band geschikt voor mijn motor?
Ja, de DUNLOP 200/55 ZR17 SPORTSMART TT is compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder modellen van Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, KTM, en meer.
Controleer altijd de specificaties van je motor om zeker te zijn dat deze band de juiste maat en type heeft.
Wat zijn de voordelen van een tubeless band?
Een tubeless band zoals de SPORTSMART TT biedt verschillende voordelen, waaronder een lager gewicht en minder kans op lekrijden. Dit maakt het onderhoud eenvoudiger en de rijervaring aangenamer.
Daarnaast zorgt het tubeless ontwerp voor een betere grip en stabiliteit, vooral bij hoge snelheden. Dit is essentieel voor zowel dagelijkse ritten als sportief rijden.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip en stabiliteit
- ✅ Geschikt voor diverse sportmotoren
- ✅ Snelle opwarmtijd voor betere prestaties
- ✅ Tubeless ontwerp voor gemakkelijk onderhoud
Let op
- 🚫 Beperkt tot sportieve rijstijlen
- 🚫 Niet geschikt voor alle motoren
| Merk | Model | 
|---|---|
| Aprilia | Rsv4 1000 9 | 
| Aprilia | Rsv4 1000 a | 
| Aprilia | Rsv4 1000 b | 
| Aprilia | Rsv4 1000 r a | 
| Aprilia | Rsv4 1000 r c | 
| Aprilia | Rsv4 1000 r d | 
| Aprilia | Rsv4 1000 r e | 
| Aprilia | Rsv4 1100 k | 
| Aprilia | Rsv4 1100 l | 
| Aprilia | Rsv4 1100 m | 
| Aprilia | Rsv4 1100 n | 
| Aprilia | Rsv4 1100 p | 
| Aprilia | Rsv4 r 1000 b | 
| Aprilia | Rsv4 r 1000 c | 
| Aprilia | Rsv4 r 1000 d | 
| Aprilia | Rsv4 r 1000 e | 
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 f | 
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 g | 
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 h | 
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 j | 
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 k | 
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 f | 
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 g | 
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 h | 
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 j | 
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 k | 
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 l | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 f | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 g | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 h | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 j | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 k | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 l | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 m | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 n | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 p | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr f | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr g | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr h | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr j | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr k | 
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr l | 
| Bmw | Hp4 1000 d | 
| Bmw | Hp4 1000 e | 
| Bmw | Hp4 1000 f | 
| Bmw | M 1000 r p | 
| Bmw | M 1000 r r | 
| Bmw | M 1000 r s | 
| Bmw | M 1000 rr m | 
| Bmw | M 1000 rr n | 
| Bmw | M 1000 rr p | 
| Bmw | M 1000 rr r | 
| Bmw | M 1000 rr s | 
| Bmw | M 1000 xr r | 
| Bmw | M 1000 xr s | 
| Bmw | S 1000 r m m | 
| Bmw | S 1000 r m n | 
| Bmw | S 1000 r s | 
| Bmw | S 1000 rr 9 | 
| Bmw | S 1000 rr a | 
| Bmw | S 1000 rr b | 
| Bmw | S 1000 rr c | 
| Bmw | S 1000 rr d | 
| Bmw | S 1000 rr e | 
| Bmw | S 1000 rr f | 
| Bmw | S 1000 rr g | 
| Bmw | S 1000 rr h | 
| Bmw | S 1000 rr j | 
| Bmw | S 1000 rr k | 
| Bmw | S 1000 rr l | 
| Bmw | S 1000 rr m | 
| Bmw | S 1000 rr n | 
| Bmw | S 1000 rr p | 
| Bmw | S 1000 rr r | 
| Bmw | S 1000 rr s | 
| Ducati | 1199 panigale c | 
| Ducati | 1199 panigale d | 
| Ducati | 1199 panigale e | 
| Ducati | 1199 panigale f | 
| Ducati | 1199 panigale r d | 
| Ducati | 1199 panigale r e | 
| Ducati | 1199 panigale r f | 
| Ducati | 1199 panigale r g | 
| Ducati | 1199 panigale r h | 
| Ducati | 1199 panigale s c | 
| Ducati | 1199 panigale s d | 
| Ducati | 1199 panigale s e | 
| Ducati | 1199 panigale s f | 
| Ducati | 1200 m r g | 
| Ducati | 1200 m r h | 
| Ducati | 1200 m r j | 
| Ducati | 1200 m r k | 
| Ducati | 1299 panigale g | 
| Ducati | 1299 panigale h | 
| Ducati | 1299 panigale r j | 
| Ducati | 1299 panigale r k | 
| Ducati | 1299 panigale s g | 
| Ducati | 1299 panigale s h | 
| Honda | Cbr 1000 rr-r n | 
| Honda | Cbr 1000 rr-r p | 
| Honda | Cbr 1000 rr-r r | 
| Honda | Cbr 1000 rr-r s | 
| Honda | Cbr 1000 rr-r sp n | 
| Honda | Cbr 1000 rr-r sp p | 
| Honda | Cbr 1000 rr-r sp r | 
| Honda | Cbr 1000 rr-r sp s | 
| Kawasaki | Ninja 1000 h2 f | 
| Kawasaki | Ninja 1000 h2 g | 
| Kawasaki | Ninja 1000 h2 h | 
| Kawasaki | Ninja 1000 h2 j | 
| Kawasaki | Ninja 1000 h2 k | 
| Kawasaki | Ninja 1000 h2 l | 
| Kawasaki | Ninja 1000 h2 m | 
| Kawasaki | Zx 10 r k | 
| Kawasaki | Zx 10 r l | 
| Kawasaki | Zx 10 r m | 
| Kawasaki | Zx 10 r n | 
| Kawasaki | Zx 10 r r | 
| Kawasaki | Zx 10 r s | 
| Kawasaki | Zx 10 r se j | 
| Kawasaki | Zx 10 r se k | 
| Kawasaki | Zx 10 r se l | 
| Kawasaki | Zx 10 rr k | 
| Kawasaki | Zx 10 rr m | 
| Kawasaki | Zx 10 rr n | 
| Kawasaki | Zx 10 rr p | 
| Kawasaki | Zx 10 rr r | 
| Kawasaki | Zx 10 rr s | 
| Ktm | 1290 superduke r l | 
| Ktm | 1290 superduke r m | 
| Ktm | 1290 superduke r n | 
| Ktm | 1290 superduke r p | 
| Ktm | 1290 superduke rr n | 
| Ktm | 1390 super duke r evo r | 
| Ktm | 1390 super duke r evo s | 
| Ktm | 1390 super duke r r | 
| Ktm | 1390 super duke r s | 
| Mvagusta | 1000 brutale m | 
| Mvagusta | 1000 brutale n | 
| Mvagusta | 1000 brutale p | 
| Mvagusta | 1000 brutale rr m | 
| Mvagusta | 1000 brutale rr n | 
| Mvagusta | 1000 brutale rr p | 
| Mvagusta | 1000 brutale rs m | 
| Mvagusta | 1000 brutale rs n | 
| Mvagusta | 1000 brutale rs p | 
| Mvagusta | 1000 f4 rc f | 
| Mvagusta | 1000 f4 rc g | 
| Mvagusta | 1000 f4 rc h | 
| Mvagusta | 1000 f4 rc j | 
| Mvagusta | 1000 f4 rr j | 
| Mvagusta | 1000 rush m | 
| Mvagusta | 1000 rush n | 
| Mvagusta | 1000 rush p | 
| Mvagusta | 800 dragster m | 
| Mvagusta | 800 dragster n | 
| Mvagusta | 800 dragster rr m | 
| Mvagusta | 800 dragster rr n | 
| Mvagusta | 800 dragster rr p | 
| Suzuki | Gsxr 1000 h | 
| Suzuki | Gsxr 1000 j | 
| Suzuki | Gsxr 1000 k | 
| Suzuki | Gsxr 1000 l | 
| Suzuki | Gsxr 1000 m | 
| Suzuki | Gsxr 1000 r h | 
| Suzuki | Gsxr 1000 r j | 
| Suzuki | Gsxr 1000 r k | 
| Suzuki | Gsxr 1000 r l | 
| Suzuki | Gsxr 1000 r m | 
| Suzuki | Gsxr 1000 r n | 
| Yamaha | Yzf r1 f | 
| Yamaha | Yzf r1 g | 
| Yamaha | Yzf r1 h | 
| Yamaha | Yzf r1 j | 
| Yamaha | Yzf r1 k | 
| Yamaha | Yzf r1 l | 
| Yamaha | Yzf r1 m | 
| Yamaha | Yzf r1 m f | 
| Yamaha | Yzf r1 m g | 
| Yamaha | Yzf r1 m h | 
| Yamaha | Yzf r1 m j | 
| Yamaha | Yzf r1 m k | 
| Yamaha | Yzf r1 m l | 
| Yamaha | Yzf r1 m m | 
| Yamaha | Yzf r1 m n | 
| Yamaha | Yzf r1 m p | 
| Yamaha | Yzf r1 m r | 
| Yamaha | Yzf r1 m s | 
| Yamaha | Yzf r1 n | 
| Yamaha | Yzf r1 p | 
| Yamaha | Yzf r1 r | 
| Yamaha | Yzf r1 s |